Trebuie să fii autentificat pentru a publica o recenzie.
Materialele noastre sunt disponibile fie în format descărcabil, fie în format fizic. Vă recomandăm să citiți procedura de cumpărare înainte de a comanda.
Pești – talie mică - Format Fizic
18,00 lei
Recomandat pentru 0-3 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr, laminat
Număr pagini: 7
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de tăiere/decupare conform indicațiilor din material.
Calitate grafică înaltă
Materialul conține:
– 10 carduri cu pești de talie mică
– 1 card control
Disponibil pentru cumpărare
S-ar putea să-ți placă și…
-
Povestea Limbajului
Format Fizic49,00 leiRecomandat pentru 6-9 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 17
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Instrucțiunile de folosire a cardurilor disponibile ca PDF descărcabil (3 pagini)
Calitate grafică înaltăDescriere
Materialul conține povestea, carduri de lucru cu imagini pentru memorizarea momentelor cheie, instrucțiuni de folosire a cardurilor.Povestea matematicii și a limbajului arată cum au apărut numerele și scrierea, despre evoluția lor de-a lungul timpului și în diverse civilizații. Această poveste însumează conceptele de bază din curricula Montessori pentru limbaj.
Potrivit Mariei Montessori și cercetătorilor care au lucrat înainte sau după aceasta, în intervalul 6-12 ani copilul este înzestrat cu o putere imensă, puterea de a imagina lucruri. Marile Povești Montessori îi introduc pe copii în lumea cunoașterii. Fiecare dintre povești este o cortină care descoperă treptat lecțiile care urmează să fie predate. Aș putea spune că aceste povești pot fi folosite ca niște chei de cunoaștere, prin intermediul cărora copiii pot păși echipați în lumea primilor ani de școală, cu dorința de a vrea să știe mai mult, de a vrea să facă mai mult, de a se implica conștient în propria lui existență.
Produse similare
-
Gramatica 3-6 ani – Jocul conjuncției
Format Fizic40,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material introductiv de învățare
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 16
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăCuprinde:
– Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
– Simboluri gramaticale
– Material pentru exerciții de aprofundare – carduri printabile PDF: conjuncția „și”, conjuncția „sau”Descriere
Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire. -
Substantivul
Format Fizic223,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 119
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Cred ca cele mai iubite prezentări, în clasa mea Montessori, sunt cele de gramatică. Simbolizarea părților de vorbire și prezentările dinamice sunt mijloace eficiente de învățare. Iată câteva activități montessori pentru substantiv.1) „Dă-mi un ….” Joc
Un joc simplu, dar distractiv iubit de copiii în intervalul de vârsta 4-6 ani. Adultul spune: „Dă-mi un …. (și apoi arata cu mana spre un obiect, fără să-i pronunțe numele). Copilul se duce, alege obiectul despre care crede ca i-a fost cerut și îl aduce adultului. Acesta îi spune: “Mulțumesc, dar nu asta e ceea ce am vrut! Hai să mai încercăm încă o dată: Adu-mi, te rog,…. (din nou arată cu mâna). Nici de data aceasta copilul nu nimerește ceea ce i se cere. La final, adultul întreabă copilul ce crede ca nu funcționează. Copilul va răspunde că nu i-a spus ceea ce i-a cerut. Adultul completează: “Aha, nu ți-am spus “numele” obiectului.
2) Jocul de etichetare
Adultul are o mică colecție de substantive scrise pe carduri individuale. Copilul primește un card, îl citește și merge prin cameră, cauta obiectul respectiv și așează eticheta lângă obiect.
3) Activități de sortare
În aceste activități copilul sortează diferite tipuri de substantiv. Adultul oferă o prezentare individuală pentru fiecare tip de substantive, explicând ceea ce definește fiecare: substantive comune și proprii, substantive la singular și plural, substantive la masculin, feminine, neutru, substantive concrete și abstracte, persoane, locuri, lucruri, substantive colective.
-
Verbul
Format Fizic199,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 105
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Materialul Montessori despre verb cuprinde toate prezentările în intervalul 6-12 ani. Designul funcțional și atrăgător respectă standardele AMI/ AMS. -
Învățarea mecanismului citirii
Format Fizic156,00 leiRecomandat începând cu 4-5 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 67
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Curiozitatea atrage copiii să afle noi și noi lucruri despre lumea în care trăiesc. A învăța să citească poate fi o experiență lină, naturală. Cantitatea potrivită de încurajări din partea noastră, a părinților, propriile exemple și mediul pregătit cu materiale îndelung studiate pot fi combinația perfectă care să-i ajute pe micuți să se îndrăgostească de cărți. Metoda Montessori oferă o abordare unică de înțelegere a mecanismului de citire, susținută de cercetări și studii științifice. Potrivit Mariei Montessori, copiii ar trebui să dobândească mai întâi abilitatea de a scrie, pe urmă abilitatea de a citi.Este nevoie ca ei să cunoască toate literele? Cum ajung să dobândească dorința interioară de a merge mai departe?
Cardurile Montessori pentru citire includ diferite tipuri de exerciții pentru copii începând cu 4,5 ani. Ele sunt concepute în urma unei vaste experiențe de lucru într-o clasa Montessori. Prezentările se desfășoara gradat și oferă experiențe inedite în dobândirea științei de a citi. Materialul este suport de curs pentru „Învățarea Mecanismului Citirii” – curs organizat periodic de InsideOutMontessori. Mai jos aveți un scurt index al materialului:
Citire fonetică
- Prezentare 1: Obiecte – carduri cuvinte
- Pagina interactivă, vă puteți trece aici propriile cuvinte
- Prezentare 2: Carduri imagini – carduri cuvinte
- Prezentare 3: Carduri cuvinte 3 litere / 4 litere / 5 litere
Citirea cuvintelor care conțin grupuri de litere
- Prezentare 1: Obiecte – carduri cuvinte
- Pagina interactivă, vă puteți trece aici propriile cuvinte
- Prezentare 2: Carduri grupuri de litere
- Prezentare 3: Carduri mici grupuri de litere
-
Articolul
Format Fizic54,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 25
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
După cum ați văzut, metoda Montessori de învățare a gramaticii poate fi distractivă și funcționala în același timp. Formele și culorile simbolurilor gramaticale ajută copilul să-și amintească diferitele părți de vorbire și semnificația lor.În materialul propus pentru înțelegerea articolului găsiți activități interesante adresate copiilor între 6-12 ani. Această parte de vorbire poate fi prezentată după experiențele de lucru cu substantivul.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.