Meniu Închide

Foi pentru scriere - Format Fizic

30,00 lei

Recomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 80gr.
Număr pagini: 50
Format: A4 (210×297 mm)
Calitate grafică înaltă

SKU: IM-95846481-F Categorie: Etichete: , ,

S-ar putea să-ți placă și…

  • Material PDF

    Învățarea mecanismului citirii

    Format Fizic
    156,00 lei

    Recomandat începând cu 4-5 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 67
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Curiozitatea atrage copiii să afle noi și noi lucruri despre lumea în care trăiesc. A învăța să citească poate fi o experiență lină, naturală. Cantitatea potrivită de încurajări din partea noastră, a părinților, propriile exemple și mediul pregătit cu materiale îndelung studiate pot fi combinația perfectă care să-i ajute pe micuți să se îndrăgostească de cărți. Metoda Montessori oferă o abordare unică de înțelegere a mecanismului de citire, susținută de cercetări și studii științifice. Potrivit Mariei Montessori, copiii ar trebui să dobândească mai întâi abilitatea de a scrie, pe urmă abilitatea de a citi.

    Este nevoie ca ei să cunoască toate literele? Cum ajung să dobândească dorința interioară de a merge mai departe?

    Cardurile Montessori pentru citire includ diferite tipuri de exerciții pentru copii începând cu 4,5 ani. Ele sunt concepute în urma unei vaste experiențe de lucru într-o clasa Montessori. Prezentările se desfășoara gradat și oferă experiențe inedite în dobândirea științei de a citi. Materialul este suport de curs pentru „Învățarea Mecanismului Citirii” – curs organizat periodic de InsideOutMontessori. Mai jos aveți un scurt index al materialului:

    Citire fonetică

    • Prezentare 1: Obiecte – carduri cuvinte
    • Pagina interactivă, vă puteți trece aici propriile cuvinte
    • Prezentare 2: Carduri imagini – carduri cuvinte
    • Prezentare 3: Carduri cuvinte 3 litere / 4 litere / 5 litere

    Citirea cuvintelor care conțin grupuri de litere

    • Prezentare 1: Obiecte – carduri cuvinte
    • Pagina interactivă, vă puteți trece aici propriile cuvinte
    • Prezentare 2: Carduri grupuri de litere
    • Prezentare 3: Carduri mici grupuri de litere
  • Alfabetul mobil

    Alfabetul mobil – Litere de mână

    Format Fizic
    78,00 lei

    Recomandat pentru 3-6 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
    Număr pagini: 33
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă

    Descriere
    Alfabetul mobil este un material Montessori situat la granița dintre citire și scriere. Majoritatea copiilor încep să citească cuvinte cu mult înainte de a avea abilitățile motorii fine pentru a le scrie. Scrierea propriilor cuvinte cu un alfabet care poate fi manipulat este o parte esențială a metodei Montessori pentru însușirea citirii și a scrisului.

    Alfabetul mobil este un material Montessori foarte versatil deoarece prezintă numeroase extensii de învățare pe care adulții le pot prezenta pentru a construi creșterea competențelor lingvistice. Din acest motiv este cunoscut ca unul dintre cele mai importante materiale din curricula Montessori pentru limbaj.

    Alfabetul mobil este format din una sau două cutii de lemn cu 31 de compartimente, pentru cele 31 de litere din limba română. În aceste compartimente se găsesc mai multe litere de același fel, stocate (de preferat) în ordine alfabetică. Consoanele sunt de culoare roz, iar vocalele sunt albastre. Literele se găsesc de cele mai multe ori în varianta de lemn însă, în cursul Montessori pe care eu l-am urmat, ne-au fost recomandate literele din carton plastifiat. Motivul este lesne de înțeles – suprapunerile / legăturile între litere par mult mai naturale, iar scrierea are un aspect cursiv.
    Materialul Alfabetul mobil este introdus copiilor între 4 și 6 ani. Scopul acestui material este de a pregăti copiii pentru scriere, citire și ortografie.

  • Alfabet mobil pentru studiul cuvintelor

    Alfabet mobil pentru studiul cuvintelor

    Format Fizic
    29,00 lei49,00 lei

    Recomandat pentru 4-6 ani
    Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat.
    Număr pagini: 11
    Format: A4 (210×297 mm)
    Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
    Calitate grafică înaltă.

    Descriere
    Acest material răspunde nevoilor copiilor de 4-6 ani interesați de înțelegerea cuvintelor scrise și de studierea alcătuirii cuvintelor.

    Studiul cuvântului include:

    • Analiza structurii cuvintelor
    • Analiza rădăcinii cuvintelor, sufixe, prefixe, cuvinte compuse, familii de cuvinte
    • Clasificarea cuvintelor în funcție de structura lor
    • Explorarea relației dintre cuvinte

    Prefixele și sufixele sunt elemente dintr-un cuvânt care sunt întotdeauna atașate la o bază sau rădăcină (rădăcina este cuvântul în forma sa cea mai simplă) Prefixul sau sufixul modifică sensul unui cuvânt, obținându-se astfel cuvinte sau forme gramaticale noi.
    Exemple prefixe: străbunic
    Exemple sufixe: copil, bunătate

    Cuvintele compuse combină două cuvinte care au înțeles de sine stătător și prin alăturare dau naștere unui cuvânt cu alt înțeles. Ele se pot scrie în același cuvânt (bunăvointa, untdelemn, electrotehnic, primăvară) sau în cuvinte separate de cratimă (pierde-vară, gură-cască, floarea-soarelui)

    Familiile de cuvinte sunt un grup de cuvinte cu aceeași rădăcină (cunoaștere, cunoscător, cunoștință, a recunoaște, recunoaștere, recunoștință, recunoscător, necunoaștere, necunoscător, cunoscut, cunoscător).

    Metoda introducerii sufixelor, prefixelor, cuvintelor compuse, familiilor de cuvinte
    Pentru prezentări folosim planșe confecționate de noi. Exemplele primite prin intermediul acestor planșe prezintă felul în care se formează cuvintele. Vom folosi pentru cuvintele de bază scrierea cu alfabetul mobil cu litere negre, iar pentru sufixe, prefixe folosim literele roșii/ albastre din alfabetul mobil.
    Această scriere în culori contrastante are influență în înțelegerea profundă a structurii cuvintelor. Copiii își pot construi propriile cărticele cu cuvinte, în care pot adăuga ori de câte ori întâlnesc cuvinte noi.