Trebuie să fii autentificat pentru a publica o recenzie.
Cum ne îmbrăcăm? – Anotimpurile - Format Fizic
24,00 lei
Recomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 11
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltă
Descriere
Joc de clasificare
Cardurile de clasificare reprezintă o oportunitate de îmbogățire a vocabularului și sunt utile începând cu vârsta de 2,5 ani. În funcție de ceea ce reprezintă ele au un cod de culoare pentru controlul erorii și un titlu generic. Putem avea seturi diferite pe care să le schimbăm în funcție de anotimp, de evenimente sau de ceea ce dorim să prezentăm. Copiii vor fi bucuroși să lucreze cu ele.
Disponibil pentru pre-comenzi
S-ar putea să-ți placă și…
- 
	Cum ne îmbrăcăm? – AnotimpurileFormat Descărcabil12,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material PDF printabil
 Număr pagini: 11
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Joc de clasificare
 Cardurile de clasificare reprezintă o oportunitate de îmbogățire a vocabularului și sunt utile începând cu vârsta de 2,5 ani. În funcție de ceea ce reprezintă ele au un cod de culoare pentru controlul erorii și un titlu generic. Putem avea seturi diferite pe care să le schimbăm în funcție de anotimp, de evenimente sau de ceea ce dorim să prezentăm. Copiii vor fi bucuroși să lucreze cu ele.
Produse similare
- 
	AdjectivulFormat Fizic80,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 39
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 În Montessori noi nu-i învățăm pe copii conform programului nostru, ne punem la dispoziția lor pentru a-i învăța atunci când au nevoie de o lecție și sunt pregătiți pentru aceasta. În școala tradițională profesorii își fac o planificare conform căreia predau același lucru, în același timp, pentru toți copiii. Conform Mariei Montessori, noi predăm în funcție de nevoile copilului, făcând învățarea mult mai semnificativă. Când le urmăm nevoile și le dăm ceea ce au nevoie atunci când au nevoie, predarea devine un dar și nu o corvoadă, deoarece este ușor acceptată, internalizată și stăpânită.Cuvintele pe care le folosim în vorbirea curenta au anumite funcționalități. Exercițiile propuse în materialul postat reprezintă o serie de activități în care copilului i se oferă o experiență senzorială a funcțiilor adjectivului. Ele sunt concepute pentru a concentra înțelegerea funcționalității adjectivului. Funcția este evidențiată de experiențele senzoriale ale copilului și este accentuată de utilizarea simbolului. Materialul conține și cărticica de ghidaj (activități recomandate). 
- 
	AdverbulFormat Descărcabil38,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani 
 Material PDF printabil
 Număr pagini: 18
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Încă din grădinița Montessori prezentările și activitățile care explică funcționalitatea cuvintelor – părțile de vorbire – introduc copilul în înțelegerea gramaticii. Gramatica este un set de reguli care se aplică limbii vorbite și scrise, în ceea ce privește structura, clasificarea cuvintelor și funcționalitatea lor. Dr. Maria Montessori a numit gramatica „baza înțelegerii vorbirii” și a mai spus că „prin învățarea gramaticii îl ajutăm să stăpânească perfect limba vorbită pe care copilul o aude și o absoarbe”. (Minte Absorbantă)Ea a observat că, încă din primii ani de viata, el vorbește corect din punct de vedere gramatical – folosește cuvintele în secvență logică, verbele la timpul potrivit. Activitățile de înțelegere a părților de vorbire sunt direcționate spre a clasifica și a organiza limbajul. Copilul are posibilitatea de a explora senzorial funcționalitatea cuvintelor, ordinea lor în vorbire. El descoperă că toate cuvintele pe care le folosește pot fi clasificate în părțile de vorbire prezentate. Această abilitate îi dă puterea de a interpreta ceea ce citește, își îmbogățește vocabularul, reușește să-și exprime ideile concis și clar. 
- 
	Alfabetul mobil – Litere de mânăFormat Fizic78,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 33
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Alfabetul mobil este un material Montessori situat la granița dintre citire și scriere. Majoritatea copiilor încep să citească cuvinte cu mult înainte de a avea abilitățile motorii fine pentru a le scrie. Scrierea propriilor cuvinte cu un alfabet care poate fi manipulat este o parte esențială a metodei Montessori pentru însușirea citirii și a scrisului.Alfabetul mobil este un material Montessori foarte versatil deoarece prezintă numeroase extensii de învățare pe care adulții le pot prezenta pentru a construi creșterea competențelor lingvistice. Din acest motiv este cunoscut ca unul dintre cele mai importante materiale din curricula Montessori pentru limbaj. Alfabetul mobil este format din una sau două cutii de lemn cu 31 de compartimente, pentru cele 31 de litere din limba română. În aceste compartimente se găsesc mai multe litere de același fel, stocate (de preferat) în ordine alfabetică. Consoanele sunt de culoare roz, iar vocalele sunt albastre. Literele se găsesc de cele mai multe ori în varianta de lemn însă, în cursul Montessori pe care eu l-am urmat, ne-au fost recomandate literele din carton plastifiat. Motivul este lesne de înțeles – suprapunerile / legăturile între litere par mult mai naturale, iar scrierea are un aspect cursiv. 
 Materialul Alfabetul mobil este introdus copiilor între 4 și 6 ani. Scopul acestui material este de a pregăti copiii pentru scriere, citire și ortografie.
- 
	Învățarea mecanismului citiriiFormat Fizic156,00 leiRecomandat începând cu 4-5 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 67
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Curiozitatea atrage copiii să afle noi și noi lucruri despre lumea în care trăiesc. A învăța să citească poate fi o experiență lină, naturală. Cantitatea potrivită de încurajări din partea noastră, a părinților, propriile exemple și mediul pregătit cu materiale îndelung studiate pot fi combinația perfectă care să-i ajute pe micuți să se îndrăgostească de cărți. Metoda Montessori oferă o abordare unică de înțelegere a mecanismului de citire, susținută de cercetări și studii științifice. Potrivit Mariei Montessori, copiii ar trebui să dobândească mai întâi abilitatea de a scrie, pe urmă abilitatea de a citi.Este nevoie ca ei să cunoască toate literele? Cum ajung să dobândească dorința interioară de a merge mai departe? Cardurile Montessori pentru citire includ diferite tipuri de exerciții pentru copii începând cu 4,5 ani. Ele sunt concepute în urma unei vaste experiențe de lucru într-o clasa Montessori. Prezentările se desfășoara gradat și oferă experiențe inedite în dobândirea științei de a citi. Materialul este suport de curs pentru „Învățarea Mecanismului Citirii” – curs organizat periodic de InsideOutMontessori. Mai jos aveți un scurt index al materialului: Citire fonetică - Prezentare 1: Obiecte – carduri cuvinte
- Pagina interactivă, vă puteți trece aici propriile cuvinte
- Prezentare 2: Carduri imagini – carduri cuvinte
- Prezentare 3: Carduri cuvinte 3 litere / 4 litere / 5 litere
 Citirea cuvintelor care conțin grupuri de litere - Prezentare 1: Obiecte – carduri cuvinte
- Pagina interactivă, vă puteți trece aici propriile cuvinte
- Prezentare 2: Carduri grupuri de litere
- Prezentare 3: Carduri mici grupuri de litere
 
- 
	VerbulFormat Fizic199,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 105
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Materialul Montessori despre verb cuprinde toate prezentările în intervalul 6-12 ani. Designul funcțional și atrăgător respectă standardele AMI/ AMS.
 
							








Recenzii
Nu există recenzii până acum.