Materialele noastre sunt disponibile fie în format descărcabil, fie în format fizic. Vă recomandăm să citiți procedura de cumpărare înainte de a comanda.
Materiale Format
-
Gramatica 3-6 ani – Jocul verbului
Format Fizic56,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material introductiv de învățare
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 24
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăCuprinde:
– Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
– Simboluri gramaticale
– Material pentru exerciții de aprofundare – carduri PDF: cuvinte acțiune, verb – conjuncție – verb, verb – articol nehotărât – substantiv, carduri comenzi, introducere în rigorile de scriere pentru propozițieDescriere
Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire. -
Gramatica 3-6 ani – Jocul prepoziției
Format Descărcabil22,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material introductiv de învățare
Material PDF printabil
Număr pagini: 16
Calitate grafică înaltăCuprinde:
– Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
– Simboluri gramaticale
– Material pentru exerciții de aprofundare- carduri PDF: prepoziția „în”, prepoziția „pe”, alte prepozițiiDescriere
Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire. -
Gramatica 3-6 ani – Jocul prepoziției
Format Fizic39,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material introductiv de învățare
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 16
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăCuprinde:
– Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
– Simboluri gramaticale
– Material pentru exerciții de aprofundare- carduri PDF: prepoziția „în”, prepoziția „pe”, alte prepozițiiDescriere
Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire. -
Gramatica 3-6 ani – Jocul conjuncției
Format Descărcabil22,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material introductiv de învățare
Material PDF printabil
Număr pagini: 16
Calitate grafică înaltăCuprinde:
– Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
– Simboluri gramaticale
– Material pentru exerciții de aprofundare – carduri printabile PDF: conjuncția „și”, conjuncția „sau”Descriere
Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire. -
Gramatica 3-6 ani – Jocul conjuncției
Format Fizic40,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material introductiv de învățare
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 16
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăCuprinde:
– Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
– Simboluri gramaticale
– Material pentru exerciții de aprofundare – carduri printabile PDF: conjuncția „și”, conjuncția „sau”Descriere
Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire. -
Gramatica 3-6 ani – Jocul adjectivului
Format Descărcabil63,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material introductiv de învățare
Material PDF printabil
Număr pagini: 48
Calitate grafică înaltăCuprinde:
– Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
– Simboluri gramaticale
– Material pentru exerciții de aprofundare – carduri printabile PDF: identificarea adjectivelor și introducerea simbolului, un substantiv – un adjectiv potrivit, un substantiv – mai multe adjective, adjective opuse, jocul adjectivului detectiv – triunghiuri și carduri de identificareDescriere
Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire. -
Gramatica 3-6 ani – Jocul adjectivului
Format Fizic104,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material introductiv de învățare
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 48
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăCuprinde:
– Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
– Simboluri gramaticale
– Material pentru exerciții de aprofundare – carduri printabile PDF: identificarea adjectivelor și introducerea simbolului, un substantiv – un adjectiv potrivit, un substantiv – mai multe adjective, adjective opuse, jocul adjectivului detectiv – triunghiuri și carduri de identificareDescriere
Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire. -
Dezvoltarea limbajului – Obiecte
Format Descărcabil39,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material PDF printabil
Număr pagini: 19
Calitate grafică înaltăDescriere
Carduri de clasificare pentru îmbogățirea vocabularului – Obiecte. Toate aceste carduri au margine maro pentru că aparțin clasei de obiecte. În interiorul acestei clase copiii pot face clasificări prin intermediul cardurilor imagini – obiecte din: bucătărie, parc, baie etc. Vârsta potrivită pentru lucrul cu aceste carduri este 2,5 – 3 ani. Cardurile conțin doar imagini pentru a-i ajuta pe copii să se concentreze pe ideea de clasificare.Notă: După ce copilul lucrează cu fiecare set în parte (obiecte din: bucătărie, parc, baie etc.) poate alege să amestece două sau mai multe seturi pentru a-și întări informațiile primite în prezentare.
-
Dezvoltarea limbajului – Obiecte
Format Fizic58,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 19
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Carduri de clasificare pentru îmbogățirea vocabularului – Obiecte. Toate aceste carduri au margine maro pentru că aparțin clasei de obiecte. În interiorul acestei clase copiii pot face clasificări prin intermediul cardurilor imagini – obiecte din: bucătărie, parc, baie etc. Vârsta potrivită pentru lucrul cu aceste carduri este 2,5 – 3 ani. Cardurile conțin doar imagini pentru a-i ajuta pe copii să se concentreze pe ideea de clasificare.Notă: După ce copilul lucrează cu fiecare set în parte (obiecte din: bucătărie, parc, baie etc.) poate alege să amestece două sau mai multe seturi pentru a-și întări informațiile primite în prezentare.
-
Dezvoltarea limbajului – Plante
Format Descărcabil28,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material PDF printabil
Număr pagini: 13
Calitate grafică înaltăDescriere
Carduri de clasificare pentru îmbogățirea vocabularului – Plante. Toate aceste carduri au margine verde pentru că aparțin clasei de plante. În interiorul acestei clase copiii pot face clasificări prin intermediul cardurilor imagini – plante de la care se mănâncă: frunzele, rădăcina, tulpina etc. Vârsta potrivită pentru lucrul cu aceste carduri este 2,5 – 3 ani. Cardurile conțin doar imagini pentru a-i ajuta pe copii să se concentreze pe ideea de clasificare.Notă: După ce copilul lucrează cu fiecare set în parte (plante de la care se mănâncă: frunzele, rădăcina, tulpina etc.) poate alege să amestece două sau mai multe seturi pentru a-și întări informațiile primite în prezentare.
-
Dezvoltarea limbajului – Plante
Format Fizic41,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 13
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Carduri de clasificare pentru îmbogățirea vocabularului – Plante. Toate aceste carduri au margine verde pentru că aparțin clasei de plante. În interiorul acestei clase copiii pot face clasificări prin intermediul cardurilor imagini – plante de la care se mănâncă: frunzele, rădăcina, tulpina etc. Vârsta potrivită pentru lucrul cu aceste carduri este 2,5 – 3 ani. Cardurile conțin doar imagini pentru a-i ajuta pe copii să se concentreze pe ideea de clasificare.Notă: După ce copilul lucrează cu fiecare set în parte (plante de la care se mănâncă: frunzele, rădăcina, tulpina etc.) poate alege să amestece două sau mai multe seturi pentru a-și întări informațiile primite în prezentare.
-
Dezvoltarea limbajului – Animale
Format Descărcabil39,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material PDF printabil
Număr pagini: 19
Calitate grafică înaltăDescriere
Carduri de clasificare pentru îmbogățirea vocabularului – Animalele. Toate aceste carduri au margine roșie pentru că aparțin clasei de animale. În interiorul acestei clase copiii pot face clasificări prin intermediul cardurilor imagini: animale domestice, animale sălbatice, insecte etc. Vârsta potrivită pentru lucrul cu aceste carduri este 2,5 – 3 ani. Cardurile conțin doar imagini pentru a-i ajuta pe copii să se concentreze pe ideea de clasificare.Notă: După ce copilul lucrează cu fiecare set în parte (animale domestice, animale sălbatice, păsări etc.) poate alege să amestece două sau mai multe seturi pentru a-și întări informațiile primite în prezentare.
-
Dezvoltarea limbajului – Animale
Format Fizic58,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 19
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Carduri de clasificare pentru îmbogățirea vocabularului – Animalele. Toate aceste carduri au margine roșie pentru că aparțin clasei de animale. În interiorul acestei clase copiii pot face clasificări prin intermediul cardurilor imagini: animale domestice, animale sălbatice, insecte etc. Vârsta potrivită pentru lucrul cu aceste carduri este 2,5 – 3 ani. Cardurile conțin doar imagini pentru a-i ajuta pe copii să se concentreze pe ideea de clasificare.Notă: După ce copilul lucrează cu fiecare set în parte (animale domestice, animale sălbatice, păsări etc.) poate alege să amestece două sau mai multe seturi pentru a-și întări informațiile primite în prezentare.
-
De unde provin lucrurile?
Format Fizic71,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 34
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Acest material este recomandat copiilor începând cu vârsta de 3,5-4 ani. -
Cum ne îmbrăcăm? – Anotimpurile
Format Descărcabil12,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material PDF printabil
Număr pagini: 11
Calitate grafică înaltăDescriere
Joc de clasificare
Cardurile de clasificare reprezintă o oportunitate de îmbogățire a vocabularului și sunt utile începând cu vârsta de 2,5 ani. În funcție de ceea ce reprezintă ele au un cod de culoare pentru controlul erorii și un titlu generic. Putem avea seturi diferite pe care să le schimbăm în funcție de anotimp, de evenimente sau de ceea ce dorim să prezentăm. Copiii vor fi bucuroși să lucreze cu ele. -
Cum ne îmbrăcăm? – Anotimpurile
Format Fizic24,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 11
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Joc de clasificare
Cardurile de clasificare reprezintă o oportunitate de îmbogățire a vocabularului și sunt utile începând cu vârsta de 2,5 ani. În funcție de ceea ce reprezintă ele au un cod de culoare pentru controlul erorii și un titlu generic. Putem avea seturi diferite pe care să le schimbăm în funcție de anotimp, de evenimente sau de ceea ce dorim să prezentăm. Copiii vor fi bucuroși să lucreze cu ele. -
De unde vine ceea ce mâncăm? – Plante
Format Descărcabil12,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material PDF printabil
Număr pagini: 9
Calitate grafică înaltăDescriere
• Imprimați pe carton sau hârtie și laminați. Decupați cardurile imagini și cardurile titlu.
• Așezați cardurile titlu – „Planta” și „Mâncare” în partea de sus a covorașului.
• Alegeți cardurile cu nume de plante și așezați cardurile unul sub celălalt. Potriviți apoi cardul cu tipul de mâncare ce se obține din plantă.
• Se poate juca și în celălalt sens: se aliniază cardurile cu tipuri de mâncare și se potrivesc cardurile cu plantele din care se obțin.
• Această activitate reprezintă o oportunitate de a vorbi despre felul în care se produc alimentele, preferințe culinare, hrană sănătoasă. -
De unde vine ceea ce mâncăm? – Plante
Format Fizic20,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 9
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
• Imprimați pe carton sau hârtie și laminați. Decupați cardurile imagini și cardurile titlu.
• Așezați cardurile titlu – „Planta” și „Mâncare” în partea de sus a covorașului.
• Alegeți cardurile cu nume de plante și așezați cardurile unul sub celălalt. Potriviți apoi cardul cu tipul de mâncare ce se obține din plantă.
• Se poate juca și în celălalt sens: se aliniază cardurile cu tipuri de mâncare și se potrivesc cardurile cu plantele din care se obțin.
• Această activitate reprezintă o oportunitate de a vorbi despre felul în care se produc alimentele, preferințe culinare, hrană sănătoasă. -
Familii de animale
Format Descărcabil22,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material PDF printabil
Număr pagini: 22
Calitate grafică înaltăDescriere
Cardurile în trei părți „Familii de animale” se adresează copiilor între 3 și 6 ani. Materialul prezintă numele femelelor, masculilor și puilor de animale din fiecare familie.Mod de folosire carduri în trei părți
Activitate 1: Potrivirea cardurilor (Vârsta recomandată: începând cu 2 ani)
Cum se joacă?
1. Printează, laminează și decupează după contur cardurile în trei părţi. Vei observa că sunt în dublu exemplar. Decupează dreptunghiul cu text de sub imagine.
2. Împarte cardurile în două pachete, câte un exemplar în fiecare pachet.
3. Așază pe masă un card şi rostește numele reprezentat de acesta.
4. Cere-i copilului să găsească imaginea pereche în pachetul lui și să o așeze lângă cardul tău.Activitate 2: Îmbogățirea vocabularului (Vârsta recomandată: începând cu 3 ani)
Cum se joacă?
Se foloseşte un singur exemplar din fiecare card
1. Arată-i copilului cardurile, pe rând și rostește numele imaginii prezentate în fotografie.
2. Aşază cardurile unul lângă altul, pe masă.
3. Continuă să faci asta şi asigură-te că imaginile prezentate de tine au fost memorate. Poţi folosi lecţia în trei timpi, folosind trei carduri imagine:
• Primul pas: Acesta este un…. . Rosteşte numele imaginii (este momentul in care copilul ințelege și face conexiunea între imagine și cuvântul rostit).
• Al doilea pas: Arată-mi imaginea cu cuvântul rostit (acesta este momentul în care se produce memorarea și are nevoie de mai mult timp de exersare; pune obiectul – rostesc numele obiectului din imagine – în palma mea stângă, pe masa, sub scaun etc. Faci asta cu fiecare dintre cele 3 carduri).
• Al treilea pas: Cum se numeşte acesta? (este momentul în care verificăm dacă s-a produs memorarea. În cazul în care copilul nu este sigur pe el, ne întoarcem pentru exersare la pasul al doilea).Activitate 3: Potrivirea cuvintelor cu imaginea (Vârsta recomandată: începând cu momentul de înțelegere a mecanismului citirii, 5 ani)
Cardurile în trei părți sunt în dublu exemplar. De ce? Unul dintre exemplare joacă rol de card de control cu care copiii au posibilitatea să verifice dacă au lucrat corect.
Cum se joacă?
1. Printează și laminează foile cu carduri.
2. Decupează imaginile și deptunghiurile cu text scrise dedesubt – etichetele.
3. Amestecă cardurile imagini și cardurile cu cuvinte text.
4. Aşază imaginile una lângă alta.
5. Ia teancul cu etichete și citeşte fiecare cuvânt.Aşază etichetele dedesubtul imaginii potrivite.
6. Verifică corectitudinea jocului cu ajutorul cardurilor de control. -
Familii de animale
Format Fizic49,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 22
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Cardurile în trei părți „Familii de animale” se adresează copiilor între 3 și 6 ani. Materialul prezintă numele femelelor, masculilor și puilor de animale din fiecare familie.Mod de folosire carduri în trei părți
Activitate 1: Potrivirea cardurilor (Vârsta recomandată: începând cu 2 ani)
Cum se joacă?
1. Printează, laminează și decupează după contur cardurile în trei părţi. Vei observa că sunt în dublu exemplar. Decupează dreptunghiul cu text de sub imagine.
2. Împarte cardurile în două pachete, câte un exemplar în fiecare pachet.
3. Așază pe masă un card şi rostește numele reprezentat de acesta.
4. Cere-i copilului să găsească imaginea pereche în pachetul lui și să o așeze lângă cardul tău.Activitate 2: Îmbogățirea vocabularului (Vârsta recomandată: începând cu 3 ani)
Cum se joacă?
Se foloseşte un singur exemplar din fiecare card
1. Arată-i copilului cardurile, pe rând și rostește numele imaginii prezentate în fotografie.
2. Aşază cardurile unul lângă altul, pe masă.
3. Continuă să faci asta şi asigură-te că imaginile prezentate de tine au fost memorate. Poţi folosi lecţia în trei timpi, folosind trei carduri imagine:
• Primul pas: Acesta este un…. . Rosteşte numele imaginii (este momentul in care copilul ințelege și face conexiunea între imagine și cuvântul rostit).
• Al doilea pas: Arată-mi imaginea cu cuvântul rostit (acesta este momentul în care se produce memorarea și are nevoie de mai mult timp de exersare; pune obiectul – rostesc numele obiectului din imagine – în palma mea stângă, pe masa, sub scaun etc. Faci asta cu fiecare dintre cele 3 carduri).
• Al treilea pas: Cum se numeşte acesta? (este momentul în care verificăm dacă s-a produs memorarea. În cazul în care copilul nu este sigur pe el, ne întoarcem pentru exersare la pasul al doilea).Activitate 3: Potrivirea cuvintelor cu imaginea (Vârsta recomandată: începând cu momentul de înțelegere a mecanismului citirii, 5 ani)
Cardurile în trei părți sunt în dublu exemplar. De ce? Unul dintre exemplare joacă rol de card de control cu care copiii au posibilitatea să verifice dacă au lucrat corect.
Cum se joacă?
1. Printează și laminează foile cu carduri.
2. Decupează imaginile și deptunghiurile cu text scrise dedesubt – etichetele.
3. Amestecă cardurile imagini și cardurile cu cuvinte text.
4. Aşază imaginile una lângă alta.
5. Ia teancul cu etichete și citeşte fiecare cuvânt.Aşază etichetele dedesubtul imaginii potrivite.
6. Verifică corectitudinea jocului cu ajutorul cardurilor de control. -
Părțile de vorbire – Material introductiv
Format Descărcabil55,00 leiRecomandat începând cu 5-6 ani
Material PDF printabil
Număr pagini: 43
Calitate grafică înaltăDescriere
Fiecare simbol gramatical are o poveste. Forma și culoarea, ba chiar și mărimea, este corelata cu înțelesuri profunde, care pot fi aduse cu ușurință la lumină, copiilor. Conexiunile dintre simbolistică și funcționalitatea cuvintelor din viața de zi cu zi asigură succesul învățării. -
Părțile de vorbire – Material introductiv
Format Fizic88,00 leiRecomandat începând cu 5-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 43
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Fiecare simbol gramatical are o poveste. Forma și culoarea, ba chiar și mărimea, este corelata cu înțelesuri profunde, care pot fi aduse cu ușurință la lumină, copiilor. Conexiunile dintre simbolistică și funcționalitatea cuvintelor din viața de zi cu zi asigură succesul învățării. -
Învățarea mecanismului citirii
Format Descărcabil81,00 leiRecomandat începând cu 4-5 ani
Material PDF printabil
Număr pagini: 69
Conține 2 pagini interactive.
Calitate grafică înaltăDescriere
Curiozitatea atrage copiii să afle noi și noi lucruri despre lumea în care trăiesc. A învăța să citească poate fi o experiență lină, naturală. Cantitatea potrivită de încurajări din partea noastră, a părinților, propriile exemple și mediul pregătit cu materiale îndelung studiate pot fi combinația perfectă care să-i ajute pe micuți să se îndrăgostească de cărți. Metoda Montessori oferă o abordare unică de înțelegere a mecanismului de citire, susținută de cercetări și studii științifice. Potrivit Mariei Montessori, copiii ar trebui să dobândească mai întâi abilitatea de a scrie, pe urmă abilitatea de a citi.Este nevoie ca ei să cunoască toate literele? Cum ajung să dobândească dorința interioară de a merge mai departe?
Cardurile Montessori pentru citire includ diferite tipuri de exerciții pentru copii începând cu 4,5 ani. Ele sunt concepute în urma unei vaste experiențe de lucru într-o clasa Montessori. Prezentările se desfășoara gradat și oferă experiențe inedite în dobândirea științei de a citi. Materialul este suport de curs pentru „Învățarea Mecanismului Citirii” – curs organizat periodic de InsideOutMontessori. Mai jos aveți un scurt index al materialului:
Citire fonetică
- Prezentare 1: Obiecte – carduri cuvinte
- Pagina interactivă, vă puteți trece aici propriile cuvinte
- Prezentare 2: Carduri imagini – carduri cuvinte
- Prezentare 3: Carduri cuvinte 3 litere / 4 litere / 5 litere
Citirea cuvintelor care conțin grupuri de litere
- Prezentare 1: Obiecte – carduri cuvinte
- Pagina interactivă, vă puteți trece aici propriile cuvinte
- Prezentare 2: Carduri grupuri de litere
- Prezentare 3: Carduri mici grupuri de litere
-
Învățarea mecanismului citirii
Format Fizic156,00 leiRecomandat începând cu 4-5 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 67
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Curiozitatea atrage copiii să afle noi și noi lucruri despre lumea în care trăiesc. A învăța să citească poate fi o experiență lină, naturală. Cantitatea potrivită de încurajări din partea noastră, a părinților, propriile exemple și mediul pregătit cu materiale îndelung studiate pot fi combinația perfectă care să-i ajute pe micuți să se îndrăgostească de cărți. Metoda Montessori oferă o abordare unică de înțelegere a mecanismului de citire, susținută de cercetări și studii științifice. Potrivit Mariei Montessori, copiii ar trebui să dobândească mai întâi abilitatea de a scrie, pe urmă abilitatea de a citi.Este nevoie ca ei să cunoască toate literele? Cum ajung să dobândească dorința interioară de a merge mai departe?
Cardurile Montessori pentru citire includ diferite tipuri de exerciții pentru copii începând cu 4,5 ani. Ele sunt concepute în urma unei vaste experiențe de lucru într-o clasa Montessori. Prezentările se desfășoara gradat și oferă experiențe inedite în dobândirea științei de a citi. Materialul este suport de curs pentru „Învățarea Mecanismului Citirii” – curs organizat periodic de InsideOutMontessori. Mai jos aveți un scurt index al materialului:
Citire fonetică
- Prezentare 1: Obiecte – carduri cuvinte
- Pagina interactivă, vă puteți trece aici propriile cuvinte
- Prezentare 2: Carduri imagini – carduri cuvinte
- Prezentare 3: Carduri cuvinte 3 litere / 4 litere / 5 litere
Citirea cuvintelor care conțin grupuri de litere
- Prezentare 1: Obiecte – carduri cuvinte
- Pagina interactivă, vă puteți trece aici propriile cuvinte
- Prezentare 2: Carduri grupuri de litere
- Prezentare 3: Carduri mici grupuri de litere