"Design de Învățare Magda Crihan, Magazin online Materiale Jocuri PDF Montessori, Consultanta Montessori, Conținut Montessori, Homeschooling"

Meniu Închide

Materiale Format
  • Erele geologice

    Erele geologice – Paleozoic

    Format Descărcabil
    53,00 lei

    Cărticele A5 pentru perioada Paleozoic.
    Materialul face parte din Erele Geologice”
    Material PDF printabil
    Număr pagini: 28 A4
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Perioadele de timp geologice sunt folosite de geologi și paleontologi pentru organizarea timpului în istoria pământului. Oamenii de știință au căzut de acord să se refere la o perioadă de timp de 4,5 miliarde de ani, pe care au împărțit-o în subdiviziuni. Aceste subdiviziuni corespund modificărilor geologiei, geografiei, climatului și a altor caracteristici ale Pământului. Ele urmăresc evoluția vieții pe Pământ. Schimbările în ființele vii provin din schimbări în starea Pământului. Transformările pot fi aduse de evenimente geologice importante, cum ar fi o coliziune cu un alt corp în sistemul solar sau de episoadele vulcanice prelungite.

    Sistemul pe care îl folosim astăzi a evoluat de-a lungul timpului și se va schimba din nou, pe măsură ce oamenii de știință vor afla mai multe despre planeta pe care trăim. Informațiile structurate ne ajută să avem o privire clară asupra secvențierii perioadelor de timp, dar și raporturile dintre ele: eonuri, ere, perioade, epoci.

    • Eonurile – cele mai mari subdiviziuni, cu cea mai lungă durată în timp și cea mai cuprinzătoare dintre aceste diviziuni.
    • Erele sunt următoarele cele mai mari categorii reprezentate aici.
    • Perioadele sunt relativ mai scurte în lungime de timp. Ele sunt împărțite, la rândul lor, în epoci.

    Materialul prezintă schimbările în evoluția Pământului pe eonuri, ere, perioade de timp, epoci. Informațiile sunt accesibile copiilor în intervalul de vârstă 6-12 ani și include ilustrații elocvente.

    • Recomand prezentarea acestuia în următoarea secvență:
      • Povestea apariției Universului și formarea Pământului
      • Povestea apariției Vieții pe Pământ
      • Linia apariției Vieții
      • Ceasul Erelor
      • Perioadele de timp geologic

    După printare se recomandă plastifierea și legarea cu spiră.

  • Erele geologice

    Erele geologice – Precambrian

    Format Descărcabil
    53,00 lei

    Cărticele A5 pentru perioada Precambrian.
    Materialul face parte din Erele Geologice”
    Material PDF printabil
    Număr pagini: 14 A4
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Perioadele de timp geologice sunt folosite de geologi și paleontologi pentru organizarea timpului în istoria pământului. Oamenii de știință au căzut de acord să se refere la o perioadă de timp de 4,5 miliarde de ani, pe care au împărțit-o în subdiviziuni. Aceste subdiviziuni corespund modificărilor geologiei, geografiei, climatului și a altor caracteristici ale Pământului. Ele urmăresc evoluția vieții pe Pământ. Schimbările în ființele vii provin din schimbări în starea Pământului. Transformările pot fi aduse de evenimente geologice importante, cum ar fi o coliziune cu un alt corp în sistemul solar sau de episoadele vulcanice prelungite.

    Sistemul pe care îl folosim astăzi a evoluat de-a lungul timpului și se va schimba din nou, pe măsură ce oamenii de știință vor afla mai multe despre planeta pe care trăim. Informațiile structurate ne ajută să avem o privire clară asupra secvențierii perioadelor de timp, dar și raporturile dintre ele: eonuri, ere, perioade, epoci.

    • Eonurile – cele mai mari subdiviziuni, cu cea mai lungă durată în timp și cea mai cuprinzătoare dintre aceste diviziuni.
    • Erele sunt următoarele cele mai mari categorii reprezentate aici.
    • Perioadele sunt relativ mai scurte în lungime de timp. Ele sunt împărțite, la rândul lor, în epoci.

    Materialul prezintă schimbările în evoluția Pământului pe eonuri, ere, perioade de timp, epoci. Informațiile sunt accesibile copiilor în intervalul de vârstă 6-12 ani și include ilustrații elocvente.

    • Recomand prezentarea acestuia în următoarea secvență:
      • Povestea apariției Universului și formarea Pământului
      • Povestea apariției Vieții pe Pământ
      • Linia apariției Vieții
      • Ceasul Erelor
      • Perioadele de timp geologic

    După printare se recomandă plastifierea și legarea cu spiră.

  • Erele geologice

    Erele geologice – Precambrian

    Format Fizic
    60,00 lei

    Cărticele A5 pentru perioada Precambrian.
    Materialul face parte din Erele Geologice”
    Material Montessori imprimat față-verso pe hârtie de 300gr și laminat.
    Număr pagini: 48 (4 carticele)
    Format: A6
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Perioadele de timp geologice sunt folosite de geologi și paleontologi pentru organizarea timpului în istoria pământului. Oamenii de știință au căzut de acord să se refere la o perioadă de timp de 4,5 miliarde de ani, pe care au împărțit-o în subdiviziuni. Aceste subdiviziuni corespund modificărilor geologiei, geografiei, climatului și a altor caracteristici ale Pământului. Ele urmăresc evoluția vieții pe Pământ. Schimbările în ființele vii provin din schimbări în starea Pământului. Transformările pot fi aduse de evenimente geologice importante, cum ar fi o coliziune cu un alt corp în sistemul solar sau de episoadele vulcanice prelungite.

    Sistemul pe care îl folosim astăzi a evoluat de-a lungul timpului și se va schimba din nou, pe măsură ce oamenii de știință vor afla mai multe despre planeta pe care trăim. Informațiile structurate ne ajută să avem o privire clară asupra secvențierii perioadelor de timp, dar și raporturile dintre ele: eonuri, ere, perioade, epoci.

    • Eonurile – cele mai mari subdiviziuni, cu cea mai lungă durată în timp și cea mai cuprinzătoare dintre aceste diviziuni.
    • Erele sunt următoarele cele mai mari categorii reprezentate aici.
    • Perioadele sunt relativ mai scurte în lungime de timp. Ele sunt împărțite, la rândul lor, în epoci.

    Materialul prezintă schimbările în evoluția Pământului pe eonuri, ere, perioade de timp, epoci. Informațiile sunt accesibile copiilor în intervalul de vârstă 6-12 ani și include ilustrații elocvente.

    • Recomand prezentarea acestuia în următoarea secvență:
      • Povestea apariției Universului și formarea Pământului
      • Povestea apariției Vieții pe Pământ
      • Linia apariției Vieții
      • Ceasul Erelor
      • Perioadele de timp geologic

    După printare se recomandă plastifierea și legarea cu spiră.

  • Erele geologice

    Erele geologice

    Format Descărcabil
    126,00 lei

    Cărticele A5 pentru fiecare perioadă componentă.
    Material PDF printabil
    Număr pagini: 74 A4
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Perioadele de timp geologice sunt folosite de geologi și paleontologi pentru organizarea timpului în istoria pământului. Oamenii de știință au căzut de acord să se refere la o perioadă de timp de 4,5 miliarde de ani, pe care au împărțit-o în subdiviziuni. Aceste subdiviziuni corespund modificărilor geologiei, geografiei, climatului și a altor caracteristici ale Pământului. Ele urmăresc evoluția vieții pe Pământ. Schimbările în ființele vii provin din schimbări în starea Pământului. Transformările pot fi aduse de evenimente geologice importante, cum ar fi o coliziune cu un alt corp în sistemul solar sau de episoadele vulcanice prelungite.

    Sistemul pe care îl folosim astăzi a evoluat de-a lungul timpului și se va schimba din nou, pe măsură ce oamenii de știință vor afla mai multe despre planeta pe care trăim. Informațiile structurate ne ajută să avem o privire clară asupra secvențierii perioadelor de timp, dar și raporturile dintre ele: eonuri, ere, perioade, epoci.

    • Eonurile – cele mai mari subdiviziuni, cu cea mai lungă durată în timp și cea mai cuprinzătoare dintre aceste diviziuni.
    • Erele sunt următoarele cele mai mari categorii reprezentate aici.
    • Perioadele sunt relativ mai scurte în lungime de timp. Ele sunt împărțite, la rândul lor, în epoci.

    Materialul prezintă schimbările în evoluția Pământului pe eonuri, ere, perioade de timp, epoci. Informațiile sunt accesibile copiilor în intervalul de vârstă 6-12 ani și include ilustrații elocvente.

    • Recomand prezentarea acestuia în următoarea secvență:
    • Povestea apariției Universului și formarea Pământului
    • Povestea apariției Vieții pe Pământ
    • Linia apariției Vieții
    • Ceasul Erelor
    • Perioadele de timp geologic

    După printare se recomandă plastifierea și legarea cu spiră.

  • Erele geologice

    Erele geologice

    Format Fizic
    178,00 lei

    Cărticele A5 pentru fiecare perioadă componentă.
    Material Montessori imprimat față-verso pe hârtie de 300gr și laminat.
    Număr pagini: 264 (16 carticele)
    Format: A6
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Perioadele de timp geologice sunt folosite de geologi și paleontologi pentru organizarea timpului în istoria pământului. Oamenii de știință au căzut de acord să se refere la o perioadă de timp de 4,5 miliarde de ani, pe care au împărțit-o în subdiviziuni. Aceste subdiviziuni corespund modificărilor geologiei, geografiei, climatului și a altor caracteristici ale Pământului. Ele urmăresc evoluția vieții pe Pământ. Schimbările în ființele vii provin din schimbări în starea Pământului. Transformările pot fi aduse de evenimente geologice importante, cum ar fi o coliziune cu un alt corp în sistemul solar sau de episoadele vulcanice prelungite.

    Sistemul pe care îl folosim astăzi a evoluat de-a lungul timpului și se va schimba din nou, pe măsură ce oamenii de știință vor afla mai multe despre planeta pe care trăim. Informațiile structurate ne ajută să avem o privire clară asupra secvențierii perioadelor de timp, dar și raporturile dintre ele: eonuri, ere, perioade, epoci.

    • Eonurile – cele mai mari subdiviziuni, cu cea mai lungă durată în timp și cea mai cuprinzătoare dintre aceste diviziuni.
    • Erele sunt următoarele cele mai mari categorii reprezentate aici.
    • Perioadele sunt relativ mai scurte în lungime de timp. Ele sunt împărțite, la rândul lor, în epoci.

    Materialul prezintă schimbările în evoluția Pământului pe eonuri, ere, perioade de timp, epoci. Informațiile sunt accesibile copiilor în intervalul de vârstă 6-12 ani și include ilustrații elocvente.

    • Recomand prezentarea acestuia în următoarea secvență:
    • Povestea apariției Universului și formarea Pământului
    • Povestea apariției Vieții pe Pământ
    • Linia apariției Vieții
    • Ceasul Erelor
    • Perioadele de timp geologic

    După printare se recomandă plastifierea și legarea cu spiră.

  • Ceasul erelor

    Ceasul Erelor

    Format Descărcabil
    37,00 lei

    Material PDF printabil
    Număr pagini: 9
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Pentru a explica mai bine timpul, geologii au înfățișat vârsta Pământului sub forma unui ceas. Împărțirea timpului se bazează pe evenimente geologice importante: formarea Pământului, apariția vieții, apariția dinozaurilor, Homo Sapiens.

    Carduri în trei părți și carduri definiții.

  • Ceasul erelor

    Ceasul Erelor

    Format Fizic
    46,00 lei

    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 9
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Pentru a explica mai bine timpul, geologii au înfățișat vârsta Pământului sub forma unui ceas. Împărțirea timpului se bazează pe evenimente geologice importante: formarea Pământului, apariția vieții, apariția dinozaurilor, Homo Sapiens.

    Carduri în trei părți și carduri definiții.

  • Material PDF

    Învățarea mecanismului citirii

    Format Descărcabil
    81,00 lei

    Recomandat începând cu 4-5 ani
    Material PDF printabil
    Număr pagini: 69
    Conține 2 pagini interactive.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Curiozitatea atrage copiii să afle noi și noi lucruri despre lumea în care trăiesc. A învăța să citească poate fi o experiență lină, naturală. Cantitatea potrivită de încurajări din partea noastră, a părinților, propriile exemple și mediul pregătit cu materiale îndelung studiate pot fi combinația perfectă care să-i ajute pe micuți să se îndrăgostească de cărți. Metoda Montessori oferă o abordare unică de înțelegere a mecanismului de citire, susținută de cercetări și studii științifice. Potrivit Mariei Montessori, copiii ar trebui să dobândească mai întâi abilitatea de a scrie, pe urmă abilitatea de a citi.

    Este nevoie ca ei să cunoască toate literele? Cum ajung să dobândească dorința interioară de a merge mai departe?

    Cardurile Montessori pentru citire includ diferite tipuri de exerciții pentru copii începând cu 4,5 ani. Ele sunt concepute în urma unei vaste experiențe de lucru într-o clasa Montessori. Prezentările se desfășoara gradat și oferă experiențe inedite în dobândirea științei de a citi. Materialul este suport de curs pentru „Învățarea Mecanismului Citirii” – curs organizat periodic de InsideOutMontessori. Mai jos aveți un scurt index al materialului:

    Citire fonetică

    • Prezentare 1: Obiecte – carduri cuvinte
    • Pagina interactivă, vă puteți trece aici propriile cuvinte
    • Prezentare 2: Carduri imagini – carduri cuvinte
    • Prezentare 3: Carduri cuvinte 3 litere / 4 litere / 5 litere

    Citirea cuvintelor care conțin grupuri de litere

    • Prezentare 1: Obiecte – carduri cuvinte
    • Pagina interactivă, vă puteți trece aici propriile cuvinte
    • Prezentare 2: Carduri grupuri de litere
    • Prezentare 3: Carduri mici grupuri de litere
  • Material PDF

    Învățarea mecanismului citirii

    Format Fizic
    156,00 lei

    Recomandat începând cu 4-5 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 67
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Curiozitatea atrage copiii să afle noi și noi lucruri despre lumea în care trăiesc. A învăța să citească poate fi o experiență lină, naturală. Cantitatea potrivită de încurajări din partea noastră, a părinților, propriile exemple și mediul pregătit cu materiale îndelung studiate pot fi combinația perfectă care să-i ajute pe micuți să se îndrăgostească de cărți. Metoda Montessori oferă o abordare unică de înțelegere a mecanismului de citire, susținută de cercetări și studii științifice. Potrivit Mariei Montessori, copiii ar trebui să dobândească mai întâi abilitatea de a scrie, pe urmă abilitatea de a citi.

    Este nevoie ca ei să cunoască toate literele? Cum ajung să dobândească dorința interioară de a merge mai departe?

    Cardurile Montessori pentru citire includ diferite tipuri de exerciții pentru copii începând cu 4,5 ani. Ele sunt concepute în urma unei vaste experiențe de lucru într-o clasa Montessori. Prezentările se desfășoara gradat și oferă experiențe inedite în dobândirea științei de a citi. Materialul este suport de curs pentru „Învățarea Mecanismului Citirii” – curs organizat periodic de InsideOutMontessori. Mai jos aveți un scurt index al materialului:

    Citire fonetică

    • Prezentare 1: Obiecte – carduri cuvinte
    • Pagina interactivă, vă puteți trece aici propriile cuvinte
    • Prezentare 2: Carduri imagini – carduri cuvinte
    • Prezentare 3: Carduri cuvinte 3 litere / 4 litere / 5 litere

    Citirea cuvintelor care conțin grupuri de litere

    • Prezentare 1: Obiecte – carduri cuvinte
    • Pagina interactivă, vă puteți trece aici propriile cuvinte
    • Prezentare 2: Carduri grupuri de litere
    • Prezentare 3: Carduri mici grupuri de litere
  • Kit Gramatica

    Kit Gramatică

    Format Descărcabil
    549,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material PDF printabil
    Număr pagini: 419
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Felul în care am descoperit gramatica, prin intermediul metodei Montessori, păstrează un loc special în inima mea. Trebuie să recunosc însă, prezentările pentru copii pot fi provocatoare.
    Acesta este motivul pentru care am creat acest kit de gramatică Montessori. El poate fi folosit ca resursă prețioasă atât acasă, cât și în mediile academice și include tot ceea ce vă puteți dori pentru prezentări, ba chiar mai mult.
    Fiecare parte de vorbire are un set de resurse și activități printabile prin intermediul cărora gramatica își va căpăta locul meritat – direct între materiile favorite!

    Kitul de gramatică conține materiale cu activități care au drept scop înțelegerea și aprofundarea părților de vorbire: substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, pronume, propoziție, conjuncție, interjecție. Aceste activități se adresează copiilor între 6-12 ani și sunt gândite în conformitate cu standardele internaționale Montessori AMI / AMS.

    Fiecare parte de vorbire este însoțită de cărticica de ghidaj (activități recomandate).

  • Kit Gramatica

    Kit Gramatică

    Format Fizic
    854,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 419
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Felul în care am descoperit gramatica, prin intermediul metodei Montessori, păstrează un loc special în inima mea. Trebuie să recunosc însă, prezentările pentru copii pot fi provocatoare.
    Acesta este motivul pentru care am creat acest kit de gramatică Montessori. El poate fi folosit ca resursă prețioasă atât acasă, cât și în mediile academice și include tot ceea ce vă puteți dori pentru prezentări, ba chiar mai mult.
    Fiecare parte de vorbire are un set de resurse și activități printabile prin intermediul cărora gramatica își va căpăta locul meritat – direct între materiile favorite!

    Kitul de gramatică conține materiale cu activități care au drept scop înțelegerea și aprofundarea părților de vorbire: substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, pronume, propoziție, conjuncție, interjecție. Aceste activități se adresează copiilor între 6-12 ani și sunt gândite în conformitate cu standardele internaționale Montessori AMI / AMS.

    Fiecare parte de vorbire este însoțită de cărticica de ghidaj (activități recomandate).

  • Verbul

    Verbul

    Format Descărcabil
    156,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material PDF printabil
    Număr pagini: 105
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Materialul Montessori despre verb cuprinde toate prezentările în intervalul 6-12 ani. Designul funcțional și atrăgător respectă standardele AMI/ AMS.

  • Verbul

    Verbul

    Format Fizic
    199,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 105
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Materialul Montessori despre verb cuprinde toate prezentările în intervalul 6-12 ani. Designul funcțional și atrăgător respectă standardele AMI/ AMS.

  • Pronumele

    Pronumele

    Format Descărcabil
    78,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material PDF printabil
    Număr pagini: 57
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Simbolul pentru pronume este un triunghi lila, isoscel. Forma simbolului arată ca el are legătură cu substantivul. În prezentările Montessori, după introducerea substantivului, a articolului, a adjectivului și a verbului, dezvăluim copiilor funcționalitatea cuvintelor pronume: acestea pot înlocui substantive.

  • Pronumele

    Pronumele

    Format Fizic
    119,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 57
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Simbolul pentru pronume este un triunghi lila, isoscel. Forma simbolului arată ca el are legătură cu substantivul. În prezentările Montessori, după introducerea substantivului, a articolului, a adjectivului și a verbului, dezvăluim copiilor funcționalitatea cuvintelor pronume: acestea pot înlocui substantive.

  • Prepozitia

    Prepoziția

    Format Descărcabil
    35,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material PDF printabil
    Număr pagini: 16
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Maria Montessori a observat efectul transmis de forme și culori în procesul de învățare al copiilor. Ea a decis să folosească un sistem de forme și culori pentru a reprezenta părțile de vorbire. Fiecare dintre ele are un înțeles profund:

    Substantivul este reprezentat de un triunghi negru. Triunghiul poate fi ușor identificat ca fața unei piramide, una dintre cele mai vechi construcții făcute de om. Culoarea neagră reprezintă carbonul, considerat a fi primul mineral descoperit de către oameni.
    Adjectivul, articolul și pronumele – triunghiuri mai mici, de dimensiuni diferite și diferențiat colorate, sunt parte din familia substantivului. Acesta este motivul ales pentru formă.
    Verbul este reprezentat de un cerc, forma soarelui căruia îi datorăm viața. Culoarea roșie reprezintă, de asemenea, viata, vitalitatea. Adverbul are drept simbol un cerc mai mic și este adesea reprezentat ca și cum ar orbita în jurul verbului, ca o planeta; el depinde de existența verbului.

    Prepoziția se înfățișează sub forma unei semilune de culoare verde și reprezintă un pod. Rolul acesteia este de a face legături între cuvinte. Interjecția este compusă dintr-un triunghi auriu cu un cerc în vârf. Combina practic simbolul pentru substantiv, adjectiv, pronume, articol, verb și adverb. Primii oameni foloseau sunete pentru a exprima ceea ce aveau nevoie să spună. O interjectie putea însemna o întreagă poveste. Culoarea aurie este un simbol de prețuire adresat înaintașilor.

  • Prepozitia

    Prepoziția

    Format Fizic
    45,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 16
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Maria Montessori a observat efectul transmis de forme și culori în procesul de învățare al copiilor. Ea a decis să folosească un sistem de forme și culori pentru a reprezenta părțile de vorbire. Fiecare dintre ele are un înțeles profund:

    Substantivul este reprezentat de un triunghi negru. Triunghiul poate fi ușor identificat ca fața unei piramide, una dintre cele mai vechi construcții făcute de om. Culoarea neagră reprezintă carbonul, considerat a fi primul mineral descoperit de către oameni.
    Adjectivul, articolul și pronumele – triunghiuri mai mici, de dimensiuni diferite și diferențiat colorate, sunt parte din familia substantivului. Acesta este motivul ales pentru formă.
    Verbul este reprezentat de un cerc, forma soarelui căruia îi datorăm viața. Culoarea roșie reprezintă, de asemenea, viata, vitalitatea. Adverbul are drept simbol un cerc mai mic și este adesea reprezentat ca și cum ar orbita în jurul verbului, ca o planeta; el depinde de existența verbului.

    Prepoziția se înfățișează sub forma unei semilune de culoare verde și reprezintă un pod. Rolul acesteia este de a face legături între cuvinte. Interjecția este compusă dintr-un triunghi auriu cu un cerc în vârf. Combina practic simbolul pentru substantiv, adjectiv, pronume, articol, verb și adverb. Primii oameni foloseau sunete pentru a exprima ceea ce aveau nevoie să spună. O interjectie putea însemna o întreagă poveste. Culoarea aurie este un simbol de prețuire adresat înaintașilor.

  • Interjectia

    Interjecția

    Format Descărcabil
    44,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material PDF printabil
    Număr pagini: 25
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Interjecția are drept simbol o combinație între substantiv și verb. Înțelegem că substantivul și verbul sunt părțile cele mai importante într-o propoziție. Primii oameni însă, nu inventaseră cuvinte pentru ceea ce voiau să exprime. Se ajutau mai degrabă de sunete diverse: ahh!, ohh!, hmmm!. Acestea reprezentau adevărate mesaje pentru interlocutori.

  • Interjectia

    Interjecția

    Format Fizic
    61,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 25
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Interjecția are drept simbol o combinație între substantiv și verb. Înțelegem că substantivul și verbul sunt părțile cele mai importante într-o propoziție. Primii oameni însă, nu inventaseră cuvinte pentru ceea ce voiau să exprime. Se ajutau mai degrabă de sunete diverse: ahh!, ohh!, hmmm!. Acestea reprezentau adevărate mesaje pentru interlocutori.

  • Conjunctia

    Conjuncția

    Format Descărcabil
    35,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material PDF printabil
    Număr pagini: 15
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Conjuncția se folosește pentru a pune în legătură cuvinte sau propoziții. Pentru a înțelege funcționalitatea acestor cuvinte, a conjuncțiilor, avem nevoie de o introducere orala, prin intermediul unui joc. Ca materiale, ne sunt de ajutor trei flori de culori diferite, carduri pregătite – floarea roșie, floarea albă, floarea galbenă, și o panglica lunga, roz.

    Prezentare:
    Așez panglica roz în fata copilului și ii dau primul card pentru a-l citi: floarea roșie. Ii cer copilului să așeze pe panglica, în fața noastră, floarea roșie. Îi dau și următoarele carduri cu numele florilor, având aceeași cerință.
    La final avem o discuție despre ce vedem: o floare roșie și o floare albă și o floare galbenă. Leg cu o fundiță frumoasă roz cele 3 flori și concluzionez rolul conjuncției „și”.

  • Conjunctia

    Conjuncția

    Format Fizic
    43,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 15
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Conjuncția se folosește pentru a pune în legătură cuvinte sau propoziții. Pentru a înțelege funcționalitatea acestor cuvinte, a conjuncțiilor, avem nevoie de o introducere orala, prin intermediul unui joc. Ca materiale, ne sunt de ajutor trei flori de culori diferite, carduri pregătite – floarea roșie, floarea albă, floarea galbenă, și o panglica lunga, roz.

    Prezentare:
    Așez panglica roz în fata copilului și ii dau primul card pentru a-l citi: floarea roșie. Ii cer copilului să așeze pe panglica, în fața noastră, floarea roșie. Îi dau și următoarele carduri cu numele florilor, având aceeași cerință.
    La final avem o discuție despre ce vedem: o floare roșie și o floare albă și o floare galbenă. Leg cu o fundiță frumoasă roz cele 3 flori și concluzionez rolul conjuncției „și”.

  • Adverbul

    Adverbul

    Format Fizic
    46,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 18
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Încă din grădinița Montessori prezentările și activitățile care explică funcționalitatea cuvintelor – părțile de vorbire – introduc copilul în înțelegerea gramaticii. Gramatica este un set de reguli care se aplică limbii vorbite și scrise, în ceea ce privește structura, clasificarea cuvintelor și funcționalitatea lor. Dr. Maria Montessori a numit gramatica „baza înțelegerii vorbirii” și a mai spus că „prin învățarea gramaticii îl ajutăm să stăpânească perfect limba vorbită pe care copilul o aude și o absoarbe”. (Minte Absorbantă)

    Ea a observat că, încă din primii ani de viata, el vorbește corect din punct de vedere gramatical – folosește cuvintele în secvență logică, verbele la timpul potrivit. Activitățile de înțelegere a părților de vorbire sunt direcționate spre a clasifica și a organiza limbajul.

    Copilul are posibilitatea de a explora senzorial funcționalitatea cuvintelor, ordinea lor în vorbire. El descoperă că toate cuvintele pe care le folosește pot fi clasificate în părțile de vorbire prezentate. Această abilitate îi dă puterea de a interpreta ceea ce citește, își îmbogățește vocabularul, reușește să-și exprime ideile concis și clar.

  • Adverbul

    Adverbul

    Format Descărcabil
    38,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material PDF printabil
    Număr pagini: 18
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Încă din grădinița Montessori prezentările și activitățile care explică funcționalitatea cuvintelor – părțile de vorbire – introduc copilul în înțelegerea gramaticii. Gramatica este un set de reguli care se aplică limbii vorbite și scrise, în ceea ce privește structura, clasificarea cuvintelor și funcționalitatea lor. Dr. Maria Montessori a numit gramatica „baza înțelegerii vorbirii” și a mai spus că „prin învățarea gramaticii îl ajutăm să stăpânească perfect limba vorbită pe care copilul o aude și o absoarbe”. (Minte Absorbantă)

    Ea a observat că, încă din primii ani de viata, el vorbește corect din punct de vedere gramatical – folosește cuvintele în secvență logică, verbele la timpul potrivit. Activitățile de înțelegere a părților de vorbire sunt direcționate spre a clasifica și a organiza limbajul.

    Copilul are posibilitatea de a explora senzorial funcționalitatea cuvintelor, ordinea lor în vorbire. El descoperă că toate cuvintele pe care le folosește pot fi clasificate în părțile de vorbire prezentate. Această abilitate îi dă puterea de a interpreta ceea ce citește, își îmbogățește vocabularul, reușește să-și exprime ideile concis și clar.

  • Substantivul

    Substantivul

    Format Descărcabil
    135,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material PDF printabil
    Număr pagini: 119
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Cred ca cele mai iubite prezentări, în clasa mea Montessori, sunt cele de gramatică. Simbolizarea părților de vorbire și prezentările dinamice sunt mijloace eficiente de învățare. Iată câteva activități montessori pentru substantiv.

    1) „Dă-mi un ….” Joc

    Un joc simplu, dar distractiv iubit de copiii în intervalul de vârsta 4-6 ani. Adultul spune: „Dă-mi un …. (și apoi arata cu mana spre un obiect, fără să-i pronunțe numele). Copilul se duce, alege obiectul despre care crede ca i-a fost cerut și îl aduce adultului. Acesta îi spune: “Mulțumesc, dar nu asta e ceea ce am vrut! Hai să mai încercăm încă o dată: Adu-mi, te rog,…. (din nou arată cu mâna). Nici de data aceasta copilul nu nimerește ceea ce i se cere. La final, adultul întreabă copilul ce crede ca nu funcționează. Copilul va răspunde că nu i-a spus ceea ce i-a cerut. Adultul completează: “Aha, nu ți-am spus “numele” obiectului.

    2) Jocul de etichetare

    Adultul are o mică colecție de substantive scrise pe carduri individuale. Copilul primește un card, îl citește și merge prin cameră, cauta obiectul respectiv și așează eticheta lângă obiect.

    3) Activități de sortare

    În aceste activități copilul sortează diferite tipuri de substantiv. Adultul oferă o prezentare individuală pentru fiecare tip de substantive, explicând ceea ce definește fiecare: substantive comune și proprii, substantive la singular și plural, substantive la masculin, feminine, neutru, substantive concrete și abstracte, persoane, locuri, lucruri, substantive colective.

  • Substantivul

    Substantivul

    Format Fizic
    223,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 119
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Cred ca cele mai iubite prezentări, în clasa mea Montessori, sunt cele de gramatică. Simbolizarea părților de vorbire și prezentările dinamice sunt mijloace eficiente de învățare. Iată câteva activități montessori pentru substantiv.

    1) „Dă-mi un ….” Joc

    Un joc simplu, dar distractiv iubit de copiii în intervalul de vârsta 4-6 ani. Adultul spune: „Dă-mi un …. (și apoi arata cu mana spre un obiect, fără să-i pronunțe numele). Copilul se duce, alege obiectul despre care crede ca i-a fost cerut și îl aduce adultului. Acesta îi spune: “Mulțumesc, dar nu asta e ceea ce am vrut! Hai să mai încercăm încă o dată: Adu-mi, te rog,…. (din nou arată cu mâna). Nici de data aceasta copilul nu nimerește ceea ce i se cere. La final, adultul întreabă copilul ce crede ca nu funcționează. Copilul va răspunde că nu i-a spus ceea ce i-a cerut. Adultul completează: “Aha, nu ți-am spus “numele” obiectului.

    2) Jocul de etichetare

    Adultul are o mică colecție de substantive scrise pe carduri individuale. Copilul primește un card, îl citește și merge prin cameră, cauta obiectul respectiv și așează eticheta lângă obiect.

    3) Activități de sortare

    În aceste activități copilul sortează diferite tipuri de substantiv. Adultul oferă o prezentare individuală pentru fiecare tip de substantive, explicând ceea ce definește fiecare: substantive comune și proprii, substantive la singular și plural, substantive la masculin, feminine, neutru, substantive concrete și abstracte, persoane, locuri, lucruri, substantive colective.