Trebuie să fii autentificat pentru a publica o recenzie.
Materialele noastre sunt disponibile fie în format descărcabil, fie în format fizic. Vă recomandăm să citiți procedura de cumpărare înainte de a comanda.
Părțile de vorbire – Material introductiv - Format Descărcabil
55,00 lei
Recomandat începând cu 5-6 ani
Material PDF printabil
Număr pagini: 43
Calitate grafică înaltă
Descriere
Fiecare simbol gramatical are o poveste. Forma și culoarea, ba chiar și mărimea, este corelata cu înțelesuri profunde, care pot fi aduse cu ușurință la lumină, copiilor. Conexiunile dintre simbolistică și funcționalitatea cuvintelor din viața de zi cu zi asigură succesul învățării.
S-ar putea să-ți placă și…
-
Articolul
Format Fizic54,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 25
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
După cum ați văzut, metoda Montessori de învățare a gramaticii poate fi distractivă și funcționala în același timp. Formele și culorile simbolurilor gramaticale ajută copilul să-și amintească diferitele părți de vorbire și semnificația lor.În materialul propus pentru înțelegerea articolului găsiți activități interesante adresate copiilor între 6-12 ani. Această parte de vorbire poate fi prezentată după experiențele de lucru cu substantivul.
-
Adjectivul
Format Fizic80,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 39
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
În Montessori noi nu-i învățăm pe copii conform programului nostru, ne punem la dispoziția lor pentru a-i învăța atunci când au nevoie de o lecție și sunt pregătiți pentru aceasta. În școala tradițională profesorii își fac o planificare conform căreia predau același lucru, în același timp, pentru toți copiii. Conform Mariei Montessori, noi predăm în funcție de nevoile copilului, făcând învățarea mult mai semnificativă. Când le urmăm nevoile și le dăm ceea ce au nevoie atunci când au nevoie, predarea devine un dar și nu o corvoadă, deoarece este ușor acceptată, internalizată și stăpânită.Cuvintele pe care le folosim în vorbirea curenta au anumite funcționalități. Exercițiile propuse în materialul postat reprezintă o serie de activități în care copilului i se oferă o experiență senzorială a funcțiilor adjectivului. Ele sunt concepute pentru a concentra înțelegerea funcționalității adjectivului. Funcția este evidențiată de experiențele senzoriale ale copilului și este accentuată de utilizarea simbolului.
Materialul conține și cărticica de ghidaj (activități recomandate).
-
Adverbul
Format Fizic46,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 18
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Încă din grădinița Montessori prezentările și activitățile care explică funcționalitatea cuvintelor – părțile de vorbire – introduc copilul în înțelegerea gramaticii. Gramatica este un set de reguli care se aplică limbii vorbite și scrise, în ceea ce privește structura, clasificarea cuvintelor și funcționalitatea lor. Dr. Maria Montessori a numit gramatica „baza înțelegerii vorbirii” și a mai spus că „prin învățarea gramaticii îl ajutăm să stăpânească perfect limba vorbită pe care copilul o aude și o absoarbe”. (Minte Absorbantă)Ea a observat că, încă din primii ani de viata, el vorbește corect din punct de vedere gramatical – folosește cuvintele în secvență logică, verbele la timpul potrivit. Activitățile de înțelegere a părților de vorbire sunt direcționate spre a clasifica și a organiza limbajul.
Copilul are posibilitatea de a explora senzorial funcționalitatea cuvintelor, ordinea lor în vorbire. El descoperă că toate cuvintele pe care le folosește pot fi clasificate în părțile de vorbire prezentate. Această abilitate îi dă puterea de a interpreta ceea ce citește, își îmbogățește vocabularul, reușește să-și exprime ideile concis și clar.
-
Substantivul
Format Fizic223,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 119
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Cred ca cele mai iubite prezentări, în clasa mea Montessori, sunt cele de gramatică. Simbolizarea părților de vorbire și prezentările dinamice sunt mijloace eficiente de învățare. Iată câteva activități montessori pentru substantiv.1) „Dă-mi un ….” Joc
Un joc simplu, dar distractiv iubit de copiii în intervalul de vârsta 4-6 ani. Adultul spune: „Dă-mi un …. (și apoi arata cu mana spre un obiect, fără să-i pronunțe numele). Copilul se duce, alege obiectul despre care crede ca i-a fost cerut și îl aduce adultului. Acesta îi spune: “Mulțumesc, dar nu asta e ceea ce am vrut! Hai să mai încercăm încă o dată: Adu-mi, te rog,…. (din nou arată cu mâna). Nici de data aceasta copilul nu nimerește ceea ce i se cere. La final, adultul întreabă copilul ce crede ca nu funcționează. Copilul va răspunde că nu i-a spus ceea ce i-a cerut. Adultul completează: “Aha, nu ți-am spus “numele” obiectului.
2) Jocul de etichetare
Adultul are o mică colecție de substantive scrise pe carduri individuale. Copilul primește un card, îl citește și merge prin cameră, cauta obiectul respectiv și așează eticheta lângă obiect.
3) Activități de sortare
În aceste activități copilul sortează diferite tipuri de substantiv. Adultul oferă o prezentare individuală pentru fiecare tip de substantive, explicând ceea ce definește fiecare: substantive comune și proprii, substantive la singular și plural, substantive la masculin, feminine, neutru, substantive concrete și abstracte, persoane, locuri, lucruri, substantive colective.
-
Verbul
Format Fizic199,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 105
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Materialul Montessori despre verb cuprinde toate prezentările în intervalul 6-12 ani. Designul funcțional și atrăgător respectă standardele AMI/ AMS.
Produse similare
-
Învățarea mecanismului citirii
Format Fizic156,00 leiRecomandat începând cu 4-5 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 67
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Curiozitatea atrage copiii să afle noi și noi lucruri despre lumea în care trăiesc. A învăța să citească poate fi o experiență lină, naturală. Cantitatea potrivită de încurajări din partea noastră, a părinților, propriile exemple și mediul pregătit cu materiale îndelung studiate pot fi combinația perfectă care să-i ajute pe micuți să se îndrăgostească de cărți. Metoda Montessori oferă o abordare unică de înțelegere a mecanismului de citire, susținută de cercetări și studii științifice. Potrivit Mariei Montessori, copiii ar trebui să dobândească mai întâi abilitatea de a scrie, pe urmă abilitatea de a citi.Este nevoie ca ei să cunoască toate literele? Cum ajung să dobândească dorința interioară de a merge mai departe?
Cardurile Montessori pentru citire includ diferite tipuri de exerciții pentru copii începând cu 4,5 ani. Ele sunt concepute în urma unei vaste experiențe de lucru într-o clasa Montessori. Prezentările se desfășoara gradat și oferă experiențe inedite în dobândirea științei de a citi. Materialul este suport de curs pentru „Învățarea Mecanismului Citirii” – curs organizat periodic de InsideOutMontessori. Mai jos aveți un scurt index al materialului:
Citire fonetică
- Prezentare 1: Obiecte – carduri cuvinte
- Pagina interactivă, vă puteți trece aici propriile cuvinte
- Prezentare 2: Carduri imagini – carduri cuvinte
- Prezentare 3: Carduri cuvinte 3 litere / 4 litere / 5 litere
Citirea cuvintelor care conțin grupuri de litere
- Prezentare 1: Obiecte – carduri cuvinte
- Pagina interactivă, vă puteți trece aici propriile cuvinte
- Prezentare 2: Carduri grupuri de litere
- Prezentare 3: Carduri mici grupuri de litere
-
Gramatica 3-6 ani – Jocul adverbului
Format Fizic28,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material introductiv de învățare
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 11
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăCuprinde:
– Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
– Simboluri gramaticale
– Material pentru exerciții de aprofundare- carduri PDF: potrivirea verbului cu adverbul, potrivirea verbului cu unul sau mai multe adverbeDescriere
Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire. -
Pronumele
Format Fizic119,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 57
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Simbolul pentru pronume este un triunghi lila, isoscel. Forma simbolului arată ca el are legătură cu substantivul. În prezentările Montessori, după introducerea substantivului, a articolului, a adjectivului și a verbului, dezvăluim copiilor funcționalitatea cuvintelor pronume: acestea pot înlocui substantive. -
Conjuncția
Format Fizic43,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 15
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Conjuncția se folosește pentru a pune în legătură cuvinte sau propoziții. Pentru a înțelege funcționalitatea acestor cuvinte, a conjuncțiilor, avem nevoie de o introducere orala, prin intermediul unui joc. Ca materiale, ne sunt de ajutor trei flori de culori diferite, carduri pregătite – floarea roșie, floarea albă, floarea galbenă, și o panglica lunga, roz.Prezentare:
Așez panglica roz în fata copilului și ii dau primul card pentru a-l citi: floarea roșie. Ii cer copilului să așeze pe panglica, în fața noastră, floarea roșie. Îi dau și următoarele carduri cu numele florilor, având aceeași cerință.
La final avem o discuție despre ce vedem: o floare roșie și o floare albă și o floare galbenă. Leg cu o fundiță frumoasă roz cele 3 flori și concluzionez rolul conjuncției „și”. -
Adverbul
Format Descărcabil38,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material PDF printabil
Număr pagini: 18
Calitate grafică înaltăDescriere
Încă din grădinița Montessori prezentările și activitățile care explică funcționalitatea cuvintelor – părțile de vorbire – introduc copilul în înțelegerea gramaticii. Gramatica este un set de reguli care se aplică limbii vorbite și scrise, în ceea ce privește structura, clasificarea cuvintelor și funcționalitatea lor. Dr. Maria Montessori a numit gramatica „baza înțelegerii vorbirii” și a mai spus că „prin învățarea gramaticii îl ajutăm să stăpânească perfect limba vorbită pe care copilul o aude și o absoarbe”. (Minte Absorbantă)Ea a observat că, încă din primii ani de viata, el vorbește corect din punct de vedere gramatical – folosește cuvintele în secvență logică, verbele la timpul potrivit. Activitățile de înțelegere a părților de vorbire sunt direcționate spre a clasifica și a organiza limbajul.
Copilul are posibilitatea de a explora senzorial funcționalitatea cuvintelor, ordinea lor în vorbire. El descoperă că toate cuvintele pe care le folosește pot fi clasificate în părțile de vorbire prezentate. Această abilitate îi dă puterea de a interpreta ceea ce citește, își îmbogățește vocabularul, reușește să-și exprime ideile concis și clar.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.