Trebuie să fii autentificat pentru a publica o recenzie.
Materialele noastre sunt disponibile fie în format descărcabil, fie în format fizic. Vă recomandăm să citiți procedura de cumpărare înainte de a comanda.
Dezvoltarea limbajului – Animale - Format Fizic
58,00 lei
Recomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 19
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltă
Descriere
Carduri de clasificare pentru îmbogățirea vocabularului – Animalele. Toate aceste carduri au margine roșie pentru că aparțin clasei de animale. În interiorul acestei clase copiii pot face clasificări prin intermediul cardurilor imagini: animale domestice, animale sălbatice, insecte etc. Vârsta potrivită pentru lucrul cu aceste carduri este 2,5 – 3 ani. Cardurile conțin doar imagini pentru a-i ajuta pe copii să se concentreze pe ideea de clasificare.
Notă: După ce copilul lucrează cu fiecare set în parte (animale domestice, animale sălbatice, păsări etc.) poate alege să amestece două sau mai multe seturi pentru a-și întări informațiile primite în prezentare.
Disponibil pentru cumpărare
S-ar putea să-ți placă și…
-
Dezvoltarea limbajului – Animale
Format Descărcabil39,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material PDF printabil
Număr pagini: 19
Calitate grafică înaltăDescriere
Carduri de clasificare pentru îmbogățirea vocabularului – Animalele. Toate aceste carduri au margine roșie pentru că aparțin clasei de animale. În interiorul acestei clase copiii pot face clasificări prin intermediul cardurilor imagini: animale domestice, animale sălbatice, insecte etc. Vârsta potrivită pentru lucrul cu aceste carduri este 2,5 – 3 ani. Cardurile conțin doar imagini pentru a-i ajuta pe copii să se concentreze pe ideea de clasificare.Notă: După ce copilul lucrează cu fiecare set în parte (animale domestice, animale sălbatice, păsări etc.) poate alege să amestece două sau mai multe seturi pentru a-și întări informațiile primite în prezentare.
-
Dezvoltarea limbajului – Plante
Format Fizic41,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 13
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Carduri de clasificare pentru îmbogățirea vocabularului – Plante. Toate aceste carduri au margine verde pentru că aparțin clasei de plante. În interiorul acestei clase copiii pot face clasificări prin intermediul cardurilor imagini – plante de la care se mănâncă: frunzele, rădăcina, tulpina etc. Vârsta potrivită pentru lucrul cu aceste carduri este 2,5 – 3 ani. Cardurile conțin doar imagini pentru a-i ajuta pe copii să se concentreze pe ideea de clasificare.Notă: După ce copilul lucrează cu fiecare set în parte (plante de la care se mănâncă: frunzele, rădăcina, tulpina etc.) poate alege să amestece două sau mai multe seturi pentru a-și întări informațiile primite în prezentare.
-
Dezvoltarea limbajului – Obiecte
Format Fizic58,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 19
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Carduri de clasificare pentru îmbogățirea vocabularului – Obiecte. Toate aceste carduri au margine maro pentru că aparțin clasei de obiecte. În interiorul acestei clase copiii pot face clasificări prin intermediul cardurilor imagini – obiecte din: bucătărie, parc, baie etc. Vârsta potrivită pentru lucrul cu aceste carduri este 2,5 – 3 ani. Cardurile conțin doar imagini pentru a-i ajuta pe copii să se concentreze pe ideea de clasificare.Notă: După ce copilul lucrează cu fiecare set în parte (obiecte din: bucătărie, parc, baie etc.) poate alege să amestece două sau mai multe seturi pentru a-și întări informațiile primite în prezentare.
Produse similare
-
Kit Gramatică
Format Fizic854,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 419
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Felul în care am descoperit gramatica, prin intermediul metodei Montessori, păstrează un loc special în inima mea. Trebuie să recunosc însă, prezentările pentru copii pot fi provocatoare.
Acesta este motivul pentru care am creat acest kit de gramatică Montessori. El poate fi folosit ca resursă prețioasă atât acasă, cât și în mediile academice și include tot ceea ce vă puteți dori pentru prezentări, ba chiar mai mult.
Fiecare parte de vorbire are un set de resurse și activități printabile prin intermediul cărora gramatica își va căpăta locul meritat – direct între materiile favorite!Kitul de gramatică conține materiale cu activități care au drept scop înțelegerea și aprofundarea părților de vorbire: substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, pronume, propoziție, conjuncție, interjecție. Aceste activități se adresează copiilor între 6-12 ani și sunt gândite în conformitate cu standardele internaționale Montessori AMI / AMS.
Fiecare parte de vorbire este însoțită de cărticica de ghidaj (activități recomandate).
-
Prepoziția
Format Fizic45,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 16
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Maria Montessori a observat efectul transmis de forme și culori în procesul de învățare al copiilor. Ea a decis să folosească un sistem de forme și culori pentru a reprezenta părțile de vorbire. Fiecare dintre ele are un înțeles profund:Substantivul este reprezentat de un triunghi negru. Triunghiul poate fi ușor identificat ca fața unei piramide, una dintre cele mai vechi construcții făcute de om. Culoarea neagră reprezintă carbonul, considerat a fi primul mineral descoperit de către oameni.
Adjectivul, articolul și pronumele – triunghiuri mai mici, de dimensiuni diferite și diferențiat colorate, sunt parte din familia substantivului. Acesta este motivul ales pentru formă.
Verbul este reprezentat de un cerc, forma soarelui căruia îi datorăm viața. Culoarea roșie reprezintă, de asemenea, viata, vitalitatea. Adverbul are drept simbol un cerc mai mic și este adesea reprezentat ca și cum ar orbita în jurul verbului, ca o planeta; el depinde de existența verbului.Prepoziția se înfățișează sub forma unei semilune de culoare verde și reprezintă un pod. Rolul acesteia este de a face legături între cuvinte. Interjecția este compusă dintr-un triunghi auriu cu un cerc în vârf. Combina practic simbolul pentru substantiv, adjectiv, pronume, articol, verb și adverb. Primii oameni foloseau sunete pentru a exprima ceea ce aveau nevoie să spună. O interjectie putea însemna o întreagă poveste. Culoarea aurie este un simbol de prețuire adresat înaintașilor.
-
Substantivul
Format Fizic223,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 119
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Cred ca cele mai iubite prezentări, în clasa mea Montessori, sunt cele de gramatică. Simbolizarea părților de vorbire și prezentările dinamice sunt mijloace eficiente de învățare. Iată câteva activități montessori pentru substantiv.1) „Dă-mi un ….” Joc
Un joc simplu, dar distractiv iubit de copiii în intervalul de vârsta 4-6 ani. Adultul spune: „Dă-mi un …. (și apoi arata cu mana spre un obiect, fără să-i pronunțe numele). Copilul se duce, alege obiectul despre care crede ca i-a fost cerut și îl aduce adultului. Acesta îi spune: “Mulțumesc, dar nu asta e ceea ce am vrut! Hai să mai încercăm încă o dată: Adu-mi, te rog,…. (din nou arată cu mâna). Nici de data aceasta copilul nu nimerește ceea ce i se cere. La final, adultul întreabă copilul ce crede ca nu funcționează. Copilul va răspunde că nu i-a spus ceea ce i-a cerut. Adultul completează: “Aha, nu ți-am spus “numele” obiectului.
2) Jocul de etichetare
Adultul are o mică colecție de substantive scrise pe carduri individuale. Copilul primește un card, îl citește și merge prin cameră, cauta obiectul respectiv și așează eticheta lângă obiect.
3) Activități de sortare
În aceste activități copilul sortează diferite tipuri de substantiv. Adultul oferă o prezentare individuală pentru fiecare tip de substantive, explicând ceea ce definește fiecare: substantive comune și proprii, substantive la singular și plural, substantive la masculin, feminine, neutru, substantive concrete și abstracte, persoane, locuri, lucruri, substantive colective.
-
Familii de animale
Format Fizic49,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 22
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Cardurile în trei părți „Familii de animale” se adresează copiilor între 3 și 6 ani. Materialul prezintă numele femelelor, masculilor și puilor de animale din fiecare familie.Mod de folosire carduri în trei părți
Activitate 1: Potrivirea cardurilor (Vârsta recomandată: începând cu 2 ani)
Cum se joacă?
1. Printează, laminează și decupează după contur cardurile în trei părţi. Vei observa că sunt în dublu exemplar. Decupează dreptunghiul cu text de sub imagine.
2. Împarte cardurile în două pachete, câte un exemplar în fiecare pachet.
3. Așază pe masă un card şi rostește numele reprezentat de acesta.
4. Cere-i copilului să găsească imaginea pereche în pachetul lui și să o așeze lângă cardul tău.Activitate 2: Îmbogățirea vocabularului (Vârsta recomandată: începând cu 3 ani)
Cum se joacă?
Se foloseşte un singur exemplar din fiecare card
1. Arată-i copilului cardurile, pe rând și rostește numele imaginii prezentate în fotografie.
2. Aşază cardurile unul lângă altul, pe masă.
3. Continuă să faci asta şi asigură-te că imaginile prezentate de tine au fost memorate. Poţi folosi lecţia în trei timpi, folosind trei carduri imagine:
• Primul pas: Acesta este un…. . Rosteşte numele imaginii (este momentul in care copilul ințelege și face conexiunea între imagine și cuvântul rostit).
• Al doilea pas: Arată-mi imaginea cu cuvântul rostit (acesta este momentul în care se produce memorarea și are nevoie de mai mult timp de exersare; pune obiectul – rostesc numele obiectului din imagine – în palma mea stângă, pe masa, sub scaun etc. Faci asta cu fiecare dintre cele 3 carduri).
• Al treilea pas: Cum se numeşte acesta? (este momentul în care verificăm dacă s-a produs memorarea. În cazul în care copilul nu este sigur pe el, ne întoarcem pentru exersare la pasul al doilea).Activitate 3: Potrivirea cuvintelor cu imaginea (Vârsta recomandată: începând cu momentul de înțelegere a mecanismului citirii, 5 ani)
Cardurile în trei părți sunt în dublu exemplar. De ce? Unul dintre exemplare joacă rol de card de control cu care copiii au posibilitatea să verifice dacă au lucrat corect.
Cum se joacă?
1. Printează și laminează foile cu carduri.
2. Decupează imaginile și deptunghiurile cu text scrise dedesubt – etichetele.
3. Amestecă cardurile imagini și cardurile cu cuvinte text.
4. Aşază imaginile una lângă alta.
5. Ia teancul cu etichete și citeşte fiecare cuvânt.Aşază etichetele dedesubtul imaginii potrivite.
6. Verifică corectitudinea jocului cu ajutorul cardurilor de control. -
Pronumele
Format Fizic119,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 57
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Simbolul pentru pronume este un triunghi lila, isoscel. Forma simbolului arată ca el are legătură cu substantivul. În prezentările Montessori, după introducerea substantivului, a articolului, a adjectivului și a verbului, dezvăluim copiilor funcționalitatea cuvintelor pronume: acestea pot înlocui substantive.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.