Meniu Închide

Materiale Format
  • Gramatica - material introductiv

    Părțile de vorbire – Material introductiv

    Format Descărcabil
    55,00 lei

    Recomandat începând cu 5-6 ani
    Material PDF printabil
    Număr pagini: 43
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Fiecare simbol gramatical are o poveste. Forma și culoarea, ba chiar și mărimea, este corelata cu înțelesuri profunde, care pot fi aduse cu ușurință la lumină, copiilor. Conexiunile dintre simbolistică și funcționalitatea cuvintelor din viața de zi cu zi asigură succesul învățării.

  • Gramatica - material introductiv

    Părțile de vorbire – Material introductiv

    Format Fizic
    88,00 lei

    Recomandat începând cu 5-6 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 43
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Fiecare simbol gramatical are o poveste. Forma și culoarea, ba chiar și mărimea, este corelata cu înțelesuri profunde, care pot fi aduse cu ușurință la lumină, copiilor. Conexiunile dintre simbolistică și funcționalitatea cuvintelor din viața de zi cu zi asigură succesul învățării.

  • Kit Gramatica

    Kit Gramatică

    Format Descărcabil
    549,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material PDF printabil
    Număr pagini: 419
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Felul în care am descoperit gramatica, prin intermediul metodei Montessori, păstrează un loc special în inima mea. Trebuie să recunosc însă, prezentările pentru copii pot fi provocatoare.
    Acesta este motivul pentru care am creat acest kit de gramatică Montessori. El poate fi folosit ca resursă prețioasă atât acasă, cât și în mediile academice și include tot ceea ce vă puteți dori pentru prezentări, ba chiar mai mult.
    Fiecare parte de vorbire are un set de resurse și activități printabile prin intermediul cărora gramatica își va căpăta locul meritat – direct între materiile favorite!

    Kitul de gramatică conține materiale cu activități care au drept scop înțelegerea și aprofundarea părților de vorbire: substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, pronume, propoziție, conjuncție, interjecție. Aceste activități se adresează copiilor între 6-12 ani și sunt gândite în conformitate cu standardele internaționale Montessori AMI / AMS.

    Fiecare parte de vorbire este însoțită de cărticica de ghidaj (activități recomandate).

  • Kit Gramatica

    Kit Gramatică

    Format Fizic
    854,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 419
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Felul în care am descoperit gramatica, prin intermediul metodei Montessori, păstrează un loc special în inima mea. Trebuie să recunosc însă, prezentările pentru copii pot fi provocatoare.
    Acesta este motivul pentru care am creat acest kit de gramatică Montessori. El poate fi folosit ca resursă prețioasă atât acasă, cât și în mediile academice și include tot ceea ce vă puteți dori pentru prezentări, ba chiar mai mult.
    Fiecare parte de vorbire are un set de resurse și activități printabile prin intermediul cărora gramatica își va căpăta locul meritat – direct între materiile favorite!

    Kitul de gramatică conține materiale cu activități care au drept scop înțelegerea și aprofundarea părților de vorbire: substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, pronume, propoziție, conjuncție, interjecție. Aceste activități se adresează copiilor între 6-12 ani și sunt gândite în conformitate cu standardele internaționale Montessori AMI / AMS.

    Fiecare parte de vorbire este însoțită de cărticica de ghidaj (activități recomandate).

  • Verbul

    Verbul

    Format Descărcabil
    156,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material PDF printabil
    Număr pagini: 105
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Materialul Montessori despre verb cuprinde toate prezentările în intervalul 6-12 ani. Designul funcțional și atrăgător respectă standardele AMI/ AMS.

  • Verbul

    Verbul

    Format Fizic
    199,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 105
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Materialul Montessori despre verb cuprinde toate prezentările în intervalul 6-12 ani. Designul funcțional și atrăgător respectă standardele AMI/ AMS.

  • Pronumele

    Pronumele

    Format Descărcabil
    78,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material PDF printabil
    Număr pagini: 57
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Simbolul pentru pronume este un triunghi lila, isoscel. Forma simbolului arată ca el are legătură cu substantivul. În prezentările Montessori, după introducerea substantivului, a articolului, a adjectivului și a verbului, dezvăluim copiilor funcționalitatea cuvintelor pronume: acestea pot înlocui substantive.

  • Pronumele

    Pronumele

    Format Fizic
    119,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 57
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Simbolul pentru pronume este un triunghi lila, isoscel. Forma simbolului arată ca el are legătură cu substantivul. În prezentările Montessori, după introducerea substantivului, a articolului, a adjectivului și a verbului, dezvăluim copiilor funcționalitatea cuvintelor pronume: acestea pot înlocui substantive.

  • Prepozitia

    Prepoziția

    Format Descărcabil
    35,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material PDF printabil
    Număr pagini: 16
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Maria Montessori a observat efectul transmis de forme și culori în procesul de învățare al copiilor. Ea a decis să folosească un sistem de forme și culori pentru a reprezenta părțile de vorbire. Fiecare dintre ele are un înțeles profund:

    Substantivul este reprezentat de un triunghi negru. Triunghiul poate fi ușor identificat ca fața unei piramide, una dintre cele mai vechi construcții făcute de om. Culoarea neagră reprezintă carbonul, considerat a fi primul mineral descoperit de către oameni.
    Adjectivul, articolul și pronumele – triunghiuri mai mici, de dimensiuni diferite și diferențiat colorate, sunt parte din familia substantivului. Acesta este motivul ales pentru formă.
    Verbul este reprezentat de un cerc, forma soarelui căruia îi datorăm viața. Culoarea roșie reprezintă, de asemenea, viata, vitalitatea. Adverbul are drept simbol un cerc mai mic și este adesea reprezentat ca și cum ar orbita în jurul verbului, ca o planeta; el depinde de existența verbului.

    Prepoziția se înfățișează sub forma unei semilune de culoare verde și reprezintă un pod. Rolul acesteia este de a face legături între cuvinte. Interjecția este compusă dintr-un triunghi auriu cu un cerc în vârf. Combina practic simbolul pentru substantiv, adjectiv, pronume, articol, verb și adverb. Primii oameni foloseau sunete pentru a exprima ceea ce aveau nevoie să spună. O interjectie putea însemna o întreagă poveste. Culoarea aurie este un simbol de prețuire adresat înaintașilor.

  • Prepozitia

    Prepoziția

    Format Fizic
    45,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 16
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Maria Montessori a observat efectul transmis de forme și culori în procesul de învățare al copiilor. Ea a decis să folosească un sistem de forme și culori pentru a reprezenta părțile de vorbire. Fiecare dintre ele are un înțeles profund:

    Substantivul este reprezentat de un triunghi negru. Triunghiul poate fi ușor identificat ca fața unei piramide, una dintre cele mai vechi construcții făcute de om. Culoarea neagră reprezintă carbonul, considerat a fi primul mineral descoperit de către oameni.
    Adjectivul, articolul și pronumele – triunghiuri mai mici, de dimensiuni diferite și diferențiat colorate, sunt parte din familia substantivului. Acesta este motivul ales pentru formă.
    Verbul este reprezentat de un cerc, forma soarelui căruia îi datorăm viața. Culoarea roșie reprezintă, de asemenea, viata, vitalitatea. Adverbul are drept simbol un cerc mai mic și este adesea reprezentat ca și cum ar orbita în jurul verbului, ca o planeta; el depinde de existența verbului.

    Prepoziția se înfățișează sub forma unei semilune de culoare verde și reprezintă un pod. Rolul acesteia este de a face legături între cuvinte. Interjecția este compusă dintr-un triunghi auriu cu un cerc în vârf. Combina practic simbolul pentru substantiv, adjectiv, pronume, articol, verb și adverb. Primii oameni foloseau sunete pentru a exprima ceea ce aveau nevoie să spună. O interjectie putea însemna o întreagă poveste. Culoarea aurie este un simbol de prețuire adresat înaintașilor.

  • Interjectia

    Interjecția

    Format Descărcabil
    44,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material PDF printabil
    Număr pagini: 25
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Interjecția are drept simbol o combinație între substantiv și verb. Înțelegem că substantivul și verbul sunt părțile cele mai importante într-o propoziție. Primii oameni însă, nu inventaseră cuvinte pentru ceea ce voiau să exprime. Se ajutau mai degrabă de sunete diverse: ahh!, ohh!, hmmm!. Acestea reprezentau adevărate mesaje pentru interlocutori.

  • Interjectia

    Interjecția

    Format Fizic
    61,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 25
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Interjecția are drept simbol o combinație între substantiv și verb. Înțelegem că substantivul și verbul sunt părțile cele mai importante într-o propoziție. Primii oameni însă, nu inventaseră cuvinte pentru ceea ce voiau să exprime. Se ajutau mai degrabă de sunete diverse: ahh!, ohh!, hmmm!. Acestea reprezentau adevărate mesaje pentru interlocutori.

  • Conjunctia

    Conjuncția

    Format Descărcabil
    35,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material PDF printabil
    Număr pagini: 15
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Conjuncția se folosește pentru a pune în legătură cuvinte sau propoziții. Pentru a înțelege funcționalitatea acestor cuvinte, a conjuncțiilor, avem nevoie de o introducere orala, prin intermediul unui joc. Ca materiale, ne sunt de ajutor trei flori de culori diferite, carduri pregătite – floarea roșie, floarea albă, floarea galbenă, și o panglica lunga, roz.

    Prezentare:
    Așez panglica roz în fata copilului și ii dau primul card pentru a-l citi: floarea roșie. Ii cer copilului să așeze pe panglica, în fața noastră, floarea roșie. Îi dau și următoarele carduri cu numele florilor, având aceeași cerință.
    La final avem o discuție despre ce vedem: o floare roșie și o floare albă și o floare galbenă. Leg cu o fundiță frumoasă roz cele 3 flori și concluzionez rolul conjuncției „și”.

  • Conjunctia

    Conjuncția

    Format Fizic
    43,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 15
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Conjuncția se folosește pentru a pune în legătură cuvinte sau propoziții. Pentru a înțelege funcționalitatea acestor cuvinte, a conjuncțiilor, avem nevoie de o introducere orala, prin intermediul unui joc. Ca materiale, ne sunt de ajutor trei flori de culori diferite, carduri pregătite – floarea roșie, floarea albă, floarea galbenă, și o panglica lunga, roz.

    Prezentare:
    Așez panglica roz în fata copilului și ii dau primul card pentru a-l citi: floarea roșie. Ii cer copilului să așeze pe panglica, în fața noastră, floarea roșie. Îi dau și următoarele carduri cu numele florilor, având aceeași cerință.
    La final avem o discuție despre ce vedem: o floare roșie și o floare albă și o floare galbenă. Leg cu o fundiță frumoasă roz cele 3 flori și concluzionez rolul conjuncției „și”.

  • Adverbul

    Adverbul

    Format Fizic
    46,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 18
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Încă din grădinița Montessori prezentările și activitățile care explică funcționalitatea cuvintelor – părțile de vorbire – introduc copilul în înțelegerea gramaticii. Gramatica este un set de reguli care se aplică limbii vorbite și scrise, în ceea ce privește structura, clasificarea cuvintelor și funcționalitatea lor. Dr. Maria Montessori a numit gramatica „baza înțelegerii vorbirii” și a mai spus că „prin învățarea gramaticii îl ajutăm să stăpânească perfect limba vorbită pe care copilul o aude și o absoarbe”. (Minte Absorbantă)

    Ea a observat că, încă din primii ani de viata, el vorbește corect din punct de vedere gramatical – folosește cuvintele în secvență logică, verbele la timpul potrivit. Activitățile de înțelegere a părților de vorbire sunt direcționate spre a clasifica și a organiza limbajul.

    Copilul are posibilitatea de a explora senzorial funcționalitatea cuvintelor, ordinea lor în vorbire. El descoperă că toate cuvintele pe care le folosește pot fi clasificate în părțile de vorbire prezentate. Această abilitate îi dă puterea de a interpreta ceea ce citește, își îmbogățește vocabularul, reușește să-și exprime ideile concis și clar.

  • Adverbul

    Adverbul

    Format Descărcabil
    38,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material PDF printabil
    Număr pagini: 18
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Încă din grădinița Montessori prezentările și activitățile care explică funcționalitatea cuvintelor – părțile de vorbire – introduc copilul în înțelegerea gramaticii. Gramatica este un set de reguli care se aplică limbii vorbite și scrise, în ceea ce privește structura, clasificarea cuvintelor și funcționalitatea lor. Dr. Maria Montessori a numit gramatica „baza înțelegerii vorbirii” și a mai spus că „prin învățarea gramaticii îl ajutăm să stăpânească perfect limba vorbită pe care copilul o aude și o absoarbe”. (Minte Absorbantă)

    Ea a observat că, încă din primii ani de viata, el vorbește corect din punct de vedere gramatical – folosește cuvintele în secvență logică, verbele la timpul potrivit. Activitățile de înțelegere a părților de vorbire sunt direcționate spre a clasifica și a organiza limbajul.

    Copilul are posibilitatea de a explora senzorial funcționalitatea cuvintelor, ordinea lor în vorbire. El descoperă că toate cuvintele pe care le folosește pot fi clasificate în părțile de vorbire prezentate. Această abilitate îi dă puterea de a interpreta ceea ce citește, își îmbogățește vocabularul, reușește să-și exprime ideile concis și clar.

  • Substantivul

    Substantivul

    Format Descărcabil
    135,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material PDF printabil
    Număr pagini: 119
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Cred ca cele mai iubite prezentări, în clasa mea Montessori, sunt cele de gramatică. Simbolizarea părților de vorbire și prezentările dinamice sunt mijloace eficiente de învățare. Iată câteva activități montessori pentru substantiv.

    1) „Dă-mi un ….” Joc

    Un joc simplu, dar distractiv iubit de copiii în intervalul de vârsta 4-6 ani. Adultul spune: „Dă-mi un …. (și apoi arata cu mana spre un obiect, fără să-i pronunțe numele). Copilul se duce, alege obiectul despre care crede ca i-a fost cerut și îl aduce adultului. Acesta îi spune: “Mulțumesc, dar nu asta e ceea ce am vrut! Hai să mai încercăm încă o dată: Adu-mi, te rog,…. (din nou arată cu mâna). Nici de data aceasta copilul nu nimerește ceea ce i se cere. La final, adultul întreabă copilul ce crede ca nu funcționează. Copilul va răspunde că nu i-a spus ceea ce i-a cerut. Adultul completează: “Aha, nu ți-am spus “numele” obiectului.

    2) Jocul de etichetare

    Adultul are o mică colecție de substantive scrise pe carduri individuale. Copilul primește un card, îl citește și merge prin cameră, cauta obiectul respectiv și așează eticheta lângă obiect.

    3) Activități de sortare

    În aceste activități copilul sortează diferite tipuri de substantiv. Adultul oferă o prezentare individuală pentru fiecare tip de substantive, explicând ceea ce definește fiecare: substantive comune și proprii, substantive la singular și plural, substantive la masculin, feminine, neutru, substantive concrete și abstracte, persoane, locuri, lucruri, substantive colective.

  • Substantivul

    Substantivul

    Format Fizic
    223,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 119
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Cred ca cele mai iubite prezentări, în clasa mea Montessori, sunt cele de gramatică. Simbolizarea părților de vorbire și prezentările dinamice sunt mijloace eficiente de învățare. Iată câteva activități montessori pentru substantiv.

    1) „Dă-mi un ….” Joc

    Un joc simplu, dar distractiv iubit de copiii în intervalul de vârsta 4-6 ani. Adultul spune: „Dă-mi un …. (și apoi arata cu mana spre un obiect, fără să-i pronunțe numele). Copilul se duce, alege obiectul despre care crede ca i-a fost cerut și îl aduce adultului. Acesta îi spune: “Mulțumesc, dar nu asta e ceea ce am vrut! Hai să mai încercăm încă o dată: Adu-mi, te rog,…. (din nou arată cu mâna). Nici de data aceasta copilul nu nimerește ceea ce i se cere. La final, adultul întreabă copilul ce crede ca nu funcționează. Copilul va răspunde că nu i-a spus ceea ce i-a cerut. Adultul completează: “Aha, nu ți-am spus “numele” obiectului.

    2) Jocul de etichetare

    Adultul are o mică colecție de substantive scrise pe carduri individuale. Copilul primește un card, îl citește și merge prin cameră, cauta obiectul respectiv și așează eticheta lângă obiect.

    3) Activități de sortare

    În aceste activități copilul sortează diferite tipuri de substantiv. Adultul oferă o prezentare individuală pentru fiecare tip de substantive, explicând ceea ce definește fiecare: substantive comune și proprii, substantive la singular și plural, substantive la masculin, feminine, neutru, substantive concrete și abstracte, persoane, locuri, lucruri, substantive colective.

  • Articolul

    Articolul

    Format Descărcabil
    44,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material PDF printabil
    Număr pagini: 25
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    După cum ați văzut, metoda Montessori de învățare a gramaticii poate fi distractivă și funcționala în același timp. Formele și culorile simbolurilor gramaticale ajută copilul să-și amintească diferitele părți de vorbire și semnificația lor.

    În materialul propus pentru înțelegerea articolului găsiți activități interesante adresate copiilor între 6-12 ani. Această parte de vorbire poate fi prezentată după experiențele de lucru cu substantivul.

  • Articolul

    Articolul

    Format Fizic
    54,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 25
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    După cum ați văzut, metoda Montessori de învățare a gramaticii poate fi distractivă și funcționala în același timp. Formele și culorile simbolurilor gramaticale ajută copilul să-și amintească diferitele părți de vorbire și semnificația lor.

    În materialul propus pentru înțelegerea articolului găsiți activități interesante adresate copiilor între 6-12 ani. Această parte de vorbire poate fi prezentată după experiențele de lucru cu substantivul.

  • Adjectivul

    Adjectivul

    Format Fizic
    80,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 39
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    În Montessori noi nu-i învățăm pe copii conform programului nostru, ne punem la dispoziția lor pentru a-i învăța atunci când au nevoie de o lecție și sunt pregătiți pentru aceasta. În școala tradițională profesorii își fac o planificare conform căreia predau același lucru, în același timp, pentru toți copiii. Conform Mariei Montessori, noi predăm în funcție de nevoile copilului, făcând învățarea mult mai semnificativă. Când le urmăm nevoile și le dăm ceea ce au nevoie atunci când au nevoie, predarea devine un dar și nu o corvoadă, deoarece este ușor acceptată, internalizată și stăpânită.

    Cuvintele pe care le folosim în vorbirea curenta au anumite funcționalități. Exercițiile propuse în materialul postat reprezintă o serie de activități în care copilului i se oferă o experiență senzorială a funcțiilor adjectivului. Ele sunt concepute pentru a concentra înțelegerea funcționalității adjectivului. Funcția este evidențiată de experiențele senzoriale ale copilului și este accentuată de utilizarea simbolului.

    Materialul conține și cărticica de ghidaj (activități recomandate).

  • Adjectivul

    Adjectivul

    Format Descărcabil
    64,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material PDF printabil
    Număr pagini: 39
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    În Montessori noi nu-i învățăm pe copii conform programului nostru, ne punem la dispoziția lor pentru a-i învăța atunci când au nevoie de o lecție și sunt pregătiți pentru aceasta. În școala tradițională profesorii își fac o planificare conform căreia predau același lucru, în același timp, pentru toți copiii. Conform Mariei Montessori, noi predăm în funcție de nevoile copilului, făcând învățarea mult mai semnificativă. Când le urmăm nevoile și le dăm ceea ce au nevoie atunci când au nevoie, predarea devine un dar și nu o corvoadă, deoarece este ușor acceptată, internalizată și stăpânită.

    Cuvintele pe care le folosim în vorbirea curenta au anumite funcționalități. Exercițiile propuse în materialul postat reprezintă o serie de activități în care copilului i se oferă o experiență senzorială a funcțiilor adjectivului. Ele sunt concepute pentru a concentra înțelegerea funcționalității adjectivului. Funcția este evidențiată de experiențele senzoriale ale copilului și este accentuată de utilizarea simbolului.

    Materialul conține și cărticica de ghidaj (activități recomandate).