Trebuie să fii autentificat pentru a publica o recenzie.
Părțile de vorbire – Material introductiv - Format Fizic
88,00 lei
Recomandat începând cu 5-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 43
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltă
Descriere
Fiecare simbol gramatical are o poveste. Forma și culoarea, ba chiar și mărimea, este corelata cu înțelesuri profunde, care pot fi aduse cu ușurință la lumină, copiilor. Conexiunile dintre simbolistică și funcționalitatea cuvintelor din viața de zi cu zi asigură succesul învățării.
Disponibil pentru pre-comenzi
S-ar putea să-ți placă și…
- 
	SubstantivulFormat Fizic223,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 119
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Cred ca cele mai iubite prezentări, în clasa mea Montessori, sunt cele de gramatică. Simbolizarea părților de vorbire și prezentările dinamice sunt mijloace eficiente de învățare. Iată câteva activități montessori pentru substantiv.1) „Dă-mi un ….” Joc Un joc simplu, dar distractiv iubit de copiii în intervalul de vârsta 4-6 ani. Adultul spune: „Dă-mi un …. (și apoi arata cu mana spre un obiect, fără să-i pronunțe numele). Copilul se duce, alege obiectul despre care crede ca i-a fost cerut și îl aduce adultului. Acesta îi spune: “Mulțumesc, dar nu asta e ceea ce am vrut! Hai să mai încercăm încă o dată: Adu-mi, te rog,…. (din nou arată cu mâna). Nici de data aceasta copilul nu nimerește ceea ce i se cere. La final, adultul întreabă copilul ce crede ca nu funcționează. Copilul va răspunde că nu i-a spus ceea ce i-a cerut. Adultul completează: “Aha, nu ți-am spus “numele” obiectului. 2) Jocul de etichetare Adultul are o mică colecție de substantive scrise pe carduri individuale. Copilul primește un card, îl citește și merge prin cameră, cauta obiectul respectiv și așează eticheta lângă obiect. 3) Activități de sortare În aceste activități copilul sortează diferite tipuri de substantiv. Adultul oferă o prezentare individuală pentru fiecare tip de substantive, explicând ceea ce definește fiecare: substantive comune și proprii, substantive la singular și plural, substantive la masculin, feminine, neutru, substantive concrete și abstracte, persoane, locuri, lucruri, substantive colective. 
- 
	ArticolulFormat Fizic54,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 25
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 După cum ați văzut, metoda Montessori de învățare a gramaticii poate fi distractivă și funcționala în același timp. Formele și culorile simbolurilor gramaticale ajută copilul să-și amintească diferitele părți de vorbire și semnificația lor.În materialul propus pentru înțelegerea articolului găsiți activități interesante adresate copiilor între 6-12 ani. Această parte de vorbire poate fi prezentată după experiențele de lucru cu substantivul. 
- 
	AdverbulFormat Fizic46,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 18
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Încă din grădinița Montessori prezentările și activitățile care explică funcționalitatea cuvintelor – părțile de vorbire – introduc copilul în înțelegerea gramaticii. Gramatica este un set de reguli care se aplică limbii vorbite și scrise, în ceea ce privește structura, clasificarea cuvintelor și funcționalitatea lor. Dr. Maria Montessori a numit gramatica „baza înțelegerii vorbirii” și a mai spus că „prin învățarea gramaticii îl ajutăm să stăpânească perfect limba vorbită pe care copilul o aude și o absoarbe”. (Minte Absorbantă)Ea a observat că, încă din primii ani de viata, el vorbește corect din punct de vedere gramatical – folosește cuvintele în secvență logică, verbele la timpul potrivit. Activitățile de înțelegere a părților de vorbire sunt direcționate spre a clasifica și a organiza limbajul. Copilul are posibilitatea de a explora senzorial funcționalitatea cuvintelor, ordinea lor în vorbire. El descoperă că toate cuvintele pe care le folosește pot fi clasificate în părțile de vorbire prezentate. Această abilitate îi dă puterea de a interpreta ceea ce citește, își îmbogățește vocabularul, reușește să-și exprime ideile concis și clar. 
- 
	VerbulFormat Fizic199,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 105
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Materialul Montessori despre verb cuprinde toate prezentările în intervalul 6-12 ani. Designul funcțional și atrăgător respectă standardele AMI/ AMS.
- 
	AdjectivulFormat Fizic80,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 39
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 În Montessori noi nu-i învățăm pe copii conform programului nostru, ne punem la dispoziția lor pentru a-i învăța atunci când au nevoie de o lecție și sunt pregătiți pentru aceasta. În școala tradițională profesorii își fac o planificare conform căreia predau același lucru, în același timp, pentru toți copiii. Conform Mariei Montessori, noi predăm în funcție de nevoile copilului, făcând învățarea mult mai semnificativă. Când le urmăm nevoile și le dăm ceea ce au nevoie atunci când au nevoie, predarea devine un dar și nu o corvoadă, deoarece este ușor acceptată, internalizată și stăpânită.Cuvintele pe care le folosim în vorbirea curenta au anumite funcționalități. Exercițiile propuse în materialul postat reprezintă o serie de activități în care copilului i se oferă o experiență senzorială a funcțiilor adjectivului. Ele sunt concepute pentru a concentra înțelegerea funcționalității adjectivului. Funcția este evidențiată de experiențele senzoriale ale copilului și este accentuată de utilizarea simbolului. Materialul conține și cărticica de ghidaj (activități recomandate). 
Produse similare
- 
	De unde vine ceea ce mâncăm? – PlanteFormat Fizic20,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 9
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 • Imprimați pe carton sau hârtie și laminați. Decupați cardurile imagini și cardurile titlu.
 • Așezați cardurile titlu – „Planta” și „Mâncare” în partea de sus a covorașului.
 • Alegeți cardurile cu nume de plante și așezați cardurile unul sub celălalt. Potriviți apoi cardul cu tipul de mâncare ce se obține din plantă.
 • Se poate juca și în celălalt sens: se aliniază cardurile cu tipuri de mâncare și se potrivesc cardurile cu plantele din care se obțin.
 • Această activitate reprezintă o oportunitate de a vorbi despre felul în care se produc alimentele, preferințe culinare, hrană sănătoasă.
- 
	Kit GramaticăFormat Fizic854,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 419
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Felul în care am descoperit gramatica, prin intermediul metodei Montessori, păstrează un loc special în inima mea. Trebuie să recunosc însă, prezentările pentru copii pot fi provocatoare.
 Acesta este motivul pentru care am creat acest kit de gramatică Montessori. El poate fi folosit ca resursă prețioasă atât acasă, cât și în mediile academice și include tot ceea ce vă puteți dori pentru prezentări, ba chiar mai mult.
 Fiecare parte de vorbire are un set de resurse și activități printabile prin intermediul cărora gramatica își va căpăta locul meritat – direct între materiile favorite!Kitul de gramatică conține materiale cu activități care au drept scop înțelegerea și aprofundarea părților de vorbire: substantiv, articol, adjectiv, verb, adverb, pronume, propoziție, conjuncție, interjecție. Aceste activități se adresează copiilor între 6-12 ani și sunt gândite în conformitate cu standardele internaționale Montessori AMI / AMS. Fiecare parte de vorbire este însoțită de cărticica de ghidaj (activități recomandate). 
- 
	Foi pentru scriereFormat Fizic30,00 leiRecomandat pentru 3-6 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 80gr.
 Număr pagini: 50
 Format: A4 (210×297 mm)
 Calitate grafică înaltă
- 
	ConjuncțiaFormat Fizic43,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 15
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Conjuncția se folosește pentru a pune în legătură cuvinte sau propoziții. Pentru a înțelege funcționalitatea acestor cuvinte, a conjuncțiilor, avem nevoie de o introducere orala, prin intermediul unui joc. Ca materiale, ne sunt de ajutor trei flori de culori diferite, carduri pregătite – floarea roșie, floarea albă, floarea galbenă, și o panglica lunga, roz.Prezentare: 
 Așez panglica roz în fata copilului și ii dau primul card pentru a-l citi: floarea roșie. Ii cer copilului să așeze pe panglica, în fața noastră, floarea roșie. Îi dau și următoarele carduri cu numele florilor, având aceeași cerință.
 La final avem o discuție despre ce vedem: o floare roșie și o floare albă și o floare galbenă. Leg cu o fundiță frumoasă roz cele 3 flori și concluzionez rolul conjuncției „și”.
- 
	InterjecțiaFormat Fizic61,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani 
 Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
 Număr pagini: 25
 Format: A4 (210×297 mm)
 Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
 Calitate grafică înaltăDescriere 
 Interjecția are drept simbol o combinație între substantiv și verb. Înțelegem că substantivul și verbul sunt părțile cele mai importante într-o propoziție. Primii oameni însă, nu inventaseră cuvinte pentru ceea ce voiau să exprime. Se ajutau mai degrabă de sunete diverse: ahh!, ohh!, hmmm!. Acestea reprezentau adevărate mesaje pentru interlocutori.
 
							

















Recenzii
Nu există recenzii până acum.