Trebuie să fii autentificat pentru a publica o recenzie.
Materialele noastre sunt disponibile fie în format descărcabil, fie în format fizic. Vă recomandăm să citiți procedura de cumpărare înainte de a comanda.
Rădăcina (6-12 ani) - Format Descărcabil
65,00 lei
Material PDF descărcabil (digital)
Număr pagini: 48
Recomandat pentru 6-12 ani
Calitate grafică înaltă
Descriere
Carduri de nomenclatură botanică având informații structurate despre părțile unei rădăcini: perișorii absorbanți, vârful vegetativ și scufia. Fiecare parte a rădăcinii cu subdiviziunile sale este prezentată într-o cărticică, carduri în trei părți, carduri definiții, la final urmate de o cărticică de exerciții.
Avantajele folosirii cardurilor nomenclatură:
– Sunt scrise într-un limbaj facil, ușor de înțeles pentru copii de 6-9 ani, chiar dacă au în componență termeni științifici
– Desenele impresionistice, clare explică în detaliu și evidențiază structura părților rădăcinii
– Terminologia folosită este completa și conformă tratatelor de botanică de actualitate
S-ar putea să-ți placă și…
-
Părțile unei plante
Format Fizic81,00 leiMaterial Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 40
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltă.Descriere
Interesul pentru lumea plantelor și lumea animalelor este o tendință naturală pentru fiecare ființă încă de la începuturile vieții pe Pamant. Copiii sunt fascinați de lumea viețuitoarelor. La Botanică ei studiază clasificarea plantelor, părțile lor componente și structura. Toate acestea îi conduc spre înțelegerea ecologiei în raport cu nevoile economice și financiare. Materialul prezentat este o introducere în descoperirea importanței plantelor în viața noastră. -
Floarea (6-12 ani)
Format Fizic339,00 leiMaterial Montessori imprimat pe hârtie de 300gr, laminat
Număr pagini: 196
Format: A4 (210×297 mm) / 130x130mm (cărticelele de prezentare) / A6 (cărticelele exerciții)
Necesită doar operațiuni de tăiere/decupare/spiralare conform indicațiilor din material.
Calitate grafică înaltă
Recomandat pentru 6-12 aniDescriere
Carduri de nomenclatură botanică având informații structurate despre părțile unei flori: pedunculul, receptaculul, pedicelul, caliciul, corola, periantul, nectarul, staminele și pistilul. Fiecare parte a florii cu subdiviziunile sale este prezentată într-o cărticică, carduri în trei părți, carduri definiții, la final urmate de o cărticică de exerciții.Avantajele folosirii cardurilor nomenclatură:
– Sunt scrise într-un limbaj facil, ușor de înțeles pentru copii de 6-9 ani, chiar dacă au în componență termeni științifici
– Desenele impresionistice, clare explică în detaliu și evidențiază structura părților florii
– Terminologia folosită este completa și conformă tratatelor de botanică de actualitateMaterialul conține:
– 13 cărticele de prezentare 130x130mm (față – verso)
– carduri în trei părți pentru fiecare parte prezentată în cărticica de prezentare
– carduri definiții pentru fiecare parte prezentată în cărticica de prezentare
– 13 cărticele de exerciții A6 -
De unde vine ceea ce mâncăm? – Plante
Format Fizic20,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 9
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
• Imprimați pe carton sau hârtie și laminați. Decupați cardurile imagini și cardurile titlu.
• Așezați cardurile titlu – „Planta” și „Mâncare” în partea de sus a covorașului.
• Alegeți cardurile cu nume de plante și așezați cardurile unul sub celălalt. Potriviți apoi cardul cu tipul de mâncare ce se obține din plantă.
• Se poate juca și în celălalt sens: se aliniază cardurile cu tipuri de mâncare și se potrivesc cardurile cu plantele din care se obțin.
• Această activitate reprezintă o oportunitate de a vorbi despre felul în care se produc alimentele, preferințe culinare, hrană sănătoasă.
Produse similare
-
Alfabetul mobil – Litere de mână
Format Descărcabil48,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material PDF printabil
Număr pagini: 33
Calitate grafică înaltăDescriere
Alfabetul mobil este un material Montessori situat la granița dintre citire și scriere. Majoritatea copiilor încep să citească cuvinte cu mult înainte de a avea abilitățile motorii fine pentru a le scrie. Scrierea propriilor cuvinte cu un alfabet care poate fi manipulat este o parte esențială a metodei Montessori pentru însușirea citirii și a scrisului.Alfabetul mobil este un material Montessori foarte versatil deoarece prezintă numeroase extensii de învățare pe care adulții le pot prezenta pentru a construi creșterea competențelor lingvistice. Din acest motiv este cunoscut ca unul dintre cele mai importante materiale din curricula Montessori pentru limbaj.
Alfabetul mobil este format din una sau două cutii de lemn cu 31 de compartimente, pentru cele 31 de litere din limba română. În aceste compartimente se găsesc mai multe litere de același fel, stocate (de preferat) în ordine alfabetică. Consoanele sunt de culoare roz, iar vocalele sunt albastre. Literele se găsesc de cele mai multe ori în varianta de lemn însă, în cursul Montessori pe care eu l-am urmat, ne-au fost recomandate literele din carton plastifiat. Motivul este lesne de înțeles – suprapunerile / legăturile între litere par mult mai naturale, iar scrierea are un aspect cursiv.
Materialul Alfabetul mobil este introdus copiilor între 4 și 6 ani. Scopul acestui material este de a pregăti copiii pentru scriere, citire și ortografie. -
Gramatica 3-6 ani – Jocul prepoziției
Format Descărcabil22,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material introductiv de învățare
Material PDF printabil
Număr pagini: 16
Calitate grafică înaltăCuprinde:
– Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
– Simboluri gramaticale
– Material pentru exerciții de aprofundare- carduri PDF: prepoziția „în”, prepoziția „pe”, alte prepozițiiDescriere
Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire. -
Nevoi fundamentale ale oamenilor – Îmbrăcămintea
Format Descărcabil18,00 leiMaterial PDF printabil
Număr pagini: 9
Contine Harta A3 – Nevoile fundamentale ale oamenilor
Calitate grafică înaltăDescriere
Una dintre lecțiile mele favorite este despre „Nevoile fundamentale ale oamenilor”. Prin intermediul acesteia copiii înțeleg că oamenii, indiferent de coordonatele geografice sau cultura în care s-au născut, au aceleași nevoi. Această perspectivă este un punct deosebit de important în filozofia Montessori – încurajează pacea, înțelegerea și respectul între oameni pe glob.Materialul este parte din Nevoile fundamentale ale oamenilor.
-
Conjuncția
Format Fizic43,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 15
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Conjuncția se folosește pentru a pune în legătură cuvinte sau propoziții. Pentru a înțelege funcționalitatea acestor cuvinte, a conjuncțiilor, avem nevoie de o introducere orala, prin intermediul unui joc. Ca materiale, ne sunt de ajutor trei flori de culori diferite, carduri pregătite – floarea roșie, floarea albă, floarea galbenă, și o panglica lunga, roz.Prezentare:
Așez panglica roz în fata copilului și ii dau primul card pentru a-l citi: floarea roșie. Ii cer copilului să așeze pe panglica, în fața noastră, floarea roșie. Îi dau și următoarele carduri cu numele florilor, având aceeași cerință.
La final avem o discuție despre ce vedem: o floare roșie și o floare albă și o floare galbenă. Leg cu o fundiță frumoasă roz cele 3 flori și concluzionez rolul conjuncției „și”.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.