Trebuie să fii autentificat pentru a publica o recenzie.
Materialele noastre sunt disponibile fie în format descărcabil, fie în format fizic. Vă recomandăm să citiți procedura de cumpărare înainte de a comanda.
Cum ne îmbrăcăm? – Anotimpurile - Format Fizic
24,00 lei
Recomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 11
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltă
Descriere
Joc de clasificare
Cardurile de clasificare reprezintă o oportunitate de îmbogățire a vocabularului și sunt utile începând cu vârsta de 2,5 ani. În funcție de ceea ce reprezintă ele au un cod de culoare pentru controlul erorii și un titlu generic. Putem avea seturi diferite pe care să le schimbăm în funcție de anotimp, de evenimente sau de ceea ce dorim să prezentăm. Copiii vor fi bucuroși să lucreze cu ele.
Disponibil pentru cumpărare
S-ar putea să-ți placă și…
-
Cum ne îmbrăcăm? – Anotimpurile
Format Descărcabil12,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material PDF printabil
Număr pagini: 11
Calitate grafică înaltăDescriere
Joc de clasificare
Cardurile de clasificare reprezintă o oportunitate de îmbogățire a vocabularului și sunt utile începând cu vârsta de 2,5 ani. În funcție de ceea ce reprezintă ele au un cod de culoare pentru controlul erorii și un titlu generic. Putem avea seturi diferite pe care să le schimbăm în funcție de anotimp, de evenimente sau de ceea ce dorim să prezentăm. Copiii vor fi bucuroși să lucreze cu ele.
Produse similare
-
Dezvoltarea limbajului – Obiecte
Format Fizic58,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 19
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Carduri de clasificare pentru îmbogățirea vocabularului – Obiecte. Toate aceste carduri au margine maro pentru că aparțin clasei de obiecte. În interiorul acestei clase copiii pot face clasificări prin intermediul cardurilor imagini – obiecte din: bucătărie, parc, baie etc. Vârsta potrivită pentru lucrul cu aceste carduri este 2,5 – 3 ani. Cardurile conțin doar imagini pentru a-i ajuta pe copii să se concentreze pe ideea de clasificare.Notă: După ce copilul lucrează cu fiecare set în parte (obiecte din: bucătărie, parc, baie etc.) poate alege să amestece două sau mai multe seturi pentru a-și întări informațiile primite în prezentare.
-
Adverbul
Format Fizic46,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 18
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Încă din grădinița Montessori prezentările și activitățile care explică funcționalitatea cuvintelor – părțile de vorbire – introduc copilul în înțelegerea gramaticii. Gramatica este un set de reguli care se aplică limbii vorbite și scrise, în ceea ce privește structura, clasificarea cuvintelor și funcționalitatea lor. Dr. Maria Montessori a numit gramatica „baza înțelegerii vorbirii” și a mai spus că „prin învățarea gramaticii îl ajutăm să stăpânească perfect limba vorbită pe care copilul o aude și o absoarbe”. (Minte Absorbantă)Ea a observat că, încă din primii ani de viata, el vorbește corect din punct de vedere gramatical – folosește cuvintele în secvență logică, verbele la timpul potrivit. Activitățile de înțelegere a părților de vorbire sunt direcționate spre a clasifica și a organiza limbajul.
Copilul are posibilitatea de a explora senzorial funcționalitatea cuvintelor, ordinea lor în vorbire. El descoperă că toate cuvintele pe care le folosește pot fi clasificate în părțile de vorbire prezentate. Această abilitate îi dă puterea de a interpreta ceea ce citește, își îmbogățește vocabularul, reușește să-și exprime ideile concis și clar.
-
Articolul
Format Fizic54,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 25
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
După cum ați văzut, metoda Montessori de învățare a gramaticii poate fi distractivă și funcționala în același timp. Formele și culorile simbolurilor gramaticale ajută copilul să-și amintească diferitele părți de vorbire și semnificația lor.În materialul propus pentru înțelegerea articolului găsiți activități interesante adresate copiilor între 6-12 ani. Această parte de vorbire poate fi prezentată după experiențele de lucru cu substantivul.
-
Dezvoltarea limbajului – Plante
Format Fizic41,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 13
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Carduri de clasificare pentru îmbogățirea vocabularului – Plante. Toate aceste carduri au margine verde pentru că aparțin clasei de plante. În interiorul acestei clase copiii pot face clasificări prin intermediul cardurilor imagini – plante de la care se mănâncă: frunzele, rădăcina, tulpina etc. Vârsta potrivită pentru lucrul cu aceste carduri este 2,5 – 3 ani. Cardurile conțin doar imagini pentru a-i ajuta pe copii să se concentreze pe ideea de clasificare.Notă: După ce copilul lucrează cu fiecare set în parte (plante de la care se mănâncă: frunzele, rădăcina, tulpina etc.) poate alege să amestece două sau mai multe seturi pentru a-și întări informațiile primite în prezentare.
-
Adverbul
Format Descărcabil38,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material PDF printabil
Număr pagini: 18
Calitate grafică înaltăDescriere
Încă din grădinița Montessori prezentările și activitățile care explică funcționalitatea cuvintelor – părțile de vorbire – introduc copilul în înțelegerea gramaticii. Gramatica este un set de reguli care se aplică limbii vorbite și scrise, în ceea ce privește structura, clasificarea cuvintelor și funcționalitatea lor. Dr. Maria Montessori a numit gramatica „baza înțelegerii vorbirii” și a mai spus că „prin învățarea gramaticii îl ajutăm să stăpânească perfect limba vorbită pe care copilul o aude și o absoarbe”. (Minte Absorbantă)Ea a observat că, încă din primii ani de viata, el vorbește corect din punct de vedere gramatical – folosește cuvintele în secvență logică, verbele la timpul potrivit. Activitățile de înțelegere a părților de vorbire sunt direcționate spre a clasifica și a organiza limbajul.
Copilul are posibilitatea de a explora senzorial funcționalitatea cuvintelor, ordinea lor în vorbire. El descoperă că toate cuvintele pe care le folosește pot fi clasificate în părțile de vorbire prezentate. Această abilitate îi dă puterea de a interpreta ceea ce citește, își îmbogățește vocabularul, reușește să-și exprime ideile concis și clar.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.