Trebuie să fii autentificat pentru a publica o recenzie.
Gramatica 3-6 ani – Jocul adjectivului - Format Fizic
104,00 lei
Recomandat pentru 3-6 ani
Material introductiv de învățare
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 48
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltă
Cuprinde:
– Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
– Simboluri gramaticale
– Material pentru exerciții de aprofundare – carduri printabile PDF: identificarea adjectivelor și introducerea simbolului, un substantiv – un adjectiv potrivit, un substantiv – mai multe adjective, adjective opuse, jocul adjectivului detectiv – triunghiuri și carduri de identificare
Descriere
Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire.
Disponibil pentru pre-comenzi
S-ar putea să-ți placă și…
- 
	Gramatica 3-6 ani – Jocul adjectivuluiFormat Descărcabil63,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material introductiv de învățare
 Material PDF printabil
 Număr pagini: 48
 Calitate grafică înaltăCuprinde: 
 – Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
 – Simboluri gramaticale
 – Material pentru exerciții de aprofundare – carduri printabile PDF: identificarea adjectivelor și introducerea simbolului, un substantiv – un adjectiv potrivit, un substantiv – mai multe adjective, adjective opuse, jocul adjectivului detectiv – triunghiuri și carduri de identificareDescriere 
 Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
 Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire.
Produse similare
- 
	Părțile de vorbire – Material introductivFormat Fizic88,00 leiRecomandat începând cu 5-6 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 43
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Fiecare simbol gramatical are o poveste. Forma și culoarea, ba chiar și mărimea, este corelata cu înțelesuri profunde, care pot fi aduse cu ușurință la lumină, copiilor. Conexiunile dintre simbolistică și funcționalitatea cuvintelor din viața de zi cu zi asigură succesul învățării.
- 
	ConjuncțiaFormat Fizic43,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 15
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Conjuncția se folosește pentru a pune în legătură cuvinte sau propoziții. Pentru a înțelege funcționalitatea acestor cuvinte, a conjuncțiilor, avem nevoie de o introducere orala, prin intermediul unui joc. Ca materiale, ne sunt de ajutor trei flori de culori diferite, carduri pregătite – floarea roșie, floarea albă, floarea galbenă, și o panglica lunga, roz.Prezentare: 
 Așez panglica roz în fata copilului și ii dau primul card pentru a-l citi: floarea roșie. Ii cer copilului să așeze pe panglica, în fața noastră, floarea roșie. Îi dau și următoarele carduri cu numele florilor, având aceeași cerință.
 La final avem o discuție despre ce vedem: o floare roșie și o floare albă și o floare galbenă. Leg cu o fundiță frumoasă roz cele 3 flori și concluzionez rolul conjuncției „și”.
- 
	SubstantivulFormat Fizic223,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 119
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Cred ca cele mai iubite prezentări, în clasa mea Montessori, sunt cele de gramatică. Simbolizarea părților de vorbire și prezentările dinamice sunt mijloace eficiente de învățare. Iată câteva activități montessori pentru substantiv.1) „Dă-mi un ….” Joc Un joc simplu, dar distractiv iubit de copiii în intervalul de vârsta 4-6 ani. Adultul spune: „Dă-mi un …. (și apoi arata cu mana spre un obiect, fără să-i pronunțe numele). Copilul se duce, alege obiectul despre care crede ca i-a fost cerut și îl aduce adultului. Acesta îi spune: “Mulțumesc, dar nu asta e ceea ce am vrut! Hai să mai încercăm încă o dată: Adu-mi, te rog,…. (din nou arată cu mâna). Nici de data aceasta copilul nu nimerește ceea ce i se cere. La final, adultul întreabă copilul ce crede ca nu funcționează. Copilul va răspunde că nu i-a spus ceea ce i-a cerut. Adultul completează: “Aha, nu ți-am spus “numele” obiectului. 2) Jocul de etichetare Adultul are o mică colecție de substantive scrise pe carduri individuale. Copilul primește un card, îl citește și merge prin cameră, cauta obiectul respectiv și așează eticheta lângă obiect. 3) Activități de sortare În aceste activități copilul sortează diferite tipuri de substantiv. Adultul oferă o prezentare individuală pentru fiecare tip de substantive, explicând ceea ce definește fiecare: substantive comune și proprii, substantive la singular și plural, substantive la masculin, feminine, neutru, substantive concrete și abstracte, persoane, locuri, lucruri, substantive colective. 
- 
	Gramatica 3-6 ani – Jocul verbuluiFormat Fizic56,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material introductiv de învățare
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 24
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăCuprinde: 
 – Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
 – Simboluri gramaticale
 – Material pentru exerciții de aprofundare – carduri PDF: cuvinte acțiune, verb – conjuncție – verb, verb – articol nehotărât – substantiv, carduri comenzi, introducere în rigorile de scriere pentru propozițieDescriere 
 Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
 Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire.
- 
	ArticolulFormat Fizic54,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 25
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 După cum ați văzut, metoda Montessori de învățare a gramaticii poate fi distractivă și funcționala în același timp. Formele și culorile simbolurilor gramaticale ajută copilul să-și amintească diferitele părți de vorbire și semnificația lor.În materialul propus pentru înțelegerea articolului găsiți activități interesante adresate copiilor între 6-12 ani. Această parte de vorbire poate fi prezentată după experiențele de lucru cu substantivul. 
 
							












Recenzii
Nu există recenzii până acum.