Trebuie să fii autentificat pentru a publica o recenzie.
Materialele noastre sunt disponibile fie în format descărcabil, fie în format fizic. Vă recomandăm să citiți procedura de cumpărare înainte de a comanda.
Alfabetul mobil – Litere de mână - Format Descărcabil
48,00 lei
Recomandat pentru 3-6 ani
Material PDF printabil
Număr pagini: 33
Calitate grafică înaltă
Descriere
Alfabetul mobil este un material Montessori situat la granița dintre citire și scriere. Majoritatea copiilor încep să citească cuvinte cu mult înainte de a avea abilitățile motorii fine pentru a le scrie. Scrierea propriilor cuvinte cu un alfabet care poate fi manipulat este o parte esențială a metodei Montessori pentru însușirea citirii și a scrisului.
Alfabetul mobil este un material Montessori foarte versatil deoarece prezintă numeroase extensii de învățare pe care adulții le pot prezenta pentru a construi creșterea competențelor lingvistice. Din acest motiv este cunoscut ca unul dintre cele mai importante materiale din curricula Montessori pentru limbaj.
Alfabetul mobil este format din una sau două cutii de lemn cu 31 de compartimente, pentru cele 31 de litere din limba română. În aceste compartimente se găsesc mai multe litere de același fel, stocate (de preferat) în ordine alfabetică. Consoanele sunt de culoare roz, iar vocalele sunt albastre. Literele se găsesc de cele mai multe ori în varianta de lemn însă, în cursul Montessori pe care eu l-am urmat, ne-au fost recomandate literele din carton plastifiat. Motivul este lesne de înțeles – suprapunerile / legăturile între litere par mult mai naturale, iar scrierea are un aspect cursiv.
Materialul Alfabetul mobil este introdus copiilor între 4 și 6 ani. Scopul acestui material este de a pregăti copiii pentru scriere, citire și ortografie.
S-ar putea să-ți placă și…
-
Alfabetul mobil – Litere de mână
Format Fizic78,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 33
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Alfabetul mobil este un material Montessori situat la granița dintre citire și scriere. Majoritatea copiilor încep să citească cuvinte cu mult înainte de a avea abilitățile motorii fine pentru a le scrie. Scrierea propriilor cuvinte cu un alfabet care poate fi manipulat este o parte esențială a metodei Montessori pentru însușirea citirii și a scrisului.Alfabetul mobil este un material Montessori foarte versatil deoarece prezintă numeroase extensii de învățare pe care adulții le pot prezenta pentru a construi creșterea competențelor lingvistice. Din acest motiv este cunoscut ca unul dintre cele mai importante materiale din curricula Montessori pentru limbaj.
Alfabetul mobil este format din una sau două cutii de lemn cu 31 de compartimente, pentru cele 31 de litere din limba română. În aceste compartimente se găsesc mai multe litere de același fel, stocate (de preferat) în ordine alfabetică. Consoanele sunt de culoare roz, iar vocalele sunt albastre. Literele se găsesc de cele mai multe ori în varianta de lemn însă, în cursul Montessori pe care eu l-am urmat, ne-au fost recomandate literele din carton plastifiat. Motivul este lesne de înțeles – suprapunerile / legăturile între litere par mult mai naturale, iar scrierea are un aspect cursiv.
Materialul Alfabetul mobil este introdus copiilor între 4 și 6 ani. Scopul acestui material este de a pregăti copiii pentru scriere, citire și ortografie.
Produse similare
-
Substantivul
Format Fizic223,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 119
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Cred ca cele mai iubite prezentări, în clasa mea Montessori, sunt cele de gramatică. Simbolizarea părților de vorbire și prezentările dinamice sunt mijloace eficiente de învățare. Iată câteva activități montessori pentru substantiv.1) „Dă-mi un ….” Joc
Un joc simplu, dar distractiv iubit de copiii în intervalul de vârsta 4-6 ani. Adultul spune: „Dă-mi un …. (și apoi arata cu mana spre un obiect, fără să-i pronunțe numele). Copilul se duce, alege obiectul despre care crede ca i-a fost cerut și îl aduce adultului. Acesta îi spune: “Mulțumesc, dar nu asta e ceea ce am vrut! Hai să mai încercăm încă o dată: Adu-mi, te rog,…. (din nou arată cu mâna). Nici de data aceasta copilul nu nimerește ceea ce i se cere. La final, adultul întreabă copilul ce crede ca nu funcționează. Copilul va răspunde că nu i-a spus ceea ce i-a cerut. Adultul completează: “Aha, nu ți-am spus “numele” obiectului.
2) Jocul de etichetare
Adultul are o mică colecție de substantive scrise pe carduri individuale. Copilul primește un card, îl citește și merge prin cameră, cauta obiectul respectiv și așează eticheta lângă obiect.
3) Activități de sortare
În aceste activități copilul sortează diferite tipuri de substantiv. Adultul oferă o prezentare individuală pentru fiecare tip de substantive, explicând ceea ce definește fiecare: substantive comune și proprii, substantive la singular și plural, substantive la masculin, feminine, neutru, substantive concrete și abstracte, persoane, locuri, lucruri, substantive colective.
-
Dezvoltarea limbajului – Obiecte
Format Fizic58,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 19
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Carduri de clasificare pentru îmbogățirea vocabularului – Obiecte. Toate aceste carduri au margine maro pentru că aparțin clasei de obiecte. În interiorul acestei clase copiii pot face clasificări prin intermediul cardurilor imagini – obiecte din: bucătărie, parc, baie etc. Vârsta potrivită pentru lucrul cu aceste carduri este 2,5 – 3 ani. Cardurile conțin doar imagini pentru a-i ajuta pe copii să se concentreze pe ideea de clasificare.Notă: După ce copilul lucrează cu fiecare set în parte (obiecte din: bucătărie, parc, baie etc.) poate alege să amestece două sau mai multe seturi pentru a-și întări informațiile primite în prezentare.
-
Verbul
Format Fizic199,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 105
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Materialul Montessori despre verb cuprinde toate prezentările în intervalul 6-12 ani. Designul funcțional și atrăgător respectă standardele AMI/ AMS. -
Familii de animale
Format Fizic49,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 22
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Cardurile în trei părți „Familii de animale” se adresează copiilor între 3 și 6 ani. Materialul prezintă numele femelelor, masculilor și puilor de animale din fiecare familie.Mod de folosire carduri în trei părți
Activitate 1: Potrivirea cardurilor (Vârsta recomandată: începând cu 2 ani)
Cum se joacă?
1. Printează, laminează și decupează după contur cardurile în trei părţi. Vei observa că sunt în dublu exemplar. Decupează dreptunghiul cu text de sub imagine.
2. Împarte cardurile în două pachete, câte un exemplar în fiecare pachet.
3. Așază pe masă un card şi rostește numele reprezentat de acesta.
4. Cere-i copilului să găsească imaginea pereche în pachetul lui și să o așeze lângă cardul tău.Activitate 2: Îmbogățirea vocabularului (Vârsta recomandată: începând cu 3 ani)
Cum se joacă?
Se foloseşte un singur exemplar din fiecare card
1. Arată-i copilului cardurile, pe rând și rostește numele imaginii prezentate în fotografie.
2. Aşază cardurile unul lângă altul, pe masă.
3. Continuă să faci asta şi asigură-te că imaginile prezentate de tine au fost memorate. Poţi folosi lecţia în trei timpi, folosind trei carduri imagine:
• Primul pas: Acesta este un…. . Rosteşte numele imaginii (este momentul in care copilul ințelege și face conexiunea între imagine și cuvântul rostit).
• Al doilea pas: Arată-mi imaginea cu cuvântul rostit (acesta este momentul în care se produce memorarea și are nevoie de mai mult timp de exersare; pune obiectul – rostesc numele obiectului din imagine – în palma mea stângă, pe masa, sub scaun etc. Faci asta cu fiecare dintre cele 3 carduri).
• Al treilea pas: Cum se numeşte acesta? (este momentul în care verificăm dacă s-a produs memorarea. În cazul în care copilul nu este sigur pe el, ne întoarcem pentru exersare la pasul al doilea).Activitate 3: Potrivirea cuvintelor cu imaginea (Vârsta recomandată: începând cu momentul de înțelegere a mecanismului citirii, 5 ani)
Cardurile în trei părți sunt în dublu exemplar. De ce? Unul dintre exemplare joacă rol de card de control cu care copiii au posibilitatea să verifice dacă au lucrat corect.
Cum se joacă?
1. Printează și laminează foile cu carduri.
2. Decupează imaginile și deptunghiurile cu text scrise dedesubt – etichetele.
3. Amestecă cardurile imagini și cardurile cu cuvinte text.
4. Aşază imaginile una lângă alta.
5. Ia teancul cu etichete și citeşte fiecare cuvânt.Aşază etichetele dedesubtul imaginii potrivite.
6. Verifică corectitudinea jocului cu ajutorul cardurilor de control. -
Învățarea mecanismului citirii
Format Fizic156,00 leiRecomandat începând cu 4-5 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 67
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Curiozitatea atrage copiii să afle noi și noi lucruri despre lumea în care trăiesc. A învăța să citească poate fi o experiență lină, naturală. Cantitatea potrivită de încurajări din partea noastră, a părinților, propriile exemple și mediul pregătit cu materiale îndelung studiate pot fi combinația perfectă care să-i ajute pe micuți să se îndrăgostească de cărți. Metoda Montessori oferă o abordare unică de înțelegere a mecanismului de citire, susținută de cercetări și studii științifice. Potrivit Mariei Montessori, copiii ar trebui să dobândească mai întâi abilitatea de a scrie, pe urmă abilitatea de a citi.Este nevoie ca ei să cunoască toate literele? Cum ajung să dobândească dorința interioară de a merge mai departe?
Cardurile Montessori pentru citire includ diferite tipuri de exerciții pentru copii începând cu 4,5 ani. Ele sunt concepute în urma unei vaste experiențe de lucru într-o clasa Montessori. Prezentările se desfășoara gradat și oferă experiențe inedite în dobândirea științei de a citi. Materialul este suport de curs pentru „Învățarea Mecanismului Citirii” – curs organizat periodic de InsideOutMontessori. Mai jos aveți un scurt index al materialului:
Citire fonetică
- Prezentare 1: Obiecte – carduri cuvinte
- Pagina interactivă, vă puteți trece aici propriile cuvinte
- Prezentare 2: Carduri imagini – carduri cuvinte
- Prezentare 3: Carduri cuvinte 3 litere / 4 litere / 5 litere
Citirea cuvintelor care conțin grupuri de litere
- Prezentare 1: Obiecte – carduri cuvinte
- Pagina interactivă, vă puteți trece aici propriile cuvinte
- Prezentare 2: Carduri grupuri de litere
- Prezentare 3: Carduri mici grupuri de litere
Recenzii
Nu există recenzii până acum.