Trebuie să fii autentificat pentru a publica o recenzie.
Cum ne îmbrăcăm? – Anotimpurile - Format Fizic
24,00 lei
Recomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 11
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltă
Descriere
Joc de clasificare
Cardurile de clasificare reprezintă o oportunitate de îmbogățire a vocabularului și sunt utile începând cu vârsta de 2,5 ani. În funcție de ceea ce reprezintă ele au un cod de culoare pentru controlul erorii și un titlu generic. Putem avea seturi diferite pe care să le schimbăm în funcție de anotimp, de evenimente sau de ceea ce dorim să prezentăm. Copiii vor fi bucuroși să lucreze cu ele.
Disponibil pentru pre-comenzi
S-ar putea să-ți placă și…
- 
	Cum ne îmbrăcăm? – AnotimpurileFormat Descărcabil12,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material PDF printabil
 Număr pagini: 11
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Joc de clasificare
 Cardurile de clasificare reprezintă o oportunitate de îmbogățire a vocabularului și sunt utile începând cu vârsta de 2,5 ani. În funcție de ceea ce reprezintă ele au un cod de culoare pentru controlul erorii și un titlu generic. Putem avea seturi diferite pe care să le schimbăm în funcție de anotimp, de evenimente sau de ceea ce dorim să prezentăm. Copiii vor fi bucuroși să lucreze cu ele.
Produse similare
- 
	De unde vine ceea ce mâncăm? – PlanteFormat Fizic20,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 9
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 • Imprimați pe carton sau hârtie și laminați. Decupați cardurile imagini și cardurile titlu.
 • Așezați cardurile titlu – „Planta” și „Mâncare” în partea de sus a covorașului.
 • Alegeți cardurile cu nume de plante și așezați cardurile unul sub celălalt. Potriviți apoi cardul cu tipul de mâncare ce se obține din plantă.
 • Se poate juca și în celălalt sens: se aliniază cardurile cu tipuri de mâncare și se potrivesc cardurile cu plantele din care se obțin.
 • Această activitate reprezintă o oportunitate de a vorbi despre felul în care se produc alimentele, preferințe culinare, hrană sănătoasă.
- 
	Dezvoltarea limbajului – ObiecteFormat Fizic58,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 19
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Carduri de clasificare pentru îmbogățirea vocabularului – Obiecte. Toate aceste carduri au margine maro pentru că aparțin clasei de obiecte. În interiorul acestei clase copiii pot face clasificări prin intermediul cardurilor imagini – obiecte din: bucătărie, parc, baie etc. Vârsta potrivită pentru lucrul cu aceste carduri este 2,5 – 3 ani. Cardurile conțin doar imagini pentru a-i ajuta pe copii să se concentreze pe ideea de clasificare.Notă: După ce copilul lucrează cu fiecare set în parte (obiecte din: bucătărie, parc, baie etc.) poate alege să amestece două sau mai multe seturi pentru a-și întări informațiile primite în prezentare. 
- 
	SubstantivulFormat Fizic223,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 119
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Cred ca cele mai iubite prezentări, în clasa mea Montessori, sunt cele de gramatică. Simbolizarea părților de vorbire și prezentările dinamice sunt mijloace eficiente de învățare. Iată câteva activități montessori pentru substantiv.1) „Dă-mi un ….” Joc Un joc simplu, dar distractiv iubit de copiii în intervalul de vârsta 4-6 ani. Adultul spune: „Dă-mi un …. (și apoi arata cu mana spre un obiect, fără să-i pronunțe numele). Copilul se duce, alege obiectul despre care crede ca i-a fost cerut și îl aduce adultului. Acesta îi spune: “Mulțumesc, dar nu asta e ceea ce am vrut! Hai să mai încercăm încă o dată: Adu-mi, te rog,…. (din nou arată cu mâna). Nici de data aceasta copilul nu nimerește ceea ce i se cere. La final, adultul întreabă copilul ce crede ca nu funcționează. Copilul va răspunde că nu i-a spus ceea ce i-a cerut. Adultul completează: “Aha, nu ți-am spus “numele” obiectului. 2) Jocul de etichetare Adultul are o mică colecție de substantive scrise pe carduri individuale. Copilul primește un card, îl citește și merge prin cameră, cauta obiectul respectiv și așează eticheta lângă obiect. 3) Activități de sortare În aceste activități copilul sortează diferite tipuri de substantiv. Adultul oferă o prezentare individuală pentru fiecare tip de substantive, explicând ceea ce definește fiecare: substantive comune și proprii, substantive la singular și plural, substantive la masculin, feminine, neutru, substantive concrete și abstracte, persoane, locuri, lucruri, substantive colective. 
- 
	Părțile de vorbire – Material introductivFormat Fizic88,00 leiRecomandat începând cu 5-6 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 43
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Fiecare simbol gramatical are o poveste. Forma și culoarea, ba chiar și mărimea, este corelata cu înțelesuri profunde, care pot fi aduse cu ușurință la lumină, copiilor. Conexiunile dintre simbolistică și funcționalitatea cuvintelor din viața de zi cu zi asigură succesul învățării.
- 
	VerbulFormat Fizic199,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 105
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Materialul Montessori despre verb cuprinde toate prezentările în intervalul 6-12 ani. Designul funcțional și atrăgător respectă standardele AMI/ AMS.
 
							








Recenzii
Nu există recenzii până acum.