Meniu Închide

Părțile de vorbire – Material introductiv - Format Fizic

88,00 lei

Recomandat începând cu 5-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 43
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltă

Descriere
Fiecare simbol gramatical are o poveste. Forma și culoarea, ba chiar și mărimea, este corelata cu înțelesuri profunde, care pot fi aduse cu ușurință la lumină, copiilor. Conexiunile dintre simbolistică și funcționalitatea cuvintelor din viața de zi cu zi asigură succesul învățării.

Disponibil pentru cumpărare

SKU: IM-57279706-F Categorie: Etichete: , ,

S-ar putea să-ți placă și…

  • Adverbul

    Adverbul

    Format Fizic
    46,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 18
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Încă din grădinița Montessori prezentările și activitățile care explică funcționalitatea cuvintelor – părțile de vorbire – introduc copilul în înțelegerea gramaticii. Gramatica este un set de reguli care se aplică limbii vorbite și scrise, în ceea ce privește structura, clasificarea cuvintelor și funcționalitatea lor. Dr. Maria Montessori a numit gramatica „baza înțelegerii vorbirii” și a mai spus că „prin învățarea gramaticii îl ajutăm să stăpânească perfect limba vorbită pe care copilul o aude și o absoarbe”. (Minte Absorbantă)

    Ea a observat că, încă din primii ani de viata, el vorbește corect din punct de vedere gramatical – folosește cuvintele în secvență logică, verbele la timpul potrivit. Activitățile de înțelegere a părților de vorbire sunt direcționate spre a clasifica și a organiza limbajul.

    Copilul are posibilitatea de a explora senzorial funcționalitatea cuvintelor, ordinea lor în vorbire. El descoperă că toate cuvintele pe care le folosește pot fi clasificate în părțile de vorbire prezentate. Această abilitate îi dă puterea de a interpreta ceea ce citește, își îmbogățește vocabularul, reușește să-și exprime ideile concis și clar.

  • Articolul

    Articolul

    Format Fizic
    54,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 25
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    După cum ați văzut, metoda Montessori de învățare a gramaticii poate fi distractivă și funcționala în același timp. Formele și culorile simbolurilor gramaticale ajută copilul să-și amintească diferitele părți de vorbire și semnificația lor.

    În materialul propus pentru înțelegerea articolului găsiți activități interesante adresate copiilor între 6-12 ani. Această parte de vorbire poate fi prezentată după experiențele de lucru cu substantivul.

  • Verbul

    Verbul

    Format Fizic
    199,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 105
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Materialul Montessori despre verb cuprinde toate prezentările în intervalul 6-12 ani. Designul funcțional și atrăgător respectă standardele AMI/ AMS.

  • Substantivul

    Substantivul

    Format Fizic
    223,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 119
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Cred ca cele mai iubite prezentări, în clasa mea Montessori, sunt cele de gramatică. Simbolizarea părților de vorbire și prezentările dinamice sunt mijloace eficiente de învățare. Iată câteva activități montessori pentru substantiv.

    1) „Dă-mi un ….” Joc

    Un joc simplu, dar distractiv iubit de copiii în intervalul de vârsta 4-6 ani. Adultul spune: „Dă-mi un …. (și apoi arata cu mana spre un obiect, fără să-i pronunțe numele). Copilul se duce, alege obiectul despre care crede ca i-a fost cerut și îl aduce adultului. Acesta îi spune: “Mulțumesc, dar nu asta e ceea ce am vrut! Hai să mai încercăm încă o dată: Adu-mi, te rog,…. (din nou arată cu mâna). Nici de data aceasta copilul nu nimerește ceea ce i se cere. La final, adultul întreabă copilul ce crede ca nu funcționează. Copilul va răspunde că nu i-a spus ceea ce i-a cerut. Adultul completează: “Aha, nu ți-am spus “numele” obiectului.

    2) Jocul de etichetare

    Adultul are o mică colecție de substantive scrise pe carduri individuale. Copilul primește un card, îl citește și merge prin cameră, cauta obiectul respectiv și așează eticheta lângă obiect.

    3) Activități de sortare

    În aceste activități copilul sortează diferite tipuri de substantiv. Adultul oferă o prezentare individuală pentru fiecare tip de substantive, explicând ceea ce definește fiecare: substantive comune și proprii, substantive la singular și plural, substantive la masculin, feminine, neutru, substantive concrete și abstracte, persoane, locuri, lucruri, substantive colective.

  • Adjectivul

    Adjectivul

    Format Fizic
    80,00 lei

    Recomandat pentru 6-12 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 39
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    În Montessori noi nu-i învățăm pe copii conform programului nostru, ne punem la dispoziția lor pentru a-i învăța atunci când au nevoie de o lecție și sunt pregătiți pentru aceasta. În școala tradițională profesorii își fac o planificare conform căreia predau același lucru, în același timp, pentru toți copiii. Conform Mariei Montessori, noi predăm în funcție de nevoile copilului, făcând învățarea mult mai semnificativă. Când le urmăm nevoile și le dăm ceea ce au nevoie atunci când au nevoie, predarea devine un dar și nu o corvoadă, deoarece este ușor acceptată, internalizată și stăpânită.

    Cuvintele pe care le folosim în vorbirea curenta au anumite funcționalități. Exercițiile propuse în materialul postat reprezintă o serie de activități în care copilului i se oferă o experiență senzorială a funcțiilor adjectivului. Ele sunt concepute pentru a concentra înțelegerea funcționalității adjectivului. Funcția este evidențiată de experiențele senzoriale ale copilului și este accentuată de utilizarea simbolului.

    Materialul conține și cărticica de ghidaj (activități recomandate).