Materialele noastre sunt disponibile fie în format descărcabil, fie în format fizic. Vă recomandăm să citiți procedura de cumpărare înainte de a comanda.
Materiale Format
- 
	Foi pentru scriereFormat Fizic30,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 80gr.
 Număr pagini: 50
 Format: A4 (210×297 mm)
 Calitate grafică înaltă
- 
	Cutiile cu culoriFormat Fizic43,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat.
 Număr pagini: 23
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltă.Descriere 
 Tabletele colorate sunt folosite pentru dezvoltarea simțului cromatic. Prin intermediul acestora copiii învață numele culorilor și reușesc să facă gradații de culoare, ca o pregătire indirectă pentru științele artelor.
- 
	Cutiile cu culoriFormat Descărcabil30,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material PDF printabil
 Număr pagini: 23
 Calitate grafică înaltă.Descriere 
 Tabletele colorate sunt folosite pentru dezvoltarea simțului cromatic. Prin intermediul acestora copiii învață numele culorilor și reușesc să facă gradații de culoare, ca o pregătire indirectă pentru științele artelor.
- 
	Alfabet mobil pentru studiul cuvintelorFormat Fizic29,00 lei – 49,00 leiInterval de prețuri: 29,00 lei până la 49,00 leiRecomandat pentru 4-6 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat.
 Număr pagini: 11
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltă.Descriere 
 Acest material răspunde nevoilor copiilor de 4-6 ani interesați de înțelegerea cuvintelor scrise și de studierea alcătuirii cuvintelor.Studiul cuvântului include: - Analiza structurii cuvintelor
- Analiza rădăcinii cuvintelor, sufixe, prefixe, cuvinte compuse, familii de cuvinte
- Clasificarea cuvintelor în funcție de structura lor
- Explorarea relației dintre cuvinte
 Prefixele și sufixele sunt elemente dintr-un cuvânt care sunt întotdeauna atașate la o bază sau rădăcină (rădăcina este cuvântul în forma sa cea mai simplă) Prefixul sau sufixul modifică sensul unui cuvânt, obținându-se astfel cuvinte sau forme gramaticale noi. 
 Exemple prefixe: străbunic
 Exemple sufixe: copilaș, bunătateCuvintele compuse combină două cuvinte care au înțeles de sine stătător și prin alăturare dau naștere unui cuvânt cu alt înțeles. Ele se pot scrie în același cuvânt (bunăvointa, untdelemn, electrotehnic, primăvară) sau în cuvinte separate de cratimă (pierde-vară, gură-cască, floarea-soarelui) Familiile de cuvinte sunt un grup de cuvinte cu aceeași rădăcină (cunoaștere, cunoscător, cunoștință, a recunoaște, recunoaștere, recunoștință, recunoscător, necunoaștere, necunoscător, cunoscut, cunoscător). Metoda introducerii sufixelor, prefixelor, cuvintelor compuse, familiilor de cuvinte 
 Pentru prezentări folosim planșe confecționate de noi. Exemplele primite prin intermediul acestor planșe prezintă felul în care se formează cuvintele. Vom folosi pentru cuvintele de bază scrierea cu alfabetul mobil cu litere negre, iar pentru sufixe, prefixe folosim literele roșii/ albastre din alfabetul mobil.
 Această scriere în culori contrastante are influență în înțelegerea profundă a structurii cuvintelor. Copiii își pot construi propriile cărticele cu cuvinte, în care pot adăuga ori de câte ori întâlnesc cuvinte noi.
- 
	Alfabet mobil pentru studiul cuvintelorFormat Descărcabil60,00 leiRecomandat pentru 4-6 ani 
 Material PDF printabil
 Număr pagini: 51
 Calitate grafică înaltă.Descriere 
 Acest material răspunde nevoilor copiilor de 4-6 ani interesați de înțelegerea cuvintelor scrise și de studierea alcătuirii cuvintelor.Studiul cuvântului include: - Analiza structurii cuvintelor
- Analiza rădăcinii cuvintelor, sufixe, prefixe, cuvinte compuse, familii de cuvinte
- Clasificarea cuvintelor în funcție de structura lor
- Explorarea relației dintre cuvinte
 Prefixele și sufixele sunt elemente dintr-un cuvânt care sunt întotdeauna atașate la o bază sau rădăcină (rădăcina este cuvântul în forma sa cea mai simplă) Prefixul sau sufixul modifică sensul unui cuvânt, obținându-se astfel cuvinte sau forme gramaticale noi. 
 Exemple prefixe: străbunic
 Exemple sufixe: copilaș, bunătateCuvintele compuse combină două cuvinte care au înțeles de sine stătător și prin alăturare dau naștere unui cuvânt cu alt înțeles. Ele se pot scrie în același cuvânt (bunăvointa, untdelemn, electrotehnic, primăvară) sau în cuvinte separate de cratimă (pierde-vară, gură-cască, floarea-soarelui) Familiile de cuvinte sunt un grup de cuvinte cu aceeași rădăcină (cunoaștere, cunoscător, cunoștință, a recunoaște, recunoaștere, recunoștință, recunoscător, necunoaștere, necunoscător, cunoscut, cunoscător). Metoda introducerii sufixelor, prefixelor, cuvintelor compuse, familiilor de cuvinte 
 Pentru prezentări folosim planșe confecționate de noi. Exemplele primite prin intermediul acestor planșe prezintă felul în care se formează cuvintele. Vom folosi pentru cuvintele de bază scrierea cu alfabetul mobil cu litere negre, iar pentru sufixe, prefixe folosim literele roșii/ albastre din alfabetul mobil.
 Această scriere în culori contrastante are influență în înțelegerea profundă a structurii cuvintelor. Copiii își pot construi propriile cărticele cu cuvinte, în care pot adăuga ori de câte ori întâlnesc cuvinte noi.
- 
	Alfabetul mobil – Litere de mânăFormat Descărcabil48,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material PDF printabil
 Număr pagini: 33
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Alfabetul mobil este un material Montessori situat la granița dintre citire și scriere. Majoritatea copiilor încep să citească cuvinte cu mult înainte de a avea abilitățile motorii fine pentru a le scrie. Scrierea propriilor cuvinte cu un alfabet care poate fi manipulat este o parte esențială a metodei Montessori pentru însușirea citirii și a scrisului.Alfabetul mobil este un material Montessori foarte versatil deoarece prezintă numeroase extensii de învățare pe care adulții le pot prezenta pentru a construi creșterea competențelor lingvistice. Din acest motiv este cunoscut ca unul dintre cele mai importante materiale din curricula Montessori pentru limbaj. Alfabetul mobil este format din una sau două cutii de lemn cu 31 de compartimente, pentru cele 31 de litere din limba română. În aceste compartimente se găsesc mai multe litere de același fel, stocate (de preferat) în ordine alfabetică. Consoanele sunt de culoare roz, iar vocalele sunt albastre. Literele se găsesc de cele mai multe ori în varianta de lemn însă, în cursul Montessori pe care eu l-am urmat, ne-au fost recomandate literele din carton plastifiat. Motivul este lesne de înțeles – suprapunerile / legăturile între litere par mult mai naturale, iar scrierea are un aspect cursiv. 
 Materialul Alfabetul mobil este introdus copiilor între 4 și 6 ani. Scopul acestui material este de a pregăti copiii pentru scriere, citire și ortografie.
- 
	Alfabetul mobil – Litere de mânăFormat Fizic78,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 33
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Alfabetul mobil este un material Montessori situat la granița dintre citire și scriere. Majoritatea copiilor încep să citească cuvinte cu mult înainte de a avea abilitățile motorii fine pentru a le scrie. Scrierea propriilor cuvinte cu un alfabet care poate fi manipulat este o parte esențială a metodei Montessori pentru însușirea citirii și a scrisului.Alfabetul mobil este un material Montessori foarte versatil deoarece prezintă numeroase extensii de învățare pe care adulții le pot prezenta pentru a construi creșterea competențelor lingvistice. Din acest motiv este cunoscut ca unul dintre cele mai importante materiale din curricula Montessori pentru limbaj. Alfabetul mobil este format din una sau două cutii de lemn cu 31 de compartimente, pentru cele 31 de litere din limba română. În aceste compartimente se găsesc mai multe litere de același fel, stocate (de preferat) în ordine alfabetică. Consoanele sunt de culoare roz, iar vocalele sunt albastre. Literele se găsesc de cele mai multe ori în varianta de lemn însă, în cursul Montessori pe care eu l-am urmat, ne-au fost recomandate literele din carton plastifiat. Motivul este lesne de înțeles – suprapunerile / legăturile între litere par mult mai naturale, iar scrierea are un aspect cursiv. 
 Materialul Alfabetul mobil este introdus copiilor între 4 și 6 ani. Scopul acestui material este de a pregăti copiii pentru scriere, citire și ortografie.
- 
	Gramatica 3-6 ani – Jocul adverbuluiFormat Descărcabil17,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material introductiv de învățare
 Material PDF printabil
 Număr pagini: 11
 Calitate grafică înaltăCuprinde: 
 – Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
 – Simboluri gramaticale
 – Material pentru exerciții de aprofundare- carduri PDF: potrivirea verbului cu adverbul, potrivirea verbului cu unul sau mai multe adverbeDescriere 
 Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
 Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire.
- 
	Gramatica 3-6 ani – Jocul adverbuluiFormat Fizic28,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material introductiv de învățare
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 11
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăCuprinde: 
 – Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
 – Simboluri gramaticale
 – Material pentru exerciții de aprofundare- carduri PDF: potrivirea verbului cu adverbul, potrivirea verbului cu unul sau mai multe adverbeDescriere 
 Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
 Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire.
- 
	Gramatica 3-6 ani – Jocul verbuluiFormat Descărcabil38,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material introductiv de învățare
 Material PDF printabil
 Număr pagini: 24
 Calitate grafică înaltăCuprinde: 
 – Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
 – Simboluri gramaticale
 – Material pentru exerciții de aprofundare – carduri PDF: cuvinte acțiune, verb – conjuncție – verb, verb – articol nehotărât – substantiv, carduri comenzi, introducere în rigorile de scriere pentru propozițieDescriere 
 Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
 Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire.
- 
	Gramatica 3-6 ani – Jocul verbuluiFormat Fizic56,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material introductiv de învățare
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 24
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăCuprinde: 
 – Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
 – Simboluri gramaticale
 – Material pentru exerciții de aprofundare – carduri PDF: cuvinte acțiune, verb – conjuncție – verb, verb – articol nehotărât – substantiv, carduri comenzi, introducere în rigorile de scriere pentru propozițieDescriere 
 Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
 Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire.
- 
	Gramatica 3-6 ani – Jocul prepozițieiFormat Descărcabil22,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material introductiv de învățare
 Material PDF printabil
 Număr pagini: 16
 Calitate grafică înaltăCuprinde: 
 – Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
 – Simboluri gramaticale
 – Material pentru exerciții de aprofundare- carduri PDF: prepoziția „în”, prepoziția „pe”, alte prepozițiiDescriere 
 Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
 Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire.
- 
	Gramatica 3-6 ani – Jocul prepozițieiFormat Fizic39,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material introductiv de învățare
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 16
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăCuprinde: 
 – Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
 – Simboluri gramaticale
 – Material pentru exerciții de aprofundare- carduri PDF: prepoziția „în”, prepoziția „pe”, alte prepozițiiDescriere 
 Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
 Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire.
- 
	Gramatica 3-6 ani – Jocul conjuncțieiFormat Descărcabil22,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material introductiv de învățare
 Material PDF printabil
 Număr pagini: 16
 Calitate grafică înaltăCuprinde: 
 – Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
 – Simboluri gramaticale
 – Material pentru exerciții de aprofundare – carduri printabile PDF: conjuncția „și”, conjuncția „sau”Descriere 
 Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
 Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire.
- 
	Gramatica 3-6 ani – Jocul conjuncțieiFormat Fizic40,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material introductiv de învățare
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 16
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăCuprinde: 
 – Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
 – Simboluri gramaticale
 – Material pentru exerciții de aprofundare – carduri printabile PDF: conjuncția „și”, conjuncția „sau”Descriere 
 Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
 Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire.
- 
	Gramatica 3-6 ani – Jocul adjectivuluiFormat Descărcabil63,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material introductiv de învățare
 Material PDF printabil
 Număr pagini: 48
 Calitate grafică înaltăCuprinde: 
 – Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
 – Simboluri gramaticale
 – Material pentru exerciții de aprofundare – carduri printabile PDF: identificarea adjectivelor și introducerea simbolului, un substantiv – un adjectiv potrivit, un substantiv – mai multe adjective, adjective opuse, jocul adjectivului detectiv – triunghiuri și carduri de identificareDescriere 
 Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
 Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire.
- 
	Gramatica 3-6 ani – Jocul adjectivuluiFormat Fizic104,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material introductiv de învățare
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 48
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăCuprinde: 
 – Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
 – Simboluri gramaticale
 – Material pentru exerciții de aprofundare – carduri printabile PDF: identificarea adjectivelor și introducerea simbolului, un substantiv – un adjectiv potrivit, un substantiv – mai multe adjective, adjective opuse, jocul adjectivului detectiv – triunghiuri și carduri de identificareDescriere 
 Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
 Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire.
- 
	Dezvoltarea limbajului – ObiecteFormat Descărcabil39,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material PDF printabil
 Număr pagini: 19
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Carduri de clasificare pentru îmbogățirea vocabularului – Obiecte. Toate aceste carduri au margine maro pentru că aparțin clasei de obiecte. În interiorul acestei clase copiii pot face clasificări prin intermediul cardurilor imagini – obiecte din: bucătărie, parc, baie etc. Vârsta potrivită pentru lucrul cu aceste carduri este 2,5 – 3 ani. Cardurile conțin doar imagini pentru a-i ajuta pe copii să se concentreze pe ideea de clasificare.Notă: După ce copilul lucrează cu fiecare set în parte (obiecte din: bucătărie, parc, baie etc.) poate alege să amestece două sau mai multe seturi pentru a-și întări informațiile primite în prezentare. 
- 
	Dezvoltarea limbajului – ObiecteFormat Fizic58,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 19
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Carduri de clasificare pentru îmbogățirea vocabularului – Obiecte. Toate aceste carduri au margine maro pentru că aparțin clasei de obiecte. În interiorul acestei clase copiii pot face clasificări prin intermediul cardurilor imagini – obiecte din: bucătărie, parc, baie etc. Vârsta potrivită pentru lucrul cu aceste carduri este 2,5 – 3 ani. Cardurile conțin doar imagini pentru a-i ajuta pe copii să se concentreze pe ideea de clasificare.Notă: După ce copilul lucrează cu fiecare set în parte (obiecte din: bucătărie, parc, baie etc.) poate alege să amestece două sau mai multe seturi pentru a-și întări informațiile primite în prezentare. 
- 
	Dezvoltarea limbajului – PlanteFormat Descărcabil28,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material PDF printabil
 Număr pagini: 13
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Carduri de clasificare pentru îmbogățirea vocabularului – Plante. Toate aceste carduri au margine verde pentru că aparțin clasei de plante. În interiorul acestei clase copiii pot face clasificări prin intermediul cardurilor imagini – plante de la care se mănâncă: frunzele, rădăcina, tulpina etc. Vârsta potrivită pentru lucrul cu aceste carduri este 2,5 – 3 ani. Cardurile conțin doar imagini pentru a-i ajuta pe copii să se concentreze pe ideea de clasificare.Notă: După ce copilul lucrează cu fiecare set în parte (plante de la care se mănâncă: frunzele, rădăcina, tulpina etc.) poate alege să amestece două sau mai multe seturi pentru a-și întări informațiile primite în prezentare. 
- 
	Dezvoltarea limbajului – PlanteFormat Fizic41,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 13
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Carduri de clasificare pentru îmbogățirea vocabularului – Plante. Toate aceste carduri au margine verde pentru că aparțin clasei de plante. În interiorul acestei clase copiii pot face clasificări prin intermediul cardurilor imagini – plante de la care se mănâncă: frunzele, rădăcina, tulpina etc. Vârsta potrivită pentru lucrul cu aceste carduri este 2,5 – 3 ani. Cardurile conțin doar imagini pentru a-i ajuta pe copii să se concentreze pe ideea de clasificare.Notă: După ce copilul lucrează cu fiecare set în parte (plante de la care se mănâncă: frunzele, rădăcina, tulpina etc.) poate alege să amestece două sau mai multe seturi pentru a-și întări informațiile primite în prezentare. 
- 
	Dezvoltarea limbajului – AnimaleFormat Descărcabil39,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material PDF printabil
 Număr pagini: 19
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Carduri de clasificare pentru îmbogățirea vocabularului – Animalele. Toate aceste carduri au margine roșie pentru că aparțin clasei de animale. În interiorul acestei clase copiii pot face clasificări prin intermediul cardurilor imagini: animale domestice, animale sălbatice, insecte etc. Vârsta potrivită pentru lucrul cu aceste carduri este 2,5 – 3 ani. Cardurile conțin doar imagini pentru a-i ajuta pe copii să se concentreze pe ideea de clasificare.Notă: După ce copilul lucrează cu fiecare set în parte (animale domestice, animale sălbatice, păsări etc.) poate alege să amestece două sau mai multe seturi pentru a-și întări informațiile primite în prezentare. 
- 
	Dezvoltarea limbajului – AnimaleFormat Fizic58,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 19
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Carduri de clasificare pentru îmbogățirea vocabularului – Animalele. Toate aceste carduri au margine roșie pentru că aparțin clasei de animale. În interiorul acestei clase copiii pot face clasificări prin intermediul cardurilor imagini: animale domestice, animale sălbatice, insecte etc. Vârsta potrivită pentru lucrul cu aceste carduri este 2,5 – 3 ani. Cardurile conțin doar imagini pentru a-i ajuta pe copii să se concentreze pe ideea de clasificare.Notă: După ce copilul lucrează cu fiecare set în parte (animale domestice, animale sălbatice, păsări etc.) poate alege să amestece două sau mai multe seturi pentru a-și întări informațiile primite în prezentare. 
- 
	Activitați despre vremeFormat Fizic74,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 30
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Un material detaliat pentru studiul vremii. Poate fi folosit și în ciclul 6-9 ani. Cuprinde 9 activități:- Fenomene ale naturii: Carduri în trei părți – potrivire imagine cu text
- Fenomene ale naturii: Carduri în trei părți – potrivire imagine cu simbol
- Fenomene ale naturii: Carduri în trei părți – potrivire text cu imagine
- Instrumente de măsurare a temperaturii – Carduri în trei părți
- Instrumente de măsurare a temperaturii – Carduri potrivire
- Board game – Cum este vremea – Joc distractiv
- Lunile anului – Carduri în trei părți
- Alcătuirea undei date calendaristice – Carduri de decupat (zi, luna, an)
- Luna calendaristica – Calendar personalizat
 Prin intermediul acestor activități copiii înțeleg împărțirea timpului: ani, luni, zile ale săptămânii. 
 
							











