Trebuie să fii autentificat pentru a publica o recenzie.
Familii de animale - Format Descărcabil
22,00 lei
Recomandat pentru 3-6 ani
Material PDF printabil
Număr pagini: 22
Calitate grafică înaltă
Descriere
Cardurile în trei părți „Familii de animale” se adresează copiilor între 3 și 6 ani. Materialul prezintă numele femelelor, masculilor și puilor de animale din fiecare familie.
Mod de folosire carduri în trei părți
Activitate 1: Potrivirea cardurilor (Vârsta recomandată: începând cu 2 ani)
Cum se joacă?
1. Printează, laminează și decupează după contur cardurile în trei părţi. Vei observa că sunt în dublu exemplar. Decupează dreptunghiul cu text de sub imagine.
2. Împarte cardurile în două pachete, câte un exemplar în fiecare pachet.
3. Așază pe masă un card şi rostește numele reprezentat de acesta.
4. Cere-i copilului să găsească imaginea pereche în pachetul lui și să o așeze lângă cardul tău.
Activitate 2: Îmbogățirea vocabularului (Vârsta recomandată: începând cu 3 ani)
Cum se joacă?
Se foloseşte un singur exemplar din fiecare card
1. Arată-i copilului cardurile, pe rând și rostește numele imaginii prezentate în fotografie.
2. Aşază cardurile unul lângă altul, pe masă.
3. Continuă să faci asta şi asigură-te că imaginile prezentate de tine au fost memorate. Poţi folosi lecţia în trei timpi, folosind trei carduri imagine:
• Primul pas: Acesta este un…. . Rosteşte numele imaginii (este momentul in care copilul ințelege și face conexiunea între imagine și cuvântul rostit).
• Al doilea pas: Arată-mi imaginea cu cuvântul rostit (acesta este momentul în care se produce memorarea și are nevoie de mai mult timp de exersare; pune obiectul – rostesc numele obiectului din imagine – în palma mea stângă, pe masa, sub scaun etc. Faci asta cu fiecare dintre cele 3 carduri).
• Al treilea pas: Cum se numeşte acesta? (este momentul în care verificăm dacă s-a produs memorarea. În cazul în care copilul nu este sigur pe el, ne întoarcem pentru exersare la pasul al doilea).
Activitate 3: Potrivirea cuvintelor cu imaginea (Vârsta recomandată: începând cu momentul de înțelegere a mecanismului citirii, 5 ani)
Cardurile în trei părți sunt în dublu exemplar. De ce? Unul dintre exemplare joacă rol de card de control cu care copiii au posibilitatea să verifice dacă au lucrat corect.
Cum se joacă?
1. Printează și laminează foile cu carduri.
2. Decupează imaginile și deptunghiurile cu text scrise dedesubt – etichetele.
3. Amestecă cardurile imagini și cardurile cu cuvinte text.
4. Aşază imaginile una lângă alta.
5. Ia teancul cu etichete și citeşte fiecare cuvânt.Aşază etichetele dedesubtul imaginii potrivite.
6. Verifică corectitudinea jocului cu ajutorul cardurilor de control.
S-ar putea să-ți placă și…
- 
	Familii de animaleFormat Fizic49,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 22
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Cardurile în trei părți „Familii de animale” se adresează copiilor între 3 și 6 ani. Materialul prezintă numele femelelor, masculilor și puilor de animale din fiecare familie.Mod de folosire carduri în trei părți 
 Activitate 1: Potrivirea cardurilor (Vârsta recomandată: începând cu 2 ani)
 Cum se joacă?
 1. Printează, laminează și decupează după contur cardurile în trei părţi. Vei observa că sunt în dublu exemplar. Decupează dreptunghiul cu text de sub imagine.
 2. Împarte cardurile în două pachete, câte un exemplar în fiecare pachet.
 3. Așază pe masă un card şi rostește numele reprezentat de acesta.
 4. Cere-i copilului să găsească imaginea pereche în pachetul lui și să o așeze lângă cardul tău.Activitate 2: Îmbogățirea vocabularului (Vârsta recomandată: începând cu 3 ani) 
 Cum se joacă?
 Se foloseşte un singur exemplar din fiecare card
 1. Arată-i copilului cardurile, pe rând și rostește numele imaginii prezentate în fotografie.
 2. Aşază cardurile unul lângă altul, pe masă.
 3. Continuă să faci asta şi asigură-te că imaginile prezentate de tine au fost memorate. Poţi folosi lecţia în trei timpi, folosind trei carduri imagine:
 • Primul pas: Acesta este un…. . Rosteşte numele imaginii (este momentul in care copilul ințelege și face conexiunea între imagine și cuvântul rostit).
 • Al doilea pas: Arată-mi imaginea cu cuvântul rostit (acesta este momentul în care se produce memorarea și are nevoie de mai mult timp de exersare; pune obiectul – rostesc numele obiectului din imagine – în palma mea stângă, pe masa, sub scaun etc. Faci asta cu fiecare dintre cele 3 carduri).
 • Al treilea pas: Cum se numeşte acesta? (este momentul în care verificăm dacă s-a produs memorarea. În cazul în care copilul nu este sigur pe el, ne întoarcem pentru exersare la pasul al doilea).Activitate 3: Potrivirea cuvintelor cu imaginea (Vârsta recomandată: începând cu momentul de înțelegere a mecanismului citirii, 5 ani) 
 Cardurile în trei părți sunt în dublu exemplar. De ce? Unul dintre exemplare joacă rol de card de control cu care copiii au posibilitatea să verifice dacă au lucrat corect.
 Cum se joacă?
 1. Printează și laminează foile cu carduri.
 2. Decupează imaginile și deptunghiurile cu text scrise dedesubt – etichetele.
 3. Amestecă cardurile imagini și cardurile cu cuvinte text.
 4. Aşază imaginile una lângă alta.
 5. Ia teancul cu etichete și citeşte fiecare cuvânt.Aşază etichetele dedesubtul imaginii potrivite.
 6. Verifică corectitudinea jocului cu ajutorul cardurilor de control.
Produse similare
- 
	AdverbulFormat Descărcabil38,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani 
 Material PDF printabil
 Număr pagini: 18
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Încă din grădinița Montessori prezentările și activitățile care explică funcționalitatea cuvintelor – părțile de vorbire – introduc copilul în înțelegerea gramaticii. Gramatica este un set de reguli care se aplică limbii vorbite și scrise, în ceea ce privește structura, clasificarea cuvintelor și funcționalitatea lor. Dr. Maria Montessori a numit gramatica „baza înțelegerii vorbirii” și a mai spus că „prin învățarea gramaticii îl ajutăm să stăpânească perfect limba vorbită pe care copilul o aude și o absoarbe”. (Minte Absorbantă)Ea a observat că, încă din primii ani de viata, el vorbește corect din punct de vedere gramatical – folosește cuvintele în secvență logică, verbele la timpul potrivit. Activitățile de înțelegere a părților de vorbire sunt direcționate spre a clasifica și a organiza limbajul. Copilul are posibilitatea de a explora senzorial funcționalitatea cuvintelor, ordinea lor în vorbire. El descoperă că toate cuvintele pe care le folosește pot fi clasificate în părțile de vorbire prezentate. Această abilitate îi dă puterea de a interpreta ceea ce citește, își îmbogățește vocabularul, reușește să-și exprime ideile concis și clar. 
- 
	VerbulFormat Fizic199,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 105
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Materialul Montessori despre verb cuprinde toate prezentările în intervalul 6-12 ani. Designul funcțional și atrăgător respectă standardele AMI/ AMS.
- 
	SubstantivulFormat Fizic223,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 119
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Cred ca cele mai iubite prezentări, în clasa mea Montessori, sunt cele de gramatică. Simbolizarea părților de vorbire și prezentările dinamice sunt mijloace eficiente de învățare. Iată câteva activități montessori pentru substantiv.1) „Dă-mi un ….” Joc Un joc simplu, dar distractiv iubit de copiii în intervalul de vârsta 4-6 ani. Adultul spune: „Dă-mi un …. (și apoi arata cu mana spre un obiect, fără să-i pronunțe numele). Copilul se duce, alege obiectul despre care crede ca i-a fost cerut și îl aduce adultului. Acesta îi spune: “Mulțumesc, dar nu asta e ceea ce am vrut! Hai să mai încercăm încă o dată: Adu-mi, te rog,…. (din nou arată cu mâna). Nici de data aceasta copilul nu nimerește ceea ce i se cere. La final, adultul întreabă copilul ce crede ca nu funcționează. Copilul va răspunde că nu i-a spus ceea ce i-a cerut. Adultul completează: “Aha, nu ți-am spus “numele” obiectului. 2) Jocul de etichetare Adultul are o mică colecție de substantive scrise pe carduri individuale. Copilul primește un card, îl citește și merge prin cameră, cauta obiectul respectiv și așează eticheta lângă obiect. 3) Activități de sortare În aceste activități copilul sortează diferite tipuri de substantiv. Adultul oferă o prezentare individuală pentru fiecare tip de substantive, explicând ceea ce definește fiecare: substantive comune și proprii, substantive la singular și plural, substantive la masculin, feminine, neutru, substantive concrete și abstracte, persoane, locuri, lucruri, substantive colective. 
- 
	Dezvoltarea limbajului – PlanteFormat Fizic41,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 13
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Carduri de clasificare pentru îmbogățirea vocabularului – Plante. Toate aceste carduri au margine verde pentru că aparțin clasei de plante. În interiorul acestei clase copiii pot face clasificări prin intermediul cardurilor imagini – plante de la care se mănâncă: frunzele, rădăcina, tulpina etc. Vârsta potrivită pentru lucrul cu aceste carduri este 2,5 – 3 ani. Cardurile conțin doar imagini pentru a-i ajuta pe copii să se concentreze pe ideea de clasificare.Notă: După ce copilul lucrează cu fiecare set în parte (plante de la care se mănâncă: frunzele, rădăcina, tulpina etc.) poate alege să amestece două sau mai multe seturi pentru a-și întări informațiile primite în prezentare. 
- 
	Cum ne îmbrăcăm? – AnotimpurileFormat Fizic24,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 11
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Joc de clasificare
 Cardurile de clasificare reprezintă o oportunitate de îmbogățire a vocabularului și sunt utile începând cu vârsta de 2,5 ani. În funcție de ceea ce reprezintă ele au un cod de culoare pentru controlul erorii și un titlu generic. Putem avea seturi diferite pe care să le schimbăm în funcție de anotimp, de evenimente sau de ceea ce dorim să prezentăm. Copiii vor fi bucuroși să lucreze cu ele.
 
							









Recenzii
Nu există recenzii până acum.