Meniu Închide

Familii de animale - Format Descărcabil

22,00 lei

Recomandat pentru 3-6 ani
Material PDF printabil
Număr pagini: 22
Calitate grafică înaltă

Descriere
Cardurile în trei părți „Familii de animale” se adresează copiilor între 3 și 6 ani. Materialul prezintă numele femelelor, masculilor și puilor de animale din fiecare familie.

Mod de folosire carduri în trei părți
Activitate 1:
Potrivirea cardurilor (Vârsta recomandată: începând cu 2 ani)
Cum se joacă?
1. Printează, laminează și decupează după contur cardurile în trei părţi. Vei observa că sunt în dublu exemplar. Decupează dreptunghiul cu text de sub imagine.
2. Împarte cardurile în două pachete, câte un exemplar în fiecare pachet.
3. Așază pe masă un card şi rostește numele reprezentat de acesta.
4. Cere-i copilului să găsească imaginea pereche în pachetul lui și să o așeze lângă cardul tău.

Activitate 2: Îmbogățirea vocabularului (Vârsta recomandată: începând cu 3 ani)
Cum se joacă?
Se foloseşte un singur exemplar din fiecare card
1. Arată-i copilului cardurile, pe rând și rostește numele imaginii prezentate în fotografie.
2. Aşază cardurile unul lângă altul, pe masă.
3. Continuă să faci asta şi asigură-te că imaginile prezentate de tine au fost memorate. Poţi folosi lecţia în trei timpi, folosind trei carduri imagine:
• Primul pas: Acesta este un…. . Rosteşte numele imaginii (este momentul in care copilul ințelege și face conexiunea între imagine și cuvântul rostit).
• Al doilea pas: Arată-mi imaginea cu cuvântul rostit (acesta este momentul în care se produce memorarea și are nevoie de mai mult timp de exersare; pune obiectul – rostesc numele obiectului din imagine – în palma mea stângă, pe masa, sub scaun etc. Faci asta cu fiecare dintre cele 3 carduri).
• Al treilea pas: Cum se numeşte acesta? (este momentul în care verificăm dacă s-a produs memorarea. În cazul în care copilul nu este sigur pe el, ne întoarcem pentru exersare la pasul al doilea).

Activitate 3: Potrivirea cuvintelor cu imaginea (Vârsta recomandată: începând cu momentul de înțelegere a mecanismului citirii, 5 ani)
Cardurile în trei părți sunt în dublu exemplar. De ce? Unul dintre exemplare joacă rol de card de control cu care copiii au posibilitatea să verifice dacă au lucrat corect.
Cum se joacă?
1. Printează și laminează foile cu carduri.
2. Decupează imaginile și deptunghiurile cu text scrise dedesubt – etichetele.
3. Amestecă cardurile imagini și cardurile cu cuvinte text.
4. Aşază imaginile una lângă alta.
5. Ia teancul cu etichete și citeşte fiecare cuvânt.Aşază etichetele dedesubtul imaginii potrivite.
6. Verifică corectitudinea jocului cu ajutorul cardurilor de control.

Important! Acest material PDF este protejat de legea drepturilor de autor (Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe actualizată 2021). El poate fi folosit doar de către cel care l-a achiziționat, cu cheie digitală instalată (vezi detalii în Procedura de cumpărare) în scop educativ și nu poate fi recomercializat. Orice apariție integrală sau parțială a conținutului său trebuie să fie făcută cu menționarea sursei.

S-ar putea să-ți placă și…

  • Familii de animale

    Familii de animale

    Format Fizic
    49,00 lei

    Recomandat pentru 3-6 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 22
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Cardurile în trei părți „Familii de animale” se adresează copiilor între 3 și 6 ani. Materialul prezintă numele femelelor, masculilor și puilor de animale din fiecare familie.

    Mod de folosire carduri în trei părți
    Activitate 1:
    Potrivirea cardurilor (Vârsta recomandată: începând cu 2 ani)
    Cum se joacă?
    1. Printează, laminează și decupează după contur cardurile în trei părţi. Vei observa că sunt în dublu exemplar. Decupează dreptunghiul cu text de sub imagine.
    2. Împarte cardurile în două pachete, câte un exemplar în fiecare pachet.
    3. Așază pe masă un card şi rostește numele reprezentat de acesta.
    4. Cere-i copilului să găsească imaginea pereche în pachetul lui și să o așeze lângă cardul tău.

    Activitate 2: Îmbogățirea vocabularului (Vârsta recomandată: începând cu 3 ani)
    Cum se joacă?
    Se foloseşte un singur exemplar din fiecare card
    1. Arată-i copilului cardurile, pe rând și rostește numele imaginii prezentate în fotografie.
    2. Aşază cardurile unul lângă altul, pe masă.
    3. Continuă să faci asta şi asigură-te că imaginile prezentate de tine au fost memorate. Poţi folosi lecţia în trei timpi, folosind trei carduri imagine:
    • Primul pas: Acesta este un…. . Rosteşte numele imaginii (este momentul in care copilul ințelege și face conexiunea între imagine și cuvântul rostit).
    • Al doilea pas: Arată-mi imaginea cu cuvântul rostit (acesta este momentul în care se produce memorarea și are nevoie de mai mult timp de exersare; pune obiectul – rostesc numele obiectului din imagine – în palma mea stângă, pe masa, sub scaun etc. Faci asta cu fiecare dintre cele 3 carduri).
    • Al treilea pas: Cum se numeşte acesta? (este momentul în care verificăm dacă s-a produs memorarea. În cazul în care copilul nu este sigur pe el, ne întoarcem pentru exersare la pasul al doilea).

    Activitate 3: Potrivirea cuvintelor cu imaginea (Vârsta recomandată: începând cu momentul de înțelegere a mecanismului citirii, 5 ani)
    Cardurile în trei părți sunt în dublu exemplar. De ce? Unul dintre exemplare joacă rol de card de control cu care copiii au posibilitatea să verifice dacă au lucrat corect.
    Cum se joacă?
    1. Printează și laminează foile cu carduri.
    2. Decupează imaginile și deptunghiurile cu text scrise dedesubt – etichetele.
    3. Amestecă cardurile imagini și cardurile cu cuvinte text.
    4. Aşază imaginile una lângă alta.
    5. Ia teancul cu etichete și citeşte fiecare cuvânt.Aşază etichetele dedesubtul imaginii potrivite.
    6. Verifică corectitudinea jocului cu ajutorul cardurilor de control.