Procedura de cumpărare
Data ultimei actualizări: 11.09.2023
Din punct de vedere financiar, InsideOutMontessori vinde produsele și serviciile sale în următoarele situații:
– utilizatorul este persoana fizică și face plata de oriunde din lume
– utilizatorul este persoana juridică și face plata din România
Toate produsele noastre se vând cu plata în avans.
Care este diferența între formatele materialelor:
– Formatul Descărcabil: materiale PDF, descărcabile – disponibile în contul tău pe o perioadă nelimitată;
Începând cu data de 17.03.2022, am introdus protejarea cu cheie digitala a materialelor PDF, descărcabile. Acest lucru înseamnă că orice material ce va fi descărcat de pe site după aceasta dată necesită instalarea unei chei digitale pe computerul pe care se dorește deschiderea/printarea acestuia. Instalarea cheii e unică/computer și trebuie făcută ori la prima achiziție de materiale PDF (pentru clienții noi) ori o singură dată pentru clienții anteriori, dacă aceștia descarcă din nou de pe site un material cumpărat anterior. De asemenea, cheia digitala expira odată la 5 ani și este necesar să o redescărcați și să o reinstalați atunci când expira. Procesul de instalare este foarte simplu și-l vei găsi descris în câțiva pași în documentul ce însoțește cheia digitală..
Așadeci, cheia digitală împreună cu instrucțiunile de instalare sunt disponibile pentru descărcare oricărui client anterior și viitor, într-o arhivă, în secțiunea proprie „Descărcări”. Pentru instrucțiuni despre extragerea cheii din arhivă, consultați acest PDF.
Această schimbare nu afectează materialele deja descărcate și stocate anterior de 17.03.2022.
– Formatul Fizic: materiale printate, laminate integral – unde e cazul, cu livrare prin curier sau cu ridicare personală de la sediul nostru. Acestea necesită doar operațiuni de decupare, conform indicațiilor din fiecare material. De asemenea, pentru acest tip de materiale exista și o comanda minima de 250 lei.
În cele ce urmează îți prezentăm felul în care funcționează mecanismul de cumpărare și interacțiune de pe site-ul nostru.
Foarte important de reținut este faptul că principalul mod de comunicare dintre noi este e-mailul. La fiecare interacțiune cu noi vei primi automat un e-mail, funcție de tipul interacțiunii. Din cauze care nu depind de noi, e-mailurile pot ajunge în folderul SPAM din mail-ul tău. E nevoie deci, să verifici și acest folder dacă în urma unei interacțiuni nu ai primit nimic în INBOX.
Tipuri de e-mailuri pe care le trimitem automat
- Înregistrare reușită – atunci când îți creezi cont pe InsideOutMontessori. Acest e-mail conține datele tale de logare, inclusiv parola. Dacă vreodată ai nevoie de datele de logare, poți verifica acest e-mail, în condițiile în care nu ai schimbat tu manual parola ulterior.
- Schimbarea parolei – e-mail de verificare pentru a ne asigura ca tu vrei să îți schimbi parola, nu altcineva rău intenționat.
- Confirmarea schimbării parolei – ți se confirmă ca ți-ai schimbat parola. Parola e secretă în acest caz, trebuie să o reții pentru viitoarele logări.
- Comandă primită – e-mail de confirmare că am primit comanda ta și detalii despre ce trebuie să faci în continuare.
- Comanda finalizată – e-mail de informare că am primit plata, rezumat al comenzii și instrucțiuni de descărcare/acces la produsele comandate.
- Comandă anulată – atunci când se anulează o comandă.
- Notă comandă – atunci când adăugam un mesaj comenzii tale.
- Newsletter – e-mail primit pentru că te afli în lista de abonați la noutățile noastre. Te poți dezabona prin email către noi cu subiectul Dezabonare.
De reținut este faptul că la trei încercări eșuate de logare (parolă sau utilizator greșit introduse), sistemul blochează utilizatorul respectiv timp de 30 de minute. În acest caz, ne poți scrie ca să te deblocăm instant. Nu e nevoie să îți schimbi parola, ci doar sa o introduci pe cea corectă.
Procedura de bază
O comandă are următorul mecanism de derulare:
1. inițiere (client)
2. plată (client)
3. execuție (InsideOutMontessori)
4. finalizare (InsideOutMontessori)
Important!
– Dacă plata nu se efectuează în 15 zile calendaristice din momentul inițierii, comanda se anulează automat și clientul trebuie să reia pașii.
– Termenul maxim de execuție pentru comenzile fizice este de 7 zile calendaristice din momentul confirmării plății (transfer bancar finalizat sau trimiterea dovezii de plată).
– Termenul maxim de execuție pentru comenzile descărcabile este de 24 ore din momentul confirmării plății (transfer bancar finalizat sau trimiterea dovezii de plată).
– În cazul comenzilor fizice, pasul de finalizare este reprezentat prin confirmarea primirii coletului de către client. Coletul se poate urmări aici folosind numarul de AWB comunicat de noi.
– În cazul comenzilor fizice, livrarea se poate face numai pe teritoriul României.
Detalierea procedurii de bază
Primul pas este logarea în sistem. Acest lucru se face din meniul principal, accesând comanda specifică Loghează-te. Dacă nu ai cont pe site-ul nostru, acesta se poate crea automat atunci când vei face prima comanda din magazin. Când te loghezi, vei avea nevoie de Numele de utilizator / e-mail și de parola pe care ți-ai setat-o la înregistrare.
Odată logat pe site, numele tău va apărea în partea dreapta-sus a site-ului, însoțit de un meniu specific de comenzi. Aici găsești tot ce ai nevoie legat de identitatea ta pe site-ul InsideOutMontessori. Poți accesa secțiunea Comenzile mele pentru a vedea istoricul comenzilor tale. Istoricul descărcărilor tale se află de asemenea aici, în secțiunea Descărcările mele. Apoi urmează comenzi legate de datele tale: adresă de facturare, adresă de livrare și datele contului tău. Sfatul nostru e să accesezi comanda Adresă de facturare și livrare, imediat ce intri pe site prima data, pentru a-ți salva datele necesare facturării, folosite ulterior la finalizarea comenzii. Dacă intenționezi să cumperi ca persoană juridică, e important să completezi minim numele firmei tale și CIF-ul. Pentru date mai complete pe factură, poți completa și Nr. Reg. Com, Cont și Bancă.
Dat fiind faptul că acum ești în regulă cu toate datele tale, poți accesa meniul Jocuri / Materiale Montessori sau Cursuri unde găsești toate materialele noastre disponibile pentru cumpărare.
Coșul tău se află în dreapta sus mereu, acolo vei vedea ce ai cumpărat, vei putea aplica cupoane de reducere, vei putea renunța la elemente din comandă și vei putea finaliza comanda.
După ce ai terminat de selectat ce dorești să cumperi, accesezi Coșul meu și verifici vizual conținutul acestuia. Dacă totul este în regulă, pasul următor este Continuă cu finalizarea comenzii. Aici setezi felul în care vrei să cumperi (persoana fizică sau persoană juridică) și verifici dacă datele sunt corecte. Poți modifica aici datele, acest lucru rămânând salvat pentru comenzile ulterioare.
Pasul următor este certificarea faptului că ești de acord cu Termenii și condițiile site-ului. Poți consulta toate informațiile înainte de a fi de acord (se găsesc și în baza site-ului, permanent la vedere). Imediat ce ai bifat și acest lucru, rămâne doar să plasezi comanda, prin folosirea comenzii Plasează comanda. Dacă totul este în regulă, vei vedea un ecran de confirmare a comenzii tale și indicațiile de plata. De asemenea vei primi și un e-mail cu statusul comenzii.
Cumpărarea materialelor noastre se face prin transfer bancar (online prin internet banking / O.P. / virament), în contul firmei noastre. Așa deci, după plasarea comenzii, trebuie să faci transferul bancar aferent comenzii tale. Imediat ce noi primim suma sau dovada plății (email de la tine cu dovada plătii), marcăm comanda ta ca finalizată în cazul materialelor descărcabile sau te anunțăm că am demarat procedura de producție în cazul materialelor în format fizic.
Tipuri de produse și costuri suplimentare
- Materiale Montessori în format descărcabil: vei avea acces nelimitat la descărcarea materialelor PDF comandate de tine, în meniul tău, secțiunea Descărcări. De asemenea, toate reviziile/corecturile/modificările ulterioare cumpărării vor fi disponibile gratuit tot aici.
- Materiale Montessori în format fizic: Dacă ai ales Ridicare personală (cost expediție 0), adresă de ridicare este B-dul Pache Protopopescu, 19, Sector 2, București. Te vom anunța noi imediat ce materialele tale sunt gata de ridicare. Dacă ai ales Livrare prin curier rapid, materialele tale vor fi livrate către adresa specificată de tine, conform mecanismului de derulare prezentat mai sus. Taxa de livrare în acest caz va fi calculată în funcție de greutatea totală a materialelor comandate de tine și de adresa de livrare și o poți vedea în momentul inițierii comenzii.
- Cursuri/Consultanță/Ateliere: vei avea acces unic la întâlnire în meniul tău, secțiunea Descărcări.
Factura aferentă comenzii tale o găsești în două locuri: în meniul Comenzile mele sau în e-mail-urile aferente comenzii tale pe care le primești automat. Dacă ai probleme cu vreo informație din factură, dă-ne de știre și încercăm să te ajutăm. Datele din factură sunt cele introduse de tine în comanda la Adresa de facturare/livrare și noi nu putem interveni în modificarea acestora.
Câteodată pot apărea probleme tehnice privind descărcarea. Dacă întâmpini situații în care nu poți descărca materialul tău, te rugăm să ne contactezi imediat. În plus, pentru orice nelămurire sau dacă ai nevoie de ajutor, îți stăm la dispoziție prin e-mail sau telefon. Folosește datele de contact de pe site.
Acestea fiind zise, îți dorim să te bucuri de informațiile și materialele de pe site-ul InsideOutMontessori!
P.S. Ne poți lăsa și un Testimonial (apasă aici) în care să ne spui părerea ta despre materialele făcute cu mult drag de noi, despre site sau despre ce am putea îmbunătăți.