Meniu Închide

De unde provin lucrurile?

38,00 lei71,00 lei

Recomandat pentru 3-6 ani
Calitate grafică înaltă

Descriere
Acest material este recomandat copiilor începând cu vârsta de 3,5-4 ani.

Golește
SKU: IM-57404101 Categorie: Etichete: , ,

S-ar putea să-ți placă și…

  • Anotimpuri Haine
    12,00 lei24,00 lei

    Recomandat pentru 3-6 ani
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Joc de clasificare
    Cardurile de clasificare reprezintă o oportunitate de îmbogățire a vocabularului și sunt utile începând cu vârsta de 2,5 ani. În funcție de ceea ce reprezintă ele au un cod de culoare pentru controlul erorii și un titlu generic. Putem avea seturi diferite pe care să le schimbăm în funcție de anotimp, de evenimente sau de ceea ce dorim să prezentăm. Copiii vor fi bucuroși să lucreze cu ele.

  • Familii de animale
    22,00 lei49,00 lei

    Recomandat pentru 3-6 ani
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Cardurile în trei părți „Familii de animale” se adresează copiilor între 3 și 6 ani. Materialul prezintă numele femelelor, masculilor și puilor de animale din fiecare familie.

    Mod de folosire carduri în trei părți
    Activitate 1:
    Potrivirea cardurilor (Vârsta recomandată: începând cu 2 ani)
    Cum se joacă?
    1. Printează, laminează și decupează după contur cardurile în trei părţi. Vei observa că sunt în dublu exemplar. Decupează dreptunghiul cu text de sub imagine.
    2. Împarte cardurile în două pachete, câte un exemplar în fiecare pachet.
    3. Așază pe masă un card şi rostește numele reprezentat de acesta.
    4. Cere-i copilului să găsească imaginea pereche în pachetul lui și să o așeze lângă cardul tău.

    Activitate 2: Îmbogățirea vocabularului (Vârsta recomandată: începând cu 3 ani)
    Cum se joacă?
    Se foloseşte un singur exemplar din fiecare card
    1. Arată-i copilului cardurile, pe rând și rostește numele imaginii prezentate în fotografie.
    2. Aşază cardurile unul lângă altul, pe masă.
    3. Continuă să faci asta şi asigură-te că imaginile prezentate de tine au fost memorate. Poţi folosi lecţia în trei timpi, folosind trei carduri imagine:
    • Primul pas: Acesta este un…. . Rosteşte numele imaginii (este momentul in care copilul ințelege și face conexiunea între imagine și cuvântul rostit).
    • Al doilea pas: Arată-mi imaginea cu cuvântul rostit (acesta este momentul în care se produce memorarea și are nevoie de mai mult timp de exersare; pune obiectul – rostesc numele obiectului din imagine – în palma mea stângă, pe masa, sub scaun etc. Faci asta cu fiecare dintre cele 3 carduri).
    • Al treilea pas: Cum se numeşte acesta? (este momentul în care verificăm dacă s-a produs memorarea. În cazul în care copilul nu este sigur pe el, ne întoarcem pentru exersare la pasul al doilea).

    Activitate 3: Potrivirea cuvintelor cu imaginea (Vârsta recomandată: începând cu momentul de înțelegere a mecanismului citirii, 5 ani)
    Cardurile în trei părți sunt în dublu exemplar. De ce? Unul dintre exemplare joacă rol de card de control cu care copiii au posibilitatea să verifice dacă au lucrat corect.
    Cum se joacă?
    1. Printează și laminează foile cu carduri.
    2. Decupează imaginile și deptunghiurile cu text scrise dedesubt – etichetele.
    3. Amestecă cardurile imagini și cardurile cu cuvinte text.
    4. Aşază imaginile una lângă alta.
    5. Ia teancul cu etichete și citeşte fiecare cuvânt.Aşază etichetele dedesubtul imaginii potrivite.
    6. Verifică corectitudinea jocului cu ajutorul cardurilor de control.

  • Mancare Plante
    12,00 lei20,00 lei

    Recomandat pentru 3-6 ani
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    • Imprimați pe carton sau hârtie și laminați. Decupați cardurile imagini și cardurile titlu.
    • Așezați cardurile titlu – „Planta” și „Mâncare” în partea de sus a covorașului.
    • Alegeți cardurile cu nume de plante și așezați cardurile unul sub celălalt. Potriviți apoi cardul cu tipul de mâncare ce se obține din plantă.
    • Se poate juca și în celălalt sens: se aliniază cardurile cu tipuri de mâncare și se potrivesc cardurile cu plantele din care se obțin.
    • Această activitate reprezintă o oportunitate de a vorbi despre felul în care se produc alimentele, preferințe culinare, hrană sănătoasă.