Meniu Închide

Alfabetul mobil – Litere de mână

48,00 lei78,00 lei

Recomandat pentru 3-6 ani
Calitate grafică înaltă

Descriere
Alfabetul mobil este un material Montessori situat la granița dintre citire și scriere. Majoritatea copiilor încep să citească cuvinte cu mult înainte de a avea abilitățile motorii fine pentru a le scrie. Scrierea propriilor cuvinte cu un alfabet care poate fi manipulat este o parte esențială a metodei Montessori pentru însușirea citirii și a scrisului.

Alfabetul mobil este un material Montessori foarte versatil deoarece prezintă numeroase extensii de învățare pe care adulții le pot prezenta pentru a construi creșterea competențelor lingvistice. Din acest motiv este cunoscut ca unul dintre cele mai importante materiale din curricula Montessori pentru limbaj.

Alfabetul mobil este format din una sau două cutii de lemn cu 31 de compartimente, pentru cele 31 de litere din limba română. În aceste compartimente se găsesc mai multe litere de același fel, stocate (de preferat) în ordine alfabetică. Consoanele sunt de culoare roz, iar vocalele sunt albastre. Literele se găsesc de cele mai multe ori în varianta de lemn însă, în cursul Montessori pe care eu l-am urmat, ne-au fost recomandate literele din carton plastifiat. Motivul este lesne de înțeles – suprapunerile / legăturile între litere par mult mai naturale, iar scrierea are un aspect cursiv.
Materialul Alfabetul mobil este introdus copiilor între 4 și 6 ani. Scopul acestui material este de a pregăti copiii pentru scriere, citire și ortografie.

Golește
SKU: IM-83641066 Categorie: Etichete: , , ,

S-ar putea să-ți placă și…

  • Material PDF
    81,00 lei156,00 lei

    Recomandat începând cu 4-5 ani
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Curiozitatea atrage copiii să afle noi și noi lucruri despre lumea în care trăiesc. A învăța să citească poate fi o experiență lină, naturală. Cantitatea potrivită de încurajări din partea noastră, a părinților, propriile exemple și mediul pregătit cu materiale îndelung studiate pot fi combinația perfectă care să-i ajute pe micuți să se îndrăgostească de cărți. Metoda Montessori oferă o abordare unică de înțelegere a mecanismului de citire, susținută de cercetări și studii științifice. Potrivit Mariei Montessori, copiii ar trebui să dobândească mai întâi abilitatea de a scrie, pe urmă abilitatea de a citi.

    Este nevoie ca ei să cunoască toate literele? Cum ajung să dobândească dorința interioară de a merge mai departe?

    Cardurile Montessori pentru citire includ diferite tipuri de exerciții pentru copii începând cu 4,5 ani. Ele sunt concepute în urma unei vaste experiențe de lucru într-o clasa Montessori. Prezentările se desfășoara gradat și oferă experiențe inedite în dobândirea științei de a citi. Materialul este suport de curs pentru „Învățarea Mecanismului Citirii” – curs organizat periodic de InsideOutMontessori. Mai jos aveți un scurt index al materialului:

    Citire fonetică

    • Prezentare 1: Obiecte – carduri cuvinte
    • Pagina interactivă, vă puteți trece aici propriile cuvinte
    • Prezentare 2: Carduri imagini – carduri cuvinte
    • Prezentare 3: Carduri cuvinte 3 litere / 4 litere / 5 litere

    Citirea cuvintelor care conțin grupuri de litere

    • Prezentare 1: Obiecte – carduri cuvinte
    • Pagina interactivă, vă puteți trece aici propriile cuvinte
    • Prezentare 2: Carduri grupuri de litere
    • Prezentare 3: Carduri mici grupuri de litere
  • Jocul verbului
    38,00 lei56,00 lei

    Jocul verbului – material introductiv de învățare
    Recomandat pentru 3-6 ani
    Calitate grafică înaltă

    Cuprinde:
    – Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
    – Simboluri gramaticale
    – Material pentru exerciții de aprofundare – carduri PDF: cuvinte acțiune, verb – conjuncție – verb, verb – articol nehotărât – substantiv, carduri comenzi, introducere în rigorile de scriere pentru propoziție

    Descriere
    Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
    Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire.

  • Jocul adjectivului
    63,00 lei104,00 lei

    Jocul adjectivului – material introductiv de învățare
    Recomandat pentru 3-6 ani
    Calitate grafică înaltă

    Cuprinde:
    – Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
    – Simboluri gramaticale
    – Material pentru exerciții de aprofundare – carduri printabile PDF: identificarea adjectivelor și introducerea simbolului, un substantiv – un adjectiv potrivit, un substantiv – mai multe adjective, adjective opuse, jocul adjectivului detectiv – triunghiuri și carduri de identificare

    Descriere
    Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
    Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire.