Trebuie să fii autentificat pentru a publica o recenzie.
Materialele noastre sunt disponibile fie în format descărcabil, fie în format fizic. Vă recomandăm să citiți procedura de cumpărare înainte de a comanda.
Gramatica 3-6 ani – Jocul adjectivului - Format Fizic
104,00 lei
Recomandat pentru 3-6 ani
Material introductiv de învățare
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 48
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltă
Cuprinde:
– Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
– Simboluri gramaticale
– Material pentru exerciții de aprofundare – carduri printabile PDF: identificarea adjectivelor și introducerea simbolului, un substantiv – un adjectiv potrivit, un substantiv – mai multe adjective, adjective opuse, jocul adjectivului detectiv – triunghiuri și carduri de identificare
Descriere
Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire.
Disponibil pentru cumpărare
S-ar putea să-ți placă și…
-
Gramatica 3-6 ani – Jocul adjectivului
Format Descărcabil63,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material introductiv de învățare
Material PDF printabil
Număr pagini: 48
Calitate grafică înaltăCuprinde:
– Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
– Simboluri gramaticale
– Material pentru exerciții de aprofundare – carduri printabile PDF: identificarea adjectivelor și introducerea simbolului, un substantiv – un adjectiv potrivit, un substantiv – mai multe adjective, adjective opuse, jocul adjectivului detectiv – triunghiuri și carduri de identificareDescriere
Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire.
Produse similare
-
Familii de animale
Format Fizic49,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 22
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Cardurile în trei părți „Familii de animale” se adresează copiilor între 3 și 6 ani. Materialul prezintă numele femelelor, masculilor și puilor de animale din fiecare familie.Mod de folosire carduri în trei părți
Activitate 1: Potrivirea cardurilor (Vârsta recomandată: începând cu 2 ani)
Cum se joacă?
1. Printează, laminează și decupează după contur cardurile în trei părţi. Vei observa că sunt în dublu exemplar. Decupează dreptunghiul cu text de sub imagine.
2. Împarte cardurile în două pachete, câte un exemplar în fiecare pachet.
3. Așază pe masă un card şi rostește numele reprezentat de acesta.
4. Cere-i copilului să găsească imaginea pereche în pachetul lui și să o așeze lângă cardul tău.Activitate 2: Îmbogățirea vocabularului (Vârsta recomandată: începând cu 3 ani)
Cum se joacă?
Se foloseşte un singur exemplar din fiecare card
1. Arată-i copilului cardurile, pe rând și rostește numele imaginii prezentate în fotografie.
2. Aşază cardurile unul lângă altul, pe masă.
3. Continuă să faci asta şi asigură-te că imaginile prezentate de tine au fost memorate. Poţi folosi lecţia în trei timpi, folosind trei carduri imagine:
• Primul pas: Acesta este un…. . Rosteşte numele imaginii (este momentul in care copilul ințelege și face conexiunea între imagine și cuvântul rostit).
• Al doilea pas: Arată-mi imaginea cu cuvântul rostit (acesta este momentul în care se produce memorarea și are nevoie de mai mult timp de exersare; pune obiectul – rostesc numele obiectului din imagine – în palma mea stângă, pe masa, sub scaun etc. Faci asta cu fiecare dintre cele 3 carduri).
• Al treilea pas: Cum se numeşte acesta? (este momentul în care verificăm dacă s-a produs memorarea. În cazul în care copilul nu este sigur pe el, ne întoarcem pentru exersare la pasul al doilea).Activitate 3: Potrivirea cuvintelor cu imaginea (Vârsta recomandată: începând cu momentul de înțelegere a mecanismului citirii, 5 ani)
Cardurile în trei părți sunt în dublu exemplar. De ce? Unul dintre exemplare joacă rol de card de control cu care copiii au posibilitatea să verifice dacă au lucrat corect.
Cum se joacă?
1. Printează și laminează foile cu carduri.
2. Decupează imaginile și deptunghiurile cu text scrise dedesubt – etichetele.
3. Amestecă cardurile imagini și cardurile cu cuvinte text.
4. Aşază imaginile una lângă alta.
5. Ia teancul cu etichete și citeşte fiecare cuvânt.Aşază etichetele dedesubtul imaginii potrivite.
6. Verifică corectitudinea jocului cu ajutorul cardurilor de control. -
Cum ne îmbrăcăm? – Anotimpurile
Format Fizic24,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 11
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Joc de clasificare
Cardurile de clasificare reprezintă o oportunitate de îmbogățire a vocabularului și sunt utile începând cu vârsta de 2,5 ani. În funcție de ceea ce reprezintă ele au un cod de culoare pentru controlul erorii și un titlu generic. Putem avea seturi diferite pe care să le schimbăm în funcție de anotimp, de evenimente sau de ceea ce dorim să prezentăm. Copiii vor fi bucuroși să lucreze cu ele. -
Interjecția
Format Fizic61,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 25
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Interjecția are drept simbol o combinație între substantiv și verb. Înțelegem că substantivul și verbul sunt părțile cele mai importante într-o propoziție. Primii oameni însă, nu inventaseră cuvinte pentru ceea ce voiau să exprime. Se ajutau mai degrabă de sunete diverse: ahh!, ohh!, hmmm!. Acestea reprezentau adevărate mesaje pentru interlocutori. -
Substantivul
Format Fizic223,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 119
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Cred ca cele mai iubite prezentări, în clasa mea Montessori, sunt cele de gramatică. Simbolizarea părților de vorbire și prezentările dinamice sunt mijloace eficiente de învățare. Iată câteva activități montessori pentru substantiv.1) „Dă-mi un ….” Joc
Un joc simplu, dar distractiv iubit de copiii în intervalul de vârsta 4-6 ani. Adultul spune: „Dă-mi un …. (și apoi arata cu mana spre un obiect, fără să-i pronunțe numele). Copilul se duce, alege obiectul despre care crede ca i-a fost cerut și îl aduce adultului. Acesta îi spune: “Mulțumesc, dar nu asta e ceea ce am vrut! Hai să mai încercăm încă o dată: Adu-mi, te rog,…. (din nou arată cu mâna). Nici de data aceasta copilul nu nimerește ceea ce i se cere. La final, adultul întreabă copilul ce crede ca nu funcționează. Copilul va răspunde că nu i-a spus ceea ce i-a cerut. Adultul completează: “Aha, nu ți-am spus “numele” obiectului.
2) Jocul de etichetare
Adultul are o mică colecție de substantive scrise pe carduri individuale. Copilul primește un card, îl citește și merge prin cameră, cauta obiectul respectiv și așează eticheta lângă obiect.
3) Activități de sortare
În aceste activități copilul sortează diferite tipuri de substantiv. Adultul oferă o prezentare individuală pentru fiecare tip de substantive, explicând ceea ce definește fiecare: substantive comune și proprii, substantive la singular și plural, substantive la masculin, feminine, neutru, substantive concrete și abstracte, persoane, locuri, lucruri, substantive colective.
-
Gramatica 3-6 ani – Jocul prepoziției
Format Fizic39,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani
Material introductiv de învățare
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 16
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăCuprinde:
– Prezentări în secvență, instrucțiuni pas cu pas
– Simboluri gramaticale
– Material pentru exerciții de aprofundare- carduri PDF: prepoziția „în”, prepoziția „pe”, alte prepozițiiDescriere
Gramatica este predată devreme în ceea ce numim un curriculum în spirală; adică ne întoarcem pe același conținut pe măsură ce copiii cresc, bazându-ne pe cunoștințele anterioare și dând mai multă profunzime înțelegerii lor. Părțile de vorbire sunt predate într-o ordine specifică și fiecare are un simbol corespunzător pe care copiii îl folosesc în multe activități.
Începând cu ultimul an de grădiniță, copiii învață despre substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, precum și despre simbolurile lor corespunzătoare. La acest nivel nu dăm numele părților de vorbire, ci ne focusăm pe înțelegerea funcționalității lor. În clasele Montessori există un material foarte îndrăgit, denumit Ferma care conține familii de animale. Prin intermediul acestora ghidul Montessori inițiază anumite jocuri care au drept scop înțelegerea părților de vorbire.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.