Trebuie să fii autentificat pentru a publica o recenzie.
Păsări sălbatice - Format Descărcabil
12,00 lei
Recomandat pentru 0-3 ani
Material PDF printabil
Număr pagini: 7
Calitate grafică înaltă
Descriere
– 10 carduri cu animale sălbatice din România.
S-ar putea să-ți placă și…
-
Pești – talie mică
Format Fizic18,00 leiRecomandat pentru 0-3 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr, laminat
Număr pagini: 7
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de tăiere/decupare conform indicațiilor din material.
Calitate grafică înaltăMaterialul conține:
– 10 carduri cu pești de talie mică
– 1 card control -
Bucătărie (0-3 ani)
Format Fizic18,00 leiRecomandat pentru 0-3 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr, laminat
Număr pagini: 7
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de tăiere/decupare conform indicațiilor din material.
Calitate grafică înaltăMaterialul conține:
– 10 carduri cu obiecte uzuale din bucătărie
– 1 card control
Produse similare
-
Substantivul
Format Fizic223,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 119
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Cred ca cele mai iubite prezentări, în clasa mea Montessori, sunt cele de gramatică. Simbolizarea părților de vorbire și prezentările dinamice sunt mijloace eficiente de învățare. Iată câteva activități montessori pentru substantiv.1) „Dă-mi un ….” Joc
Un joc simplu, dar distractiv iubit de copiii în intervalul de vârsta 4-6 ani. Adultul spune: „Dă-mi un …. (și apoi arata cu mana spre un obiect, fără să-i pronunțe numele). Copilul se duce, alege obiectul despre care crede ca i-a fost cerut și îl aduce adultului. Acesta îi spune: “Mulțumesc, dar nu asta e ceea ce am vrut! Hai să mai încercăm încă o dată: Adu-mi, te rog,…. (din nou arată cu mâna). Nici de data aceasta copilul nu nimerește ceea ce i se cere. La final, adultul întreabă copilul ce crede ca nu funcționează. Copilul va răspunde că nu i-a spus ceea ce i-a cerut. Adultul completează: “Aha, nu ți-am spus “numele” obiectului.
2) Jocul de etichetare
Adultul are o mică colecție de substantive scrise pe carduri individuale. Copilul primește un card, îl citește și merge prin cameră, cauta obiectul respectiv și așează eticheta lângă obiect.
3) Activități de sortare
În aceste activități copilul sortează diferite tipuri de substantiv. Adultul oferă o prezentare individuală pentru fiecare tip de substantive, explicând ceea ce definește fiecare: substantive comune și proprii, substantive la singular și plural, substantive la masculin, feminine, neutru, substantive concrete și abstracte, persoane, locuri, lucruri, substantive colective.
-
Părțile de vorbire – Material introductiv
Format Fizic88,00 leiRecomandat începând cu 5-6 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 43
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Fiecare simbol gramatical are o poveste. Forma și culoarea, ba chiar și mărimea, este corelata cu înțelesuri profunde, care pot fi aduse cu ușurință la lumină, copiilor. Conexiunile dintre simbolistică și funcționalitatea cuvintelor din viața de zi cu zi asigură succesul învățării. -
Învățarea mecanismului citirii
Format Fizic156,00 leiRecomandat începând cu 4-5 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 67
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Curiozitatea atrage copiii să afle noi și noi lucruri despre lumea în care trăiesc. A învăța să citească poate fi o experiență lină, naturală. Cantitatea potrivită de încurajări din partea noastră, a părinților, propriile exemple și mediul pregătit cu materiale îndelung studiate pot fi combinația perfectă care să-i ajute pe micuți să se îndrăgostească de cărți. Metoda Montessori oferă o abordare unică de înțelegere a mecanismului de citire, susținută de cercetări și studii științifice. Potrivit Mariei Montessori, copiii ar trebui să dobândească mai întâi abilitatea de a scrie, pe urmă abilitatea de a citi.Este nevoie ca ei să cunoască toate literele? Cum ajung să dobândească dorința interioară de a merge mai departe?
Cardurile Montessori pentru citire includ diferite tipuri de exerciții pentru copii începând cu 4,5 ani. Ele sunt concepute în urma unei vaste experiențe de lucru într-o clasa Montessori. Prezentările se desfășoara gradat și oferă experiențe inedite în dobândirea științei de a citi. Materialul este suport de curs pentru „Învățarea Mecanismului Citirii” – curs organizat periodic de InsideOutMontessori. Mai jos aveți un scurt index al materialului:
Citire fonetică
- Prezentare 1: Obiecte – carduri cuvinte
- Pagina interactivă, vă puteți trece aici propriile cuvinte
- Prezentare 2: Carduri imagini – carduri cuvinte
- Prezentare 3: Carduri cuvinte 3 litere / 4 litere / 5 litere
Citirea cuvintelor care conțin grupuri de litere
- Prezentare 1: Obiecte – carduri cuvinte
- Pagina interactivă, vă puteți trece aici propriile cuvinte
- Prezentare 2: Carduri grupuri de litere
- Prezentare 3: Carduri mici grupuri de litere
-
Pronumele
Format Fizic119,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 57
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Simbolul pentru pronume este un triunghi lila, isoscel. Forma simbolului arată ca el are legătură cu substantivul. În prezentările Montessori, după introducerea substantivului, a articolului, a adjectivului și a verbului, dezvăluim copiilor funcționalitatea cuvintelor pronume: acestea pot înlocui substantive. -
Conjuncția
Format Fizic43,00 leiRecomandat pentru 6-12 ani
Material Montessori imprimat pe hârtie de 300gr și laminat
Număr pagini: 15
Format: A4 (210×297 mm)
Necesită doar operațiuni de decupare și spiralare conform indicațiilor.
Calitate grafică înaltăDescriere
Conjuncția se folosește pentru a pune în legătură cuvinte sau propoziții. Pentru a înțelege funcționalitatea acestor cuvinte, a conjuncțiilor, avem nevoie de o introducere orala, prin intermediul unui joc. Ca materiale, ne sunt de ajutor trei flori de culori diferite, carduri pregătite – floarea roșie, floarea albă, floarea galbenă, și o panglica lunga, roz.Prezentare:
Așez panglica roz în fata copilului și ii dau primul card pentru a-l citi: floarea roșie. Ii cer copilului să așeze pe panglica, în fața noastră, floarea roșie. Îi dau și următoarele carduri cu numele florilor, având aceeași cerință.
La final avem o discuție despre ce vedem: o floare roșie și o floare albă și o floare galbenă. Leg cu o fundiță frumoasă roz cele 3 flori și concluzionez rolul conjuncției „și”.










Recenzii
Nu există recenzii până acum.