Trebuie să fii autentificat pentru a publica o recenzie.
Materialele noastre sunt disponibile fie în format descărcabil, fie în format fizic. Vă recomandăm să citiți procedura de cumpărare înainte de a comanda.
Dezvoltarea limbajului – Animale - Format Fizic
58,00 lei
Recomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 19
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltă
Descriere
Carduri de clasificare pentru îmbogățirea vocabularului – Animalele. Toate aceste carduri au margine roșie pentru că aparțin clasei de animale. În interiorul acestei clase copiii pot face clasificări prin intermediul cardurilor imagini: animale domestice, animale sălbatice, insecte etc. Vârsta potrivită pentru lucrul cu aceste carduri este 2,5 – 3 ani. Cardurile conțin doar imagini pentru a-i ajuta pe copii să se concentreze pe ideea de clasificare.
Notă: După ce copilul lucrează cu fiecare set în parte (animale domestice, animale sălbatice, păsări etc.) poate alege să amestece două sau mai multe seturi pentru a-și întări informațiile primite în prezentare.
Disponibil pentru cumpărare
S-ar putea să-ți placă și…
-
Dezvoltarea limbajului – Animale
Format Descărcabil39,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material PDF printabil
Număr pagini: 19
Calitate grafică înaltăDescriere
Carduri de clasificare pentru îmbogățirea vocabularului – Animalele. Toate aceste carduri au margine roșie pentru că aparțin clasei de animale. În interiorul acestei clase copiii pot face clasificări prin intermediul cardurilor imagini: animale domestice, animale sălbatice, insecte etc. Vârsta potrivită pentru lucrul cu aceste carduri este 2,5 – 3 ani. Cardurile conțin doar imagini pentru a-i ajuta pe copii să se concentreze pe ideea de clasificare.Notă: După ce copilul lucrează cu fiecare set în parte (animale domestice, animale sălbatice, păsări etc.) poate alege să amestece două sau mai multe seturi pentru a-și întări informațiile primite în prezentare.
-
Dezvoltarea limbajului – Plante
Format Fizic41,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 13
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Carduri de clasificare pentru îmbogățirea vocabularului – Plante. Toate aceste carduri au margine verde pentru că aparțin clasei de plante. În interiorul acestei clase copiii pot face clasificări prin intermediul cardurilor imagini – plante de la care se mănâncă: frunzele, rădăcina, tulpina etc. Vârsta potrivită pentru lucrul cu aceste carduri este 2,5 – 3 ani. Cardurile conțin doar imagini pentru a-i ajuta pe copii să se concentreze pe ideea de clasificare.Notă: După ce copilul lucrează cu fiecare set în parte (plante de la care se mănâncă: frunzele, rădăcina, tulpina etc.) poate alege să amestece două sau mai multe seturi pentru a-și întări informațiile primite în prezentare.
-
Dezvoltarea limbajului – Obiecte
Format Fizic58,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 19
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Carduri de clasificare pentru îmbogățirea vocabularului – Obiecte. Toate aceste carduri au margine maro pentru că aparțin clasei de obiecte. În interiorul acestei clase copiii pot face clasificări prin intermediul cardurilor imagini – obiecte din: bucătărie, parc, baie etc. Vârsta potrivită pentru lucrul cu aceste carduri este 2,5 – 3 ani. Cardurile conțin doar imagini pentru a-i ajuta pe copii să se concentreze pe ideea de clasificare.Notă: După ce copilul lucrează cu fiecare set în parte (obiecte din: bucătărie, parc, baie etc.) poate alege să amestece două sau mai multe seturi pentru a-și întări informațiile primite în prezentare.
Produse similare
-
Adverbul
Format Descărcabil38,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material PDF printabil
Număr pagini: 18
Calitate grafică înaltăDescriere
Încă din grădinița Montessori prezentările și activitățile care explică funcționalitatea cuvintelor – părțile de vorbire – introduc copilul în înțelegerea gramaticii. Gramatica este un set de reguli care se aplică limbii vorbite și scrise, în ceea ce privește structura, clasificarea cuvintelor și funcționalitatea lor. Dr. Maria Montessori a numit gramatica „baza înțelegerii vorbirii” și a mai spus că „prin învățarea gramaticii îl ajutăm să stăpânească perfect limba vorbită pe care copilul o aude și o absoarbe”. (Minte Absorbantă)Ea a observat că, încă din primii ani de viata, el vorbește corect din punct de vedere gramatical – folosește cuvintele în secvență logică, verbele la timpul potrivit. Activitățile de înțelegere a părților de vorbire sunt direcționate spre a clasifica și a organiza limbajul.
Copilul are posibilitatea de a explora senzorial funcționalitatea cuvintelor, ordinea lor în vorbire. El descoperă că toate cuvintele pe care le folosește pot fi clasificate în părțile de vorbire prezentate. Această abilitate îi dă puterea de a interpreta ceea ce citește, își îmbogățește vocabularul, reușește să-și exprime ideile concis și clar.
-
De unde vine ceea ce mâncăm? – Plante
Format Fizic20,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 9
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
• Imprimați pe carton sau hârtie și laminați. Decupați cardurile imagini și cardurile titlu.
• Așezați cardurile titlu – „Planta” și „Mâncare” în partea de sus a covorașului.
• Alegeți cardurile cu nume de plante și așezați cardurile unul sub celălalt. Potriviți apoi cardul cu tipul de mâncare ce se obține din plantă.
• Se poate juca și în celălalt sens: se aliniază cardurile cu tipuri de mâncare și se potrivesc cardurile cu plantele din care se obțin.
• Această activitate reprezintă o oportunitate de a vorbi despre felul în care se produc alimentele, preferințe culinare, hrană sănătoasă. -
Prepoziția
Format Fizic45,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 16
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Maria Montessori a observat efectul transmis de forme și culori în procesul de învățare al copiilor. Ea a decis să folosească un sistem de forme și culori pentru a reprezenta părțile de vorbire. Fiecare dintre ele are un înțeles profund:Substantivul este reprezentat de un triunghi negru. Triunghiul poate fi ușor identificat ca fața unei piramide, una dintre cele mai vechi construcții făcute de om. Culoarea neagră reprezintă carbonul, considerat a fi primul mineral descoperit de către oameni.
Adjectivul, articolul și pronumele – triunghiuri mai mici, de dimensiuni diferite și diferențiat colorate, sunt parte din familia substantivului. Acesta este motivul ales pentru formă.
Verbul este reprezentat de un cerc, forma soarelui căruia îi datorăm viața. Culoarea roșie reprezintă, de asemenea, viata, vitalitatea. Adverbul are drept simbol un cerc mai mic și este adesea reprezentat ca și cum ar orbita în jurul verbului, ca o planeta; el depinde de existența verbului.Prepoziția se înfățișează sub forma unei semilune de culoare verde și reprezintă un pod. Rolul acesteia este de a face legături între cuvinte. Interjecția este compusă dintr-un triunghi auriu cu un cerc în vârf. Combina practic simbolul pentru substantiv, adjectiv, pronume, articol, verb și adverb. Primii oameni foloseau sunete pentru a exprima ceea ce aveau nevoie să spună. O interjectie putea însemna o întreagă poveste. Culoarea aurie este un simbol de prețuire adresat înaintașilor.
-
Adjectivul
Format Fizic80,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 39
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
În Montessori noi nu-i învățăm pe copii conform programului nostru, ne punem la dispoziția lor pentru a-i învăța atunci când au nevoie de o lecție și sunt pregătiți pentru aceasta. În școala tradițională profesorii își fac o planificare conform căreia predau același lucru, în același timp, pentru toți copiii. Conform Mariei Montessori, noi predăm în funcție de nevoile copilului, făcând învățarea mult mai semnificativă. Când le urmăm nevoile și le dăm ceea ce au nevoie atunci când au nevoie, predarea devine un dar și nu o corvoadă, deoarece este ușor acceptată, internalizată și stăpânită.Cuvintele pe care le folosim în vorbirea curenta au anumite funcționalități. Exercițiile propuse în materialul postat reprezintă o serie de activități în care copilului i se oferă o experiență senzorială a funcțiilor adjectivului. Ele sunt concepute pentru a concentra înțelegerea funcționalității adjectivului. Funcția este evidențiată de experiențele senzoriale ale copilului și este accentuată de utilizarea simbolului.
Materialul conține și cărticica de ghidaj (activități recomandate).
-
Familii de animale
Format Fizic49,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 22
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Cardurile în trei părți „Familii de animale” se adresează copiilor între 3 și 6 ani. Materialul prezintă numele femelelor, masculilor și puilor de animale din fiecare familie.Mod de folosire carduri în trei părți
Activitate 1: Potrivirea cardurilor (Vârsta recomandată: începând cu 2 ani)
Cum se joacă?
1. Printează, laminează și decupează după contur cardurile în trei părţi. Vei observa că sunt în dublu exemplar. Decupează dreptunghiul cu text de sub imagine.
2. Împarte cardurile în două pachete, câte un exemplar în fiecare pachet.
3. Așază pe masă un card şi rostește numele reprezentat de acesta.
4. Cere-i copilului să găsească imaginea pereche în pachetul lui și să o așeze lângă cardul tău.Activitate 2: Îmbogățirea vocabularului (Vârsta recomandată: începând cu 3 ani)
Cum se joacă?
Se foloseşte un singur exemplar din fiecare card
1. Arată-i copilului cardurile, pe rând și rostește numele imaginii prezentate în fotografie.
2. Aşază cardurile unul lângă altul, pe masă.
3. Continuă să faci asta şi asigură-te că imaginile prezentate de tine au fost memorate. Poţi folosi lecţia în trei timpi, folosind trei carduri imagine:
• Primul pas: Acesta este un…. . Rosteşte numele imaginii (este momentul in care copilul ințelege și face conexiunea între imagine și cuvântul rostit).
• Al doilea pas: Arată-mi imaginea cu cuvântul rostit (acesta este momentul în care se produce memorarea și are nevoie de mai mult timp de exersare; pune obiectul – rostesc numele obiectului din imagine – în palma mea stângă, pe masa, sub scaun etc. Faci asta cu fiecare dintre cele 3 carduri).
• Al treilea pas: Cum se numeşte acesta? (este momentul în care verificăm dacă s-a produs memorarea. În cazul în care copilul nu este sigur pe el, ne întoarcem pentru exersare la pasul al doilea).Activitate 3: Potrivirea cuvintelor cu imaginea (Vârsta recomandată: începând cu momentul de înțelegere a mecanismului citirii, 5 ani)
Cardurile în trei părți sunt în dublu exemplar. De ce? Unul dintre exemplare joacă rol de card de control cu care copiii au posibilitatea să verifice dacă au lucrat corect.
Cum se joacă?
1. Printează și laminează foile cu carduri.
2. Decupează imaginile și deptunghiurile cu text scrise dedesubt – etichetele.
3. Amestecă cardurile imagini și cardurile cu cuvinte text.
4. Aşază imaginile una lângă alta.
5. Ia teancul cu etichete și citeşte fiecare cuvânt.Aşază etichetele dedesubtul imaginii potrivite.
6. Verifică corectitudinea jocului cu ajutorul cardurilor de control.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.