Meniu Închide

Pești – talie mică - Format Descărcabil

12,00 lei

Recomandat pentru 0-3 ani
Material PDF printabil
Număr pagini: 7
Calitate grafică înaltă

Descriere
– 10 carduri cu pești din România, de talie mică. La final un card de control pentru verificare.

Important! Acest material PDF este protejat de legea drepturilor de autor (Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe actualizată 2021). El poate fi folosit doar de către cel care l-a achiziționat, cu cheie digitală instalată (vezi detalii în Procedura de cumpărare) în scop educativ și nu poate fi recomercializat. Orice apariție integrală sau parțială a conținutului său trebuie să fie făcută cu menționarea sursei.
SKU: IM-87021484-D Categorie: Etichete: , , ,

S-ar putea să-ți placă și…

  • Material PDF

    Povestea Limbajului

    Format Fizic
    49,00 lei

    Recomandat pentru 6-9 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 17
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
    Instrucțiunile de folosire a cardurilor disponibile ca PDF descărcabil (3 pagini)
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Materialul conține povestea, carduri de lucru cu imagini pentru memorizarea momentelor cheie, instrucțiuni de folosire a cardurilor.

    Povestea matematicii și a limbajului arată cum au apărut numerele și scrierea, despre evoluția lor de-a lungul timpului și în diverse civilizații. Această poveste însumează conceptele de bază din curricula Montessori pentru limbaj.

    Potrivit Mariei Montessori și cercetătorilor care au lucrat înainte sau după aceasta, în intervalul 6-12 ani copilul este înzestrat cu o putere imensă, puterea de a imagina lucruri. Marile Povești Montessori îi introduc pe copii în lumea cunoașterii. Fiecare dintre povești este o cortină care descoperă treptat lecțiile care urmează să fie predate. Aș putea spune că aceste povești pot fi folosite ca niște chei de cunoaștere, prin intermediul cărora copiii pot păși echipați în lumea primilor ani de școală, cu dorința de a vrea să știe mai mult, de a vrea să facă mai mult, de a se implica conștient în propria lui existență.